AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Skrevet 30. november 2023 Vil slutte på jobben min, hatt en liten greie med en kollega men aldri blitt mer ut av det, plutselig snakker han ikke til meg eller ser på meg nesten.. kan være fordi jeg har vært litt for hard to get med han? Jeg har bare ikke vært sikker på om jeg ville gjøre noe mer med han, men siden han er overlegen nå tenker jeg greit, gidder ikke kaste noe tid… Er bare et par dager siden vi var gode venner på jobb også snudde det seg opp ned i dag. Skjønner heller ikke hva greia er, kanskje noen kollegaer har baksnakket meg til han… derfor skal man aldri involere relasjoner til kollegaer 😐 vi begge er single. Anonymkode: 5ad19...473
Marai Skrevet 30. november 2023 #2 Skrevet 30. november 2023 Er det ikke bare å snakke med han før du tenker på å slutte på jobben ?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #3 Skrevet 30. november 2023 Dumt å involvere seg med kollegaer når det blir ubehagelig å være på jobb hvis det ikke funker. Ja du får vel bytte jobb da Anonymkode: c0dca...e13 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #4 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vil slutte på jobben min, hatt en liten greie med en kollega men aldri blitt mer ut av det, plutselig snakker han ikke til meg eller ser på meg nesten.. kan være fordi jeg har vært litt for hard to get med han? Jeg har bare ikke vært sikker på om jeg ville gjøre noe mer med han, men siden han er overlegen nå tenker jeg greit, gidder ikke kaste noe tid… Er bare et par dager siden vi var gode venner på jobb også snudde det seg opp ned i dag. Skjønner heller ikke hva greia er, kanskje noen kollegaer har baksnakket meg til han… derfor skal man aldri involere relasjoner til kollegaer 😐 vi begge er single. Anonymkode: 5ad19...473 Så du har vært usikker og «hard to get» og nå skjønner du ikke greia når han har mistet interessen? Altså hva i alle dager er det som foregår i huet til dere kvinner?!? Hvis du er interessert så får du vise eller fortelle det, så får du kanskje responsen du er på jakt eller… Anonymkode: e78a5...52e 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #5 Skrevet 1. desember 2023 45 minutter siden, AnonymBruker said: Så du har vært usikker og «hard to get» og nå skjønner du ikke greia når han har mistet interessen? Altså hva i alle dager er det som foregår i huet til dere kvinner?!? Hvis du er interessert så får du vise eller fortelle det, så får du kanskje responsen du er på jakt eller… Anonymkode: e78a5...52e Dette ! hilsen mann Anonymkode: d1692...106
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #6 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så du har vært usikker og «hard to get» og nå skjønner du ikke greia når han har mistet interessen? Altså hva i alle dager er det som foregår i huet til dere kvinner?!? Hvis du er interessert så får du vise eller fortelle det, så får du kanskje responsen du er på jakt eller… Anonymkode: e78a5...52e Har bare vært usikker på hva jeg skal gjøre med han og da blitt har to get av den sammenheng. Jeg er redd for at hvis jeg ligger med han så blir det snakking på jobb eller noe Anonymkode: 5ad19...473
Gjest Sprite Skrevet 1. desember 2023 #7 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vil slutte på jobben min, hatt en liten greie med en kollega men aldri blitt mer ut av det, plutselig snakker han ikke til meg eller ser på meg nesten.. kan være fordi jeg har vært litt for hard to get med han? Jeg har bare ikke vært sikker på om jeg ville gjøre noe mer med han, men siden han er overlegen nå tenker jeg greit, gidder ikke kaste noe tid… Er bare et par dager siden vi var gode venner på jobb også snudde det seg opp ned i dag. Skjønner heller ikke hva greia er, kanskje noen kollegaer har baksnakket meg til han… derfor skal man aldri involere relasjoner til kollegaer 😐 vi begge er single. Anonymkode: 5ad19...473 Så du leker med han og blir sjokkert når han slutter å leke leken din? Lol
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #8 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så du har vært usikker og «hard to get» og nå skjønner du ikke greia når han har mistet interessen? Altså hva i alle dager er det som foregår i huet til dere kvinner?!? Hvis du er interessert så får du vise eller fortelle det, så får du kanskje responsen du er på jakt eller… Anonymkode: e78a5...52e Noen kommer aldri til å skjønne dette. Anonymkode: 09da9...087
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #9 Skrevet 1. desember 2023 Herlighet. Hva er det du holder på med? Stakkars fyr. Han er vel lei eller utslitt av at du leker med han og gjør han forvirret. Ta ansvar. Henvend deg til han, som en voksen, beklag oppførselen din, si årsaken er at du vegrer deg for å blande jobb og privatliv. Si at du forstår utrolig godt om dette ble slitsomt og ugreit for han La det ligge. Anonymkode: 8c2f9...ab3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå