AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Skrevet 30. november 2023 Er det noen som har forsket på det? Er det de uvaksinerte som ligger «dausjuk» med korona nå om dagen? Eller er det de med flere vaksiner? Anonymkode: ac4b5...eda 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #2 Skrevet 30. november 2023 De fleste under 65 kan vel regnes som uvaksinert nå? Jeg har to doser, men det er jo et par år siden jeg tok dem, så jeg regner meg selv som uvaksinert. Hatt korona seks ganger som jeg vet, og har blitt syk hver gang i ca 1-3 uker. Anonymkode: 8a7df...1c6 10
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #3 Skrevet 30. november 2023 Det er jo ingen logikk i at de som er vaksinerte skulle bli sykere enn de uvaksinerte? Sannsynligvis blir de som ble vaksinerte for lenge siden akkurat like mye/lite syke som de uvaksinerte. Anonymkode: ffb51...79a 7
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #4 Skrevet 30. november 2023 Jeg tror trådstarter sikter til de som er helt uvaksinerte, altså med null doser. Hvordan går det med dem nå, sammenliknet med de som har tatt 2 eller 3 doser for en tid tilbake? Hvem blir sykest? Det lurer også jeg på. Svaret på det vil jo være fasiten på om det var lurt for unge friske folk å ta vaksinen i sin tid. Anonymkode: 5f0d9...c8f 7 4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #5 Skrevet 30. november 2023 Jeg tok to doser når det ble først anbefalt. Fikk corona før jeg fikk tatt dose tre, så den ble det aldri noe av. Var veldig dårlig når jeg fikk corona den gangen, men når jeg nå hadde corona for et par uker siden... det var faktisk helt krise, tror ikke jeg har vært så syk noensinne. Anonymkode: b9669...95d 4 5 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #6 Skrevet 30. november 2023 Uvaksinert og hatt corona 3 ganger. Alle tre gangene har jeg nesten ikke vært dårlig. Bittelitt feber en dag og litt forkjølelse. Alle jeg kjenner som ble vaksinert har vært mye sykere enn meg. Mulig jeg bare har vært heldig? Anonymkode: d212e...084 6 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #7 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg tror trådstarter sikter til de som er helt uvaksinerte, altså med null doser. Hvordan går det med dem nå, sammenliknet med de som har tatt 2 eller 3 doser for en tid tilbake? Hvem blir sykest? Det lurer også jeg på. Svaret på det vil jo være fasiten på om det var lurt for unge friske folk å ta vaksinen i sin tid. Anonymkode: 5f0d9...c8f Ja det er de jeg sikter til. Men det er kanskje ikke så mange igjen av de? Anonymkode: ac4b5...eda 2
Amistad Skrevet 30. november 2023 #8 Skrevet 30. november 2023 Du kan bare lure både i hua og rævva. Men verden er ikke en stor konspirasjonsteori. Vaksinene hjalp godt med de første coronaene vi hadde, og kan ikke sammenlignes med de siste mutasjonene. Ei heller kan du drive å sammenligne noen som fikk vaksine for lenge siden kontra som ikke fikk i det hele tatt. Vaksinene var aldri ment til å stoppe smitte. Ei heller var de ikke ment for at du ikke skulle bli syk. Men de skulle hindre det alvorlige forløpet som innleggelse og pustemaskin. Nå i disse tider dør det flere titals av corona. Flertallet av dem som dør er over 75 år og uvaksinert. Nei vi fant ikke opp kruttet på nytt Nei du er ikke en del av en veldig liten gruppe som viser seg smartere enn alle andre som vaksinerte seg, smartere enn leger og forskere og spesialister på sitt område. Selv om det sikkert frister å sette seg selv på en pidestall og føle seg mer enn vanlig ordiner uviktig og normalt begavet i samfunnet. 25 10
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #9 Skrevet 30. november 2023 Ble dausyk med to vaksiner to måneder etter andre vaksinen. Havnet på sykehuset. Nå har vi alle hatt korona igjen og ingen av oss er vaksinerte og alle holdt seg friske. Som en vanlig forskjølese. Ja, vi tester fordi vi har folk i familien med alvorlige sykdommer. Anonymkode: 4eaba...387 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #10 Skrevet 30. november 2023 Amistad skrev (4 minutter siden): Du kan bare lure både i hua og rævva. Men verden er ikke en stor konspirasjonsteori. Vaksinene hjalp godt med de første coronaene vi hadde, og kan ikke sammenlignes med de siste mutasjonene. Ei heller kan du drive å sammenligne noen som fikk vaksine for lenge siden kontra som ikke fikk i det hele tatt. Vaksinene var aldri ment til å stoppe smitte. Ei heller var de ikke ment for at du ikke skulle bli syk. Men de skulle hindre det alvorlige forløpet som innleggelse og pustemaskin. Nå i disse tider dør det flere titals av corona. Flertallet av dem som dør er over 75 år og uvaksinert. Nei vi fant ikke opp kruttet på nytt Nei du er ikke en del av en veldig liten gruppe som viser seg smartere enn alle andre som vaksinerte seg, smartere enn leger og forskere og spesialister på sitt område. Selv om det sikkert frister å sette seg selv på en pidestall og føle seg mer enn vanlig ordiner uviktig og normalt begavet i samfunnet. Hoi, det var en litt aggressiv tone mot ts. Anonymkode: 339ed...78e 3 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #11 Skrevet 30. november 2023 Uvaksinert. Hatt korona to ganger som jeg vet om. Som en vanlig forkjølelse for meg. Heldigvis. Anonymkode: 32423...8fd 1
Grüner Skrevet 30. november 2023 #12 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det noen som har forsket på det? Er det de uvaksinerte som ligger «dausjuk» med korona nå om dagen? Eller er det de med flere vaksiner? Anonymkode: ac4b5...eda Ja, det er uvaksinerte og eldre over 75 år uten gjenoppfriskningsdose som er de som blir lagt inn/dør nå. 10 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #13 Skrevet 30. november 2023 Vaksinert 3 doser. Hatt korona to ganger som jeg vet om. Som en vanlig forkjølelse for meg. Heldigvis. Anonymkode: 8007c...a93 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #14 Skrevet 30. november 2023 Vaksinert. Hatt korona engang og følte meg ikke syk, hadde like mye energi. Blir sjeldent syk! Kan telle på hånden de gangene jeg har ligget langflat pga feber. Anonymkode: 2f5ee...767
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #15 Skrevet 30. november 2023 Er 36 uker gravid og hadde korona for en uke siden (for første gang). Ble vaksinert med to doser for noen år siden, ellers ikke tatt. Var som en forkjølelse. Anonymkode: b86f1...d63
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #16 Skrevet 30. november 2023 Jeg ble ikke spesielt dårlig første gangen. Andre gangen var helt krise. Sov og sov da det sto på som verst, aldri sovet så mye og likevel følt meg like trøtt. Vil si det var en traumatisk opplevelse, ble helt borte. Besvimelsefølelse over flere dager bare jeg sto oppreist. Har to vaksiner. Ble ikke spes dårlig da jeg fikk det første gangen, og det var rett etter andre vaksinedose. Var nå i høst jeg ble helt ødelagt. Har unge i bhg og er manisk på håndvask nå. Anonymkode: 95aed...758 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #17 Skrevet 30. november 2023 100% uvaksinert, hatt covid tre ganger og aldri blitt syk. 💪🏻 Anonymkode: d07b4...d11 3 1
Djungelvrål Skrevet 30. november 2023 #18 Skrevet 30. november 2023 Vaksinert 3 ganger men det hjelper jo ikke fordi det er jo ny variant nå. Har ikke giddet vaksinere meg flere ganger. Fikk corona for 3 uker siden og har først nå fått tilbake smaksans og slappheten er for det meste over..... Satser på å være immun i 3 mnd nå. 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #19 Skrevet 30. november 2023 Uvaksinert. Har hatt covid 2 ganger (som jeg vet om, ikke testet meg etter det ikke var nødvendig lengre). Første gangen som en skikkelig kjip forkjølelse. Andre gangen veldig slapp og 2-3 dager med feber. Ingen senvirkninger. Anonymkode: 80715...e1d 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #20 Skrevet 30. november 2023 Uvaksinert. Ble ikke dårlig, litt snørrete i en dag eller to. Anonymkode: 91091...419 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå