Gå til innhold

Alle sms kommer på barnet sin tlf…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig for 2 dager siden begynte alle sms som jeg mottar og sender, komme inn på barnet sin tlf på sms innboksen. Hvordan får jeg det vekk? Er det noen her som kan hjelpe meg? 
😩

Anonymkode: d7874...bac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere feks samme apple-id?

Anonymkode: 6381b...1db

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har dere feks samme apple-id?

Anonymkode: 6381b...1db

Ja, men det er først nå for 2 dager siden han begynte å få alle sms mine på sin tlf 😕 skjønner jo ikke hvorfor. Prøvd å sjekke på innstillinger med får det ikke til… 

Anonymkode: d7874...bac

Skrevet

Hsr min apple id på datterens ipad. Etter en oppdatering havnet min telefon og epost inn på Innstillinger/Apple Id Innstillinger og så navn/telefon/epost og fant hennes epost og facetime ble blandet med min. Skikkelig irriterende at hun fikk inn alle mine smser. Måtte altså fjerne koblingen på apple iden på hennes ipad. Det kom tilbake en gang til. 

Anonymkode: dcd02...2aa

Skrevet

Gå på innstillinger - meldinger - send og motta: sjekk at kun ditt nr (eller mail) er huket av. Gjør det samme på «facetime». Under «telefon» sjekker du at anrop på andre enheter er av.

For å unngå dette hver gang telefonen oppdateres lager du egen apple id til barnet ditt og bruker familiedeling. 

Skrevet

Du kan også opprette en gratis apple id til barnet. Så slå på familiedeling. 

Da er man kvitt alt slik for alltid. Hvorfor ikke bare gjøre det enkelt med en gang? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...