AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #2 Skrevet 30. november 2023 Den ser litt rar ut med "hullet" i ryggen. Anonymkode: 09f35...29b 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #4 Skrevet 1. desember 2023 Fine ben. Fæl farge. Formen var grei, selv om jeg foretrekker stoler uten armlene, som kan skyves innunder bordet. Anonymkode: c575a...7da
Million Skrevet 1. desember 2023 #5 Skrevet 1. desember 2023 Liker generelt ikke det stoffet, fløyelsaktig ser det ut til at det er, og spesielt ikke i nærheten av ting som kan søle mat. Så jeg ville ikke valgt den. Det stoffet er generelt en MAGNET for hår, støv og smårusk, ALT fester seg i det stoffet der og man må bruke klesrulle på det hele tiden for å få det rent igjen. Hadde en sånn stol, og jeg holdt på å bli gal. Solgte den etter en stund for jeg ble lei. Før personen som skulle kjøpe den kom og hentet den, gikk jeg nøye over den med klesrulle og gjorde den prikkfri og fin. Men som sagt, sånt stoff er magneter.... da hun bar ut stolen i bilen, så jeg ut vinduet, og allerede da hun sto foran bilen sin ute og skulle til å legge den inn i bagasjerommet, hadde det samlet seg noe støv og rusk på den tydeligvis. Jeg så hun begynte å børste på den med hendene for å fjerne noe. Som sagt; magnet på støv og rusk...!
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #6 Skrevet 1. desember 2023 passer best på et kontor Anonymkode: c6da3...612
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #7 Skrevet 1. desember 2023 Likte den ikke. Syns ikke noe om fargen eller at det ikke er støtte i korsryggen. Merkelig design. Anonymkode: 87af0...b1a
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #8 Skrevet 1. desember 2023 Stygg som juling. Veldig sært og rart design, ja. Anonymkode: 1725d...9d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå