AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Skrevet 30. november 2023 Har ikke peiling på fotball og trenger hjelp til å finne et par som er ok Anonymkode: 2e28b...4b1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #2 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har ikke peiling på fotball og trenger hjelp til å finne et par som er ok Anonymkode: 2e28b...4b1 Er tenåringen keeper og spiller fast som det? Hør med klubben om de sponser hansker. Det gjorde klubben til min keeper da de kom til ungdomssfotball. For hansker er dyrt, og de slites ut ganske raskt. Tror min hadde 3 par, der 1 var "kamphansker" og de andre treningshansker. Det trengs faktisk flere par, for de må vaskes etter bruk for at de skal vare og for at de skal ha grep. Min foretrakk forresten slike hansker, dvs de sitter som støpt på hånda https://www.unisportstore.no/keeperhansker/adidas-keeperhanske-predator-pro-pearlized-hvit/262911/?search_query=adidas predator keeper Anonymkode: 47b44...0f7
Tomas77 Skrevet 30. november 2023 #3 Skrevet 30. november 2023 Unisportstore som nevnes over her er bra. Selv foretrakk jeg reusch men sånt er en smakssak. Har han sagt noe om hva slags han liker?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #4 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er tenåringen keeper og spiller fast som det? Hør med klubben om de sponser hansker. Det gjorde klubben til min keeper da de kom til ungdomssfotball. For hansker er dyrt, og de slites ut ganske raskt. Tror min hadde 3 par, der 1 var "kamphansker" og de andre treningshansker. Det trengs faktisk flere par, for de må vaskes etter bruk for at de skal vare og for at de skal ha grep. Min foretrakk forresten slike hansker, dvs de sitter som støpt på hånda https://www.unisportstore.no/keeperhansker/adidas-keeperhanske-predator-pro-pearlized-hvit/262911/?search_query=adidas predator keeper Anonymkode: 47b44...0f7 De var litt dyre men det er kanskje vanlig pris? Hun spiller ikke på klubb, de er en gjeng som spiller på fritiden, hun hadde ingen preferanser slik jeg forsto det. Tomas77 skrev (18 minutter siden): Unisportstore som nevnes over her er bra. Selv foretrakk jeg reusch men sånt er en smakssak. Har han sagt noe om hva slags han liker? Nei, hun har ikke sagt noe annet enn at hun ønsker seg keeperhansker, de spiller ikke i klubb mer på fritiden etter at de ble ferdige med organisert idrett. Anonymkode: 2e28b...4b1
Tomas77 Skrevet 30. november 2023 #5 Skrevet 30. november 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: De var litt dyre men det er kanskje vanlig pris? Hun spiller ikke på klubb, de er en gjeng som spiller på fritiden, hun hadde ingen preferanser slik jeg forsto det. Nei, hun har ikke sagt noe annet enn at hun ønsker seg keeperhansker, de spiller ikke i klubb mer på fritiden etter at de ble ferdige med organisert idrett. Anonymkode: 2e28b...4b1 Hvis det er til fritidsbruk er det vel egentlig viktigere at de er slitesterke enn at de er øverste hylle mtp grep. Jeg ville sett på unisportstore om de har noe i en prisklasse du mener er aktuell.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #6 Skrevet 30. november 2023 Har du sett hos f.eks. xxl? https://www.xxl.no/sport/fotball/keeperutstyr/c/160218?sort=cheapest Eller intersport? https://www.intersport.no/sportsutstyr/fotball/hansker-og-votter/ Anonymkode: ed13d...b73
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #7 Skrevet 30. november 2023 Tomas77 skrev (1 time siden): Hvis det er til fritidsbruk er det vel egentlig viktigere at de er slitesterke enn at de er øverste hylle mtp grep. Jeg ville sett på unisportstore om de har noe i en prisklasse du mener er aktuell. Enig, slitestyrke er nok viktigst da. Du nevner Reusch, og det var av de første hanskene vi hadde, kjøpt på XXL til en grei pris. Veldig fornøyd med de! Anonymkode: 47b44...0f7
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #8 Skrevet 30. november 2023 Et ekstra tips - dersom de spiller ute nå, så blir det fort kalde fingre. Da er det lurt med et par tynne ullhansker i tillegg, feks slike som brukes inni skihansker. Anonymkode: 47b44...0f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå