AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Skrevet 30. november 2023 Har du vært der , hvor du er døds forelsket, men vet innerst inne at han virkelig ikke er bra for deg, han er rett og slett en jeg aldri kan komme til å ha en framtid med. Har du noen tips? Hva hjalp deg? Er 100% sikker på at jeg kommer til å våkne opp imorgen og ringe han igjen, ønsker virkelig ikke å gjøre det. Hvordan holde meg? Anonymkode: fc575...cfa
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #3 Skrevet 30. november 2023 Bestem deg for å gå videre å slutte å dyrke de gode følelsene for han. Det hjelper ikke en dritt at du liker han så lenge han ikke er bra for deg! Vær heller glad du fant ut om det tidlig enn etter dere hadde flyttet sammen og kanskje tom fått barn sammen. Jeg har vært der selv, desverre viste ikke han den siden før etter at barnet kom til verden! Heretter føles det enkelt for meg å gå videre selv om jeg elsket han virkelig, men mer for den personen han utgav seg for å være i starten! Jeg kommer aldri mer til å gå inn i et forhold med en dårlig fyr som ikke har respekt for meg og jeg takler virkelig dateing livet supert nå, for jeg velger å priotere meg og mine følelser. Jeg kommer aldri mer bruke maks en uke til å sørge over noen igjen’. Alt sitter i hode, så bestem deg. Anonymkode: 4426a...c01
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #4 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bestem deg for å gå videre å slutte å dyrke de gode følelsene for han. Det hjelper ikke en dritt at du liker han så lenge han ikke er bra for deg! Vær heller glad du fant ut om det tidlig enn etter dere hadde flyttet sammen og kanskje tom fått barn sammen. Jeg har vært der selv, desverre viste ikke han den siden før etter at barnet kom til verden! Heretter føles det enkelt for meg å gå videre selv om jeg elsket han virkelig, men mer for den personen han utgav seg for å være i starten! Jeg kommer aldri mer til å gå inn i et forhold med en dårlig fyr som ikke har respekt for meg og jeg takler virkelig dateing livet supert nå, for jeg velger å priotere meg og mine følelser. Jeg kommer aldri mer bruke maks en uke til å sørge over noen igjen’. Alt sitter i hode, så bestem deg. Anonymkode: 4426a...c01 Å takk, det er så riktig det du sier. Anonymkode: fc575...cfa
Rødstrupa Skrevet 30. november 2023 #5 Skrevet 30. november 2023 Ved å tenke på alt han sier/gjør som ikke er positivt.. Da blir det lettere å komme videre.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #6 Skrevet 30. november 2023 Psykolog for å endre mønsteret som gjør en avhengig av personen som ikke er bra for en. Det kalles anxious attatchment style og kommer ofte fra at man ikke har blitt sett og møtt emosjonelt i oppveksten sånn at man ubevisst har måttet please foreldre for å få bekreftelse på at man er elsket og verdig, eller hvis ikke så har man ikke følt det fra foreldrene sine. Og hjernen vår tiltrekkes det kjente, selvom det ikke er bra for en. Så da tiltrekkes man partnere som heller ikke gir en den tryggheten om at man er elsket og verdig og begynner å kjempe for at personen skal gi en den følelsen, ved å undertrykke egne behov så man lar seg bli tråkket på og brukt og klarer ikke bryte kontakt selvom man vil det. Fordi det er det lille skadede barnet i en som blir desperat etter bekreftelse på at en er bra nok og verdig og elsket. En med sunnt tilknytningmønster fjerner seg bare fra personen og sier at ens eget behov ikke blir dekket der. Men de som er vokst opp med foreldre som ikke har vært den emosjonelle støtten har ikke kunnet fjerne seg fra foreldrene som barn, da er man jo avhengig av foreldrene. Så da tilpasser barnet seg istedet den dårlige behandlingen. Og det mønsteret fortsetter i voksenlivet. Man kan ikke styre det på noen logisk måte selvom man vet at det ikke er bra for en, så man må jobbe psykologisk med å bryte mønsteret Anonymkode: 486b0...a93 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #7 Skrevet 1. desember 2023 Du sier det jo selv. Han er ikke bra for deg. Han vil ikke gi deg dine mål. Han vil ikke gi deg det du trenger. Det er sinnsykt å fortsette om du vet han er skadelig for deg. Anonymkode: 69889...a7b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #8 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har du vært der , hvor du er døds forelsket, men vet innerst inne at han virkelig ikke er bra for deg, han er rett og slett en jeg aldri kan komme til å ha en framtid med. Har du noen tips? Hva hjalp deg? Er 100% sikker på at jeg kommer til å våkne opp imorgen og ringe han igjen, ønsker virkelig ikke å gjøre det. Hvordan holde meg? Anonymkode: fc575...cfa Ikke ringe.. Vet det er vanskelig. Tenk på hva du egentlig trenger. Anonymkode: dbd6a...a9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå