AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Skrevet 30. november 2023 Orker ikke mere av hans frem og tilbake oppførsel. Ene øyeblikket sier han jeg er perfekt for han andre øyeblikket at han ikke er klar for kjæreste. Ene øyeblikket overøser med kos og kyss og fine meldinger og omsorg, neste øyeblikk fordufter helt og svarer ikke. Sånn har det pågått i snart et år og vi er begge over 30 og jeg sa fra starten at jeg kun datet for noe seriøst og han hevdet det samme. Det er han som i 95% av tilfellene spør om å møtes men nå har jeg spurt han to ganger om han vil finne på noe neste uke og jeg har bare fått link til morsomme videoer tilbake som svar. Det var dråpen! Kommer ikke til å sende han mer. Kanskje et fint "tilfeldig" bilde bare. Men vet at han typisk tar kontakt igjen når han er i humør og kommer til å late som han ikke har gjort noe galt og komme med en "Heeei fine du, tenker masse på deg, hvordan har du det?" melding om en liten stund. Tips til en voksen, hyggelig men avsluttende melding jeg kan svare da? Jeg har tenkt litt på noe ala "Hei! På grunn av manglende kommunikasjon og dedikasjon til dette så har jeg mistet interessen. Takk for alt og lykke til videre ". Mener ikke siste setning passivaggressivt men redd for at det kanskje oppfattes sånn. Tips til andre svar? Anonymkode: 434c8...036 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #2 Skrevet 30. november 2023 Ikke gjør det på sms for å få respekt. Anonymkode: b37fb...972 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #3 Skrevet 30. november 2023 Jeg hadde ghostet han. Han oppfører seg dust. Anonymkode: 1e95a...7c6 12 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #4 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke gjør det på sms for å få respekt. Anonymkode: b37fb...972 Vi bor to timer unna hverandre. Syns det er bortkastet å svare på neste melding han sender at han kan komme på besøk, for så bare å avslutte ting. For min egen del er jeg også redd jeg ikke vil klare det da, at jeg blir mer opptatt av at han skal like meg og at jeg ikke klarer å kjenne på grensa mi når han begynner å kysse og klemme meg Anonymkode: 434c8...036 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #5 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Orker ikke mere av hans frem og tilbake oppførsel. Ene øyeblikket sier han jeg er perfekt for han andre øyeblikket at han ikke er klar for kjæreste. Ene øyeblikket overøser med kos og kyss og fine meldinger og omsorg, neste øyeblikk fordufter helt og svarer ikke. Sånn har det pågått i snart et år og vi er begge over 30 og jeg sa fra starten at jeg kun datet for noe seriøst og han hevdet det samme. Det er han som i 95% av tilfellene spør om å møtes men nå har jeg spurt han to ganger om han vil finne på noe neste uke og jeg har bare fått link til morsomme videoer tilbake som svar. Det var dråpen! Kommer ikke til å sende han mer. Kanskje et fint "tilfeldig" bilde bare. Men vet at han typisk tar kontakt igjen når han er i humør og kommer til å late som han ikke har gjort noe galt og komme med en "Heeei fine du, tenker masse på deg, hvordan har du det?" melding om en liten stund. Tips til en voksen, hyggelig men avsluttende melding jeg kan svare da? Jeg har tenkt litt på noe ala "Hei! På grunn av manglende kommunikasjon og dedikasjon til dette så har jeg mistet interessen. Takk for alt og lykke til videre ". Mener ikke siste setning passivaggressivt men redd for at det kanskje oppfattes sånn. Tips til andre svar? Anonymkode: 434c8...036 Et godt tips er: Slutt å være et patetisk kvinnfolk som ønsker å gå inn i konservative-type forhold, for faen. Ha sex, dump idioten etterpå. Vær brutal. Det er seriøst nok å pule hverandre og det holder. Anonymkode: 8765c...457 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #6 Skrevet 30. november 2023 Synes du har litt feil fokus på at Jan skal respekterer deg. Fokuser heller på å respekter deg selv. Du har latt deg selv havne i en ustabil relasjon når målet har vært fast forhold. Du har ønsket en stabil partner men valgt å bruke 1 år av ditt liv på en partner med ustabil emosjonell kontakt. Du legger alt for mye i denne avslutningen. Gå videre og kutt kontakten helt. Du høres alt for avhengig av han sin validering av deg. Kutt den navlestrengen en gang for alle slik at du kommer deg videre. Anonymkode: 3c2e4...3cc 14 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #7 Skrevet 30. november 2023 Dersom du/han bor i Stavanger, og dette er eksen min, noe det fort kunne vært og nesten se ut som, så har jeg bare et tips; drit i å sette deg i respekt. Mannen respekterer ikke seg selv en gang. Og sånne menn respekterer i allefall aldri en partner. Bare gå «cold turkey» og lev livet ditt bedre uten han.☺️💯🔥Det kommer til å komme 1000 unnskyldninger når han forstår at du ikke gidder leken hans mer. Ikke fall for det. Alt er løgn. Alt. Og det vil kun bli verre med tiden, aldri bedre. Lover deg. Kastet bort 7 år av livet mitt på samme type drittsekk/egoist. Ikke vær like naiv eller tålmodig som jeg var. Du fortjener bedre. Mest sannsynlig har han en diagnose eller et rusproblem som kan forklare instabilliteten og den inkonsekvente atferden, men det er ikke ditt problem eller ansvar. It takes two to tango. Anonymkode: 316ed...e95 1 5
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #8 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi bor to timer unna hverandre. Syns det er bortkastet å svare på neste melding han sender at han kan komme på besøk, for så bare å avslutte ting. For min egen del er jeg også redd jeg ikke vil klare det da, at jeg blir mer opptatt av at han skal like meg og at jeg ikke klarer å kjenne på grensa mi når han begynner å kysse og klemme meg Anonymkode: 434c8...036 Her igjen. Du har jo utslettet deg helt. Nei ikke ha noen avslutning på melding eller fysisk. Kutt og gå no-contact. Eneste måten å komme videre når du er så hekta Anonymkode: 3c2e4...3cc 5 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #9 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du høres alt for avhengig av han sin validering av deg. Kutt den navlestrengen en gang for alle slik at du kommer deg videre. Anonymkode: 3c2e4...3cc Ja det stemmer desverre. Mener du det er bedre å bare ignorere og aldri svare han igjen? Er ikke det litt... Følelsesløst etter snart et år? Ikke at han viser mye følelser når han oppfører seg sånn men.. Er det ikke en barnslig måte å avslutte på? Vil vise han at jeg står opp for meg selv og la han få passet sitt påskrevet. Tipper ingen har turt å være så rett frem mot han før og at det er derfor han fortsetter og tenker han kan slippe unna med det.. Anonymkode: 434c8...036 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #10 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dersom du/han bor i Stavanger, og dette er eksen min, noe det fort kunne vært og nesten se ut som, så har jeg bare et tips; drit i å sette deg i respekt. Mannen respekterer ikke seg selv en gang. Og sånne menn respekterer i allefall aldri en partner. Bare gå «cold turkey» og lev livet ditt bedre uten han.☺️💯🔥Det kommer til å komme 1000 unnskyldninger når han forstår at du ikke gidder leken hans mer. Ikke fall for det. Alt er løgn. Alt. Og det vil kun bli verre med tiden, aldri bedre. Lover deg. Kastet bort 7 år av livet mitt på samme type drittsekk/egoist. Ikke vær like naiv eller tålmodig som jeg var. Du fortjener bedre. Mest sannsynlig har han en diagnose eller et rusproblem som kan forklare instabilliteten og den inkonsekvente atferden, men det er ikke ditt problem eller ansvar. It takes two to tango. Anonymkode: 316ed...e95 Nei vi er ikke fra Stavanger og han har ikke noe rusproblem. Anonymkode: 434c8...036
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #11 Skrevet 30. november 2023 Enig i at hva du skriver til han for å dumpe han ikke har noen betydning. Det som betyr noe er at du ivaretar deg selv, og faktisk sier at nå er det slutt. Hvorfor vil du skrive så bra melding? Virker som du fortsatt søker hans bekreftelse, og ikke er ferdig med han. Noen ganger må man være voksen nok til å si, nok er nok, og nå går jeg videre. Anonymkode: d6823...f4e 3 2
Snublefot62 Skrevet 30. november 2023 #12 Skrevet 30. november 2023 Hvorfor trenger du hans respekt? Det er jo bare å blokkere? 3 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #13 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Orker ikke mere av hans frem og tilbake oppførsel. Ene øyeblikket sier han jeg er perfekt for han andre øyeblikket at han ikke er klar for kjæreste. Ene øyeblikket overøser med kos og kyss og fine meldinger og omsorg, neste øyeblikk fordufter helt og svarer ikke. Sånn har det pågått i snart et år og vi er begge over 30 og jeg sa fra starten at jeg kun datet for noe seriøst og han hevdet det samme. Det er han som i 95% av tilfellene spør om å møtes men nå har jeg spurt han to ganger om han vil finne på noe neste uke og jeg har bare fått link til morsomme videoer tilbake som svar. Det var dråpen! Kommer ikke til å sende han mer. Kanskje et fint "tilfeldig" bilde bare. Men vet at han typisk tar kontakt igjen når han er i humør og kommer til å late som han ikke har gjort noe galt og komme med en "Heeei fine du, tenker masse på deg, hvordan har du det?" melding om en liten stund. Tips til en voksen, hyggelig men avsluttende melding jeg kan svare da? Jeg har tenkt litt på noe ala "Hei! På grunn av manglende kommunikasjon og dedikasjon til dette så har jeg mistet interessen. Takk for alt og lykke til videre ". Mener ikke siste setning passivaggressivt men redd for at det kanskje oppfattes sånn. Tips til andre svar? Anonymkode: 434c8...036 Når det har pågått i snart et år så er det ikke mulig å skrive en melding for å avslutte det på en hyggelig voksen måte som gir deg respekt. Om han bare sender sånn moro greier tilbake når du spør om dere skal finne på noe. Så venter du til han tar iniativet, å når det skjer kan du møte han og avslutte det på en ordentlig måte. Anonymkode: bee46...e0d 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #14 Skrevet 30. november 2023 Blokker. Anonymkode: f5628...4b5 2 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #15 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Virker som du fortsatt søker hans bekreftelse, og ikke er ferdig med han. Noen ganger må man være voksen nok til å si, nok er nok, og nå går jeg videre. Anonymkode: d6823...f4e Er det jeg spør om tips til måter å si det på Anonymkode: 434c8...036
Snublefot62 Skrevet 30. november 2023 #16 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det jeg spør om tips til måter å si det på Anonymkode: 434c8...036 Så du trenger hans bekreftelse? 5 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #17 Skrevet 30. november 2023 Jeg ventet til neste invitasjon. Så takket jeg nei, sa at dette ikke var nok for meg og at jeg trengte en som ville være mer sammen med meg. Anonymkode: 3e6d0...70f 5 1
miss summers Skrevet 30. november 2023 #18 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ja det stemmer desverre. Mener du det er bedre å bare ignorere og aldri svare han igjen? Er ikke det litt... Følelsesløst etter snart et år? Ikke at han viser mye følelser når han oppfører seg sånn men.. Er det ikke en barnslig måte å avslutte på? Vil vise han at jeg står opp for meg selv og la han få passet sitt påskrevet. Tipper ingen har turt å være så rett frem mot han før og at det er derfor han fortsetter og tenker han kan slippe unna med det.. Anonymkode: 434c8...036 Nei. Han er barnslig. Gjør det slutt i ditt hode, slett han fra alt og gi faan. 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #19 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ja det stemmer desverre. Mener du det er bedre å bare ignorere og aldri svare han igjen? Er ikke det litt... Følelsesløst etter snart et år? Ikke at han viser mye følelser når han oppfører seg sånn men.. Er det ikke en barnslig måte å avslutte på? Vil vise han at jeg står opp for meg selv og la han få passet sitt påskrevet. Tipper ingen har turt å være så rett frem mot han før og at det er derfor han fortsetter og tenker han kan slippe unna med det.. Anonymkode: 434c8...036 Igjen så er fokuset ditt helt feil. Hva tenker han? Hva vil han synes om det? Jeg vil at han skal respektere meg, noe han ikke har gjort med noen andre, ergo jeg blir helt spesiell for han. Kanskje han da vil skjønne hva han holder på å miste og han vil endelig leve opp til den fantasien jeg har om han. Du skylder han ingenting. Du skylder han ingen avslutning, han har jo ikke ville binde seg til deg. Bare brukt tiden din og brukt deg som det passer han siden du har tillat det. Nå må du redde deg selv, gjøre det beste for deg selv. Du har kastet bort fryktelig mye tid på noen dom ikke ønsker det samme som deg. Du må ut av dette så du kan finne noen som elsker deg og du elsker tilbake. Dette er bare avhengighet. Gjør det du trenger for å komme deg videre, og slipp frykten at «kanskje han synes jeg er barnlig». Det er heller barnslig å ikke komme seg ut av et hekt. Anonymkode: 3c2e4...3cc 6
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #20 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det jeg spør om tips til måter å si det på Anonymkode: 434c8...036 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Men vet at han typisk tar kontakt igjen når han er i humør og kommer til å late som han ikke har gjort noe galt og komme med en "Heeei fine du, tenker masse på deg, hvordan har du det?" melding om en liten stund. Da svarer du bare "jeg har det helt fint, hyggelig du spør" og kommer det mer svarer du enkelt " hva er det du vil?" og følger opp med "nei takk, jeg tror ikke det. Ha en fin dag" Det er ikke vanskeligere enn du gjør det. Personlig ville jeg bare gitt faen.. Anonymkode: 95f8c...721 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå