AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Skrevet 30. november 2023 Er plaget med mye blodutredelser på bena som jeg ønsker å få fjernet, og lurer på om andre har erfaring med det? Anonymkode: 4f926...fad
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #2 Skrevet 30. november 2023 Du må til legen. Anonymkode: fd14a...567
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #3 Skrevet 30. november 2023 Mamma har operert dem ut og det gikk veldig bra. Er det mindre blodutredelser kan de også fjernes ikkekirurgisk Anonymkode: 8c40f...97b
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #4 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Mamma har operert dem ut og det gikk veldig bra. Er det mindre blodutredelser kan de også fjernes ikkekirurgisk Anonymkode: 8c40f...97b Er det mulig å operere bort blodutredelser, eller tenker du på åreknuter? Vet du hvor hun fikk det gjort? Anonymkode: 4f926...fad
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #5 Skrevet 30. november 2023 Hva mener du med blodutredelser, ts? Det jeg forbinder med ordet er blåmerker, litt større blåmerker. Anonymkode: 0197b...67a
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #6 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hva mener du med blodutredelser, ts? Det jeg forbinder med ordet er blåmerker, litt større blåmerker. Anonymkode: 0197b...67a Det er nok mere korrekt å kalle det for sprengte blodkar, som jeg har veldig mye av på begge beina. Hadde åreknuter for noen år siden som jeg operert bort. Har forsøkt å fjerne sprengte blodkar med både laser og sklerosering for mange år siden, men syntes det bare ble verre. Kanskje det er kommet noe nytt som faktisk virker og ikke minst at det varer. Anonymkode: 4f926...fad
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #7 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er nok mere korrekt å kalle det for sprengte blodkar, som jeg har veldig mye av på begge beina. Hadde åreknuter for noen år siden som jeg operert bort. Har forsøkt å fjerne sprengte blodkar med både laser og sklerosering for mange år siden, men syntes det bare ble verre. Kanskje det er kommet noe nytt som faktisk virker og ikke minst at det varer. Anonymkode: 4f926...fad Da tenker jeg du bør ta en tur til legen, for blodkar sprekker ikke uten grunn. Ta det på alvor! Anonymkode: 0197b...67a
Fighter83 Skrevet 30. november 2023 #8 Skrevet 30. november 2023 Dette er som regel kun kosmetiske inngrep så du får nok ikke dette dekket av det offentlige. Mange som tar kontakt med private aktører ang dette er veldig fornøyde. Enkelt og raskt å fikse sånn jeg har forstått 👍 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #9 Skrevet 30. november 2023 Jeg har en del, fikk i relativt ung alder. Kanskje det var pga overvekt, selvom jeg ble normalvektig etterhvert følte jeg jeg fikk flere på lårene. I hvert fall etter graviditeten i fjor. MEN det jeg skulle si er at jeg har vurdert å fjerne det, men sett en behandling som blir gjort via en et middel som blir spøytet inn i et lite området. Det vil bli dyrt men det er det jeg har sett for meg at jeg må ta den dagen jeg har bestemt meg… og har råd 😅 Anonymkode: b0f17...14c
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #10 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da tenker jeg du bør ta en tur til legen, for blodkar sprekker ikke uten grunn. Ta det på alvor! Anonymkode: 0197b...67a Hvorfor sprekker de da? Det er jeg noe de fleste får med alderen? Ofte i ansiktet, på brystet og beina? Anonymkode: 0788e...07d
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #11 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Da tenker jeg du bør ta en tur til legen, for blodkar sprekker ikke uten grunn. Ta det på alvor! Anonymkode: 0197b...67a Det er helt vanlig å ha på beina og også i ansiktet. Du kan lese om det her https://www.lommelegen.no/hud/artikkel/sprukne-blodkar/72404286 Anonymkode: 59fcd...da9
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #12 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Da tenker jeg du bør ta en tur til legen, for blodkar sprekker ikke uten grunn. Ta det på alvor! Anonymkode: 0197b...67a Verre enn google jo. Anonymkode: e2a96...bdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå