AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Skrevet 30. november 2023 Vi har vært sammen I 4 år, eier hus sammen. Vi har det bra, hverdagen er fin, vi ler sammen, støtter hverandre hvis der er noe. Jeg føler meg på en måte tiltrukket av han, syns han er fin å se på, føles bra å sitte inntil han. Men jeg ønsker ikke være intim med han. Jeg kan ligge i armkroken hans, og det er veldig hyggelig. Men har ikke lyst å gå lenger enn det. Være intim rett og slett.. han har ikke villet ga sex på 1 år, så det kan være derfor. Jeg føler jo på at jeg elsker han, ønsker han bare godt. Nå har jeg vært bortreist med mor hos familie i utlandet i 1 uke, og jeg kjenner egentlig ikke på et savn. De spør meg om det blir godt å se han igjen.. sier de liker han så godt, syns han er så hyggelig. Men det føles liksom ikke.. vet ikke helt hvordan jeg skal forklare.. er dette vanlig? 🙈 Anonymkode: 6bd63...71f
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #2 Skrevet 30. november 2023 Det er vanlig når man er lei og vil ut. Anonymkode: 2285d...ab4 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #3 Skrevet 30. november 2023 Tror nok hverken det er vanlig eller uvanlig. Noen har det slik, andre ikke. For meg hadde det likevel ikke vært tilfredsstillende med et slik forhold. Jeg vil ha et forhold hvor vi ikke klarer å være fra hverandre, hvor vi bare må ha hverandre så nært som mulig. Hvor vi lengter til hverandre når vi er fra hverandre. Hvor sex og nærhet står høyt på prioriteringslista for begge. Har hatt det slik med én mann og han holder jeg på til siste åndedrag. De tidligere forholdene som gradvis gled over i vennskap ble nettopp det, bare venner. Anonymkode: a5971...321 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #4 Skrevet 1. desember 2023 Dere har ikke pleiet den fysiske nærheten, både når det gjelder sex og kos ... og da blir man tilslutt bare "venner". Anonymkode: 31008...760 1
AllahBallah Skrevet 1. desember 2023 #5 Skrevet 1. desember 2023 Sant, enten må dere begynne knulle igjen, eller få hver deres elsker / elskerinne. Eller bare gjøre det slutt. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #6 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Men jeg ønsker ikke være intim med han. Jeg kan ligge i armkroken hans, og det er veldig hyggelig. Men har ikke lyst å gå lenger enn det. Være intim rett og slett.. han har ikke villet ga sex på 1 år, så det kan være derfor. Jeg føler jo på at jeg elsker han, ønsker han bare god Dette er jo problemet. Hvorfor vil du være i et forhold uten intimitet? Syns han det er greit? Du kan elske noen og ønske de godt, men ikke være den rette for dem. Fortjener dere ikke begge å være i et forhold som er full klaff? Anonymkode: 583de...7c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå