AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Skrevet 30. november 2023 Hva er positivt/negativt med å ha hytte? Anonymkode: 8b889...6b6
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #2 Skrevet 30. november 2023 Hytta betyr masse for meg, har bare hatt den i 3 år, men det gikk ikke lang tid før vi virkelig følte at der hører vi til. Hvis vi kommer i en situasjon som gjør at vi ikke kan ha både hytte og enebolig ville vi solgt huset. Hytta er et sted vi virkelig slapper av og har tid til hverandre. Det gir en egen ro på hytta. Anonymkode: 72fa6...c71
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #3 Skrevet 30. november 2023 Alt. Jeg er oppvokst i den, nå bor jeg i den hele sommeren og høsten. Et magisk paradis på jord😍 Anonymkode: 6c6bb...73e
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #4 Skrevet 30. november 2023 Hytta er kos og endring i omgivelsene. Jeg har en streng regel om at jeg aldri tar med jobb på hytta, for der skal det kun være enten småpusk med diverse prosjekter på hytta (oppussing og vedlikehold), eller bare kos og avslapning. Jeg har bare ei lita hytte uten innlagt vann, men utsikten er fantastisk! Og den er MIN! Føler meg litt stolt over å eie den koselige hytta. Det eneste negative må være alt jeg har lyst til å gjøre på hytta som vi ikke rekker, men det er bare å stresse ned og prokrastinere med god samvittighet. Hytta og alle prosjektene går ingen steder. Ja, og så er det irriterende at jeg fester tomt og at grunneier er så treg i avtrekkeren på alle områder og vanskelig å få tak i. Anonymkode: 72e32...ae0 1
Gjest EmKay Skrevet 30. november 2023 #5 Skrevet 30. november 2023 Åh jeg elsker hytten. Den er fritid, frihet, fri fra hverdagens mas, og bare kos. Bruker den hele året, sommer som vinter, så ofte vi kan. Nå er den under ombygging, og vi har ikke kunnet bruke den på lenge. Gleder meg så enormt til den er ferdig og vi får bruke den igjen. I perioder hvor det er ekstra fint på fjellet, tar jeg gjerne med med pc'en og har litt "hyttekontor" for å kunne forlenge helgefølelsen litt. For vår del ser jeg ingenting negativt med å ha hytte, kanskje litt fordi vi ikke har noe gjeld i tilknytning til den. Det koster jo litt å drifte, men ikke sånn at det påvirker økonomien i stor grad. Om vi hadde lånt oss til pipa for å ha hytte, hadde nok dagens rentestigninger ødelagt mye av gleden med å ha hytten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå