AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Skrevet 30. november 2023 Jeg har vert i et forhold i nesten 14 år og nylig kommet ut av det, med andre ord jeg er heeeelt fersk på flørting hadde tenkt å være alene leeenge men så møtte jeg en på jobben som jeg følte meg øyeblikkelig tiltrukket av. Vi deltar på noen møter sammen i forbindelse med et program som skal integreres men utenom det prater vi litt på teams. Det begynte med god morgen GIFs eller morsomme memes. Men i det siste har det utviklet seg til hjerte gifs og at vi prater om foreks musikk og han sender bilde av at han hører på artisten jeg tipset om. Vi reagerer mye med ❤️ på det vi skriver til hverandre. Og foreks at han gleder seg til å prate med meg i morgen. Hva betyr dette, jeg er helt lost Anonymkode: 13bc4...b85 2
Nooni Skrevet 30. november 2023 #2 Skrevet 30. november 2023 Jeg synes du burde tenke mer på hva du føler, gjør og vil. Er du åpen for et nytt forhold? Er du bevisst på hvilke signaler du gir han? Forstå deg selv før du begynner å tolke han. 1
TLR Skrevet 30. november 2023 #3 Skrevet 30. november 2023 Ikke lett å si. Men hvis han er virkelig interessert la han ta kontakt først angående date. Ikke vis for mye interesse 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #4 Skrevet 30. november 2023 TLR skrev (10 minutter siden): Ikke lett å si. Men hvis han er virkelig interessert la han ta kontakt først angående date. Ikke vis for mye interesse Hva er for mye da 😫 Anonymkode: 13bc4...b85
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #5 Skrevet 30. november 2023 Det kan også bety helt platonisk så ikke legg noe i det før han eventuelt begynner å gi deg komplimenter eller ber deg ut på date Anonymkode: 1062d...421
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #6 Skrevet 30. november 2023 Jeg syns det virker som han er interessert i deg og flørter med deg. Så gøy, spennende med noe nytt🥰 Anonymkode: 22dc4...e4d
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #7 Skrevet 30. november 2023 Jeg har en kollega som er veldig raus med hjerter osv. Ligger absolutt ingenting bak. Trå varsomt. Anonymkode: c5153...253 4 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #8 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har en kollega som er veldig raus med hjerter osv. Ligger absolutt ingenting bak. Trå varsomt. Anonymkode: c5153...253 Merkelig hvis voksne folk av det motsatte kjønn driver og sender hjerter til hverandre. 😍 kan være et ok svar i enkelte settinger, feks som svar på bilde av katta di. "God morgen❤️" = ikke greit med mindre man er på flørter'n. Anonymkode: 694ff...4ca 5 1
TLR Skrevet 30. november 2023 #9 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er for mye da 😫 Anonymkode: 13bc4...b85 Det må du avgjøre selv. Eks vente med imtime ting. Være venner først?
ElectricScum Skrevet 30. november 2023 #10 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Merkelig hvis voksne folk av det motsatte kjønn driver og sender hjerter til hverandre. 😍 kan være et ok svar i enkelte settinger, feks som svar på bilde av katta di. "God morgen❤️" = ikke greit med mindre man er på flørter'n. Anonymkode: 694ff...4ca Det kommer veldig an på miljøet på arbeidsplassen. På min arbeidsplass er det mange som er rause med hjerter av ymse slag. Men som regel er det i en kontekst hvor det ikke trenger å tolkes som noe romantisk. Det kan være at man bare takker for at man har fått hjelp med et eller annet og vil vise takknemlighet. Det kan også skje i felleschaten så da er det iallfall ingen tvil om at det ikke ligger noe mer bak. Men hadde jeg fått en "God morgen❤️" og regelmessige samtaler over chat som ikke startet med noe jobb-orientert så hadde jeg tolket det som flørt, ja. Det TS beskriver ville jeg tolket som flørting. 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #11 Skrevet 30. november 2023 Sikker på at han er singel da? Anonymkode: 7cd37...cd3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #12 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har en kollega som er veldig raus med hjerter osv. Ligger absolutt ingenting bak. Trå varsomt. Anonymkode: c5153...253 Samme her😬 Vedkommende bruker hjerter i all slags meldinger til mange mennesker, og der er det heller absolutt ikke noe annet bak enn vennskap. Anonymkode: b9a33...d11
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #13 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Samme her😬 Vedkommende bruker hjerter i all slags meldinger til mange mennesker, og der er det heller absolutt ikke noe annet bak enn vennskap. Anonymkode: b9a33...d11 Da hadde jeg gjort vedkommendes oppmerksom på hvordan det oppfattes og tilbudt han et lynkurs i emojis. Anonymkode: 694ff...4ca
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #14 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da hadde jeg gjort vedkommendes oppmerksom på hvordan det oppfattes og tilbudt han et lynkurs i emojis. Anonymkode: 694ff...4ca LOL Anonymkode: 68001...b00
LadeJarl Skrevet 1. desember 2023 #15 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har vert i et forhold i nesten 14 år og nylig kommet ut av det, med andre ord jeg er heeeelt fersk på flørting hadde tenkt å være alene leeenge men så møtte jeg en på jobben som jeg følte meg øyeblikkelig tiltrukket av. Vi deltar på noen møter sammen i forbindelse med et program som skal integreres men utenom det prater vi litt på teams. Det begynte med god morgen GIFs eller morsomme memes. Men i det siste har det utviklet seg til hjerte gifs og at vi prater om foreks musikk og han sender bilde av at han hører på artisten jeg tipset om. Vi reagerer mye med ❤️ på det vi skriver til hverandre. Og foreks at han gleder seg til å prate med meg i morgen. Hva betyr dette, jeg er helt lost Anonymkode: 13bc4...b85 Du trodde vel ikke at en mann sender hjerter hvis han ikke er interressert?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #16 Skrevet 1. desember 2023 Ja, bare for gudskyld forsikre deg om at han er singel 😅 ihvertfall om du begynner å like han (noe du sikkert gjør siden du tilogmed opprettet en tråd, om emojier en mann har sendt deg, på KG 😂). Ellers, er det jo bare hærlig da! Ikke overtenk vår stor nok til å være moden etterhvert osv ☺️ Er det ikke gøy å sitte sånn igjen etter 15år da ? Thiihii☺️ Anonymkode: 602d4...e78 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå