AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Skrevet 30. november 2023 Så jeg vil bare høre meningen til folk. Har funnet ut at hun har flere Facebook kontoer, flere Instagram kontoer, og en haug med tiktok kontoer. Noen private tiktok kontoer og andre åpne. Under sammen navn/nick som den hun addet meg på. Pluss at Instagram kontoen hun ba meg legge henne til på ble laget etter at hun møtte meg. Mens en annen hun har, har masse innlegg og followers. Som virker som at det er den hun egentlig bruker. Anonymkode: c903d...a8d
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #2 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så jeg vil bare høre meningen til folk. Har funnet ut at hun har flere Facebook kontoer, flere Instagram kontoer, og en haug med tiktok kontoer. Noen private tiktok kontoer og andre åpne. Under sammen navn/nick som den hun addet meg på. Pluss at Instagram kontoen hun ba meg legge henne til på ble laget etter at hun møtte meg. Mens en annen hun har, har masse innlegg og followers. Som virker som at det er den hun egentlig bruker. Anonymkode: c903d...a8d Den andre insta kontoen ble laget for noen år siden. Man ksn sjekke når andre sine kontoer ble opprettet, noe jeg syns er rart at man kan. Selv på private kontoer kan man sjekke de infoen. Den er offentlig, før noen begynner å lure på hvordan jeg fant det ut 😂 Anonymkode: c903d...a8d
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #3 Skrevet 30. november 2023 Høres ut som du har fått burnerkontoen.. Det er jo noe hun ikke vil at du skal se når hun har en annen som er mest aktiv. Jeg var blokket fra den egentlige kontoen til en fyr, når vi møttes sa han at han ikke hadde IG men lagde en så vi kunne chatte. Så oppdaget jeg han hadde en konto til med mange innlegg og over 1000 følgere. 🚩🚩🚩 Anonymkode: e5154...f10
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #4 Skrevet 30. november 2023 Er nok individuelle grunner til det. Jeg har tre instragram kontoer. Den ene er den jeg lagde først når instagram var nytt og med masse not picture perfect bilder på fra festivaler og teite ting. Den er kul for vennene mine som kjenner meg men flau for nye bekjente. Så har jeg en konto for hobbyen min, og en konto jeg lagde når jeg ble lei av at alle på tinder, jobb etc spurte om instagrammen min og syns det var frekt at jeg sa jeg ikke hadde instagram (fordi jeg ikke ville vise dem den ufiltrerte meg på konto nr 1) så da lagde jeg en ny og "ordentlig" en som er mere presentabel og det er denne jeg gir til de jeg vil skal få et godt inntrykk av meg Anonymkode: 16371...15a 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #5 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Høres ut som du har fått burnerkontoen.. Det er jo noe hun ikke vil at du skal se når hun har en annen som er mest aktiv. Jeg var blokket fra den egentlige kontoen til en fyr, når vi møttes sa han at han ikke hadde IG men lagde en så vi kunne chatte. Så oppdaget jeg han hadde en konto til med mange innlegg og over 1000 følgere. 🚩🚩🚩 Anonymkode: e5154...f10 Den insta kontoen med flest innlegg har 150+ følgere og 50 innlegg. Den hun laget samme måned jeg traff henne har 4 innlegg og under 50 følgere. Var en i fortiden hennes som hadde sagt rett til henne at hun ikke var til å stoles på. Anonymkode: c903d...a8d
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #6 Skrevet 30. november 2023 Skeeptisk, men det kommer jo selvsagt an på årsaken. Anonymkode: ea613...6d5
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #7 Skrevet 30. november 2023 De ekstra Facebook kontoene kan nok forklares med at hun ikke vil at exr skal få tilgang til henne mer. Anonymkode: c903d...a8d 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #8 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Den insta kontoen med flest innlegg har 150+ følgere og 50 innlegg. Den hun laget samme måned jeg traff henne har 4 innlegg og under 50 følgere. Var en i fortiden hennes som hadde sagt rett til henne at hun ikke var til å stoles på. Anonymkode: c903d...a8d If it looks like a duck etc. Styr unna. Anonymkode: e5154...f10 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #9 Skrevet 30. november 2023 Skeptisk. Kjenner kun 2 som holder på sånn og de er fishy. Anonymkode: e1cf8...cc9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå