AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Skrevet 30. november 2023 ...og gjerne vice versa også. Jeg er selv mann som liker at hun har sex med andre menn. Hun liker det hun også, så her er det gjensidig. Hun liker spenningen med å prøve nye menn, nyter at jeg liker det og hun liker sex. Jeg selv sliter med å forklare hva som er så opphissende med at hun har sex med andre. Hvorfor liker jeg det? Jeg liker også at hun tar initiativ til å møte andre, at hun forteller meg at han vil hun ha sex med. Jeg tenner også på at hun overrasker meg. Kommer hjem en kveld hun sier hun hun har vært hos en venninne, men i stedet har hun møtt en mann på gjennomreise og knullet han på hotellet. Vi har god kommunikasjon, jeg ser hva hun har skrevet med disse mennene i etterkant, jeg får til og med se bilder/video av akten (der det har vært ok for han), så det er en pakke her jeg liker. Jeg vet derimot ikke hvorfor. Jeg tenner også på å oppdage henne. F.eks komme hjem, og så ligger hun med en annen mann (enten det er senga eller sofaen eller whatever). Det er ikke følelse av at jeg blir bedratt som jeg tenner på, men at hun er kåt og vil ha sex. Tror jeg. Noen som kan forklare hva som ligger bak denne lysten? Hvorfor tenner jeg, og mange andre menn på dette? Anonymkode: e1c96...6e2 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #2 Skrevet 30. november 2023 Noen som har noe å komme med? Anonymkode: e1c96...6e2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #3 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen som har noe å komme med? Anonymkode: e1c96...6e2 Nei. Anonymkode: 7b5a3...6bb 5
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #4 Skrevet 30. november 2023 Å dele dama man elsker med andre er så fjernt for meg, så jeg klarer ikke å svare på dette. Men er spent på å se hvilke svar som kommer - kanskje det er de typiske svarene som alle som driver med sånt kommer med? Anonymkode: deb88...e0f 5
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #5 Skrevet 30. november 2023 Det ligger masse svar på dette på Google. Anonymkode: 1a5ea...d5b
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #6 Skrevet 30. november 2023 For meg så blir dette så fjernt. Jeg tenner ikke på det. Men vi tenner på forskjellige ting. Må det være en forklaring på ting hele tiden? Det er noe som vekker noe i deg. Nyt det. Dere skader ingen så bare fortsett. Så trenger du ikke å lete etter en forklaring. Så lenge dette fungerer for dere så er det ok. Anonymkode: ed64d...d3e 3
Påkrevd Skrevet 30. november 2023 #7 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Å dele dama man elsker med andre er så fjernt for meg, så jeg klarer ikke å svare på dette. Men er spent på å se hvilke svar som kommer - kanskje det er de typiske svarene som alle som driver med sånt kommer med? Anonymkode: deb88...e0f Du ordlegger deg på en måte som impliserer at du synes "de typiske svarene alle som driver med sånt kommer med" er feil. Hvis de som praktiserer det mer eller mindre har unisone meninger, hvorfor tenker du at det ikke har noe ved seg, men bare er "typiske svar"? I og med at du selv sier at du ikke er i stand til å svare på dette, hvorfor vil du da avblåse forklaringene til folk som faktisk har disse følelsene og erfaringene som vås? 5
1000x Skrevet 30. november 2023 #8 Skrevet 30. november 2023 For meg er forklaringen enkel: vi tenner på alt som gjør henne sexy og attraktiv. Noen er så dristige/korttenkte, at de velger å trekke det helt til ut til at hun har sex med andre. Det er de samme årsakene bak som ved alt annet vi menn gjør, for at hun skal være så sexy som mulig for oss. Som feks en så vanlig ting som å kjøpe undertøy til kjæresten, eller leketøy. Det er først å fremst for at hun skal føle seg sexy, for da blir hun det, for oss. De fleste menn har en eller annen form av denne driften i seg, tror jeg. De fleste vil jo det samme, men de fleste klarer seg uten å overdrive ved å oppfordre henne til å ha sex med andre. 1
Trønderfyren Skrevet 30. november 2023 #9 Skrevet 30. november 2023 Tror ikke det er alt man trenger svar på egentlig..Dere er sikkert godt voksne og trygg på hverandre etter å ha vært gift noen år så hvis dere begge nyter dette og liker det akkurat slik det er så er det bare å kjøre på uten å stille spørsmål for det er da man kan begynne å tvile🤘 Lykke til😁 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #10 Skrevet 30. november 2023 Hvorfor tenner noen på føtter, tissing, latex, regnklær osv…? Det er vel ingen grunn for slike absurditeter. Anonymkode: 36619...355
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #11 Skrevet 30. november 2023 Folk tenner på så mye forskjellig når det gjelder sex. Hvorfor vil du "grave" i dette? Om dere alle tenner på dette så nyt det. Husk bare på å ha en åpen kommunikasjon om det, både før, kanskje under, og ikke minst etterpå. Om en av dere får betenkeligheter så stopper dere. Kanskje lurt å ikke ha sex med samme mann over lengre tid da det lett kan oppstå følelser. Dette er, etter hva jeg leser i diverse fora, en nokså "vanlig" fantasi hos mange, særlig menn. Noen lar det være en fantasi, mens andre realiserer denne. Det finnes en egen nettside for slike som oss som tenner på dette; Nordencuckold Anonymkode: f079e...363
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #12 Skrevet 30. november 2023 For meg er dette helt sykt. Sorry asså. Anonymkode: 33e76...e9a 3
feliek54 Skrevet 30. november 2023 #13 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): ...og gjerne vice versa også. Jeg er selv mann som liker at hun har sex med andre menn. Hun liker det hun også, så her er det gjensidig. Hun liker spenningen med å prøve nye menn, nyter at jeg liker det og hun liker sex. Jeg selv sliter med å forklare hva som er så opphissende med at hun har sex med andre. Hvorfor liker jeg det? Jeg liker også at hun tar initiativ til å møte andre, at hun forteller meg at han vil hun ha sex med. Jeg tenner også på at hun overrasker meg. Kommer hjem en kveld hun sier hun hun har vært hos en venninne, men i stedet har hun møtt en mann på gjennomreise og knullet han på hotellet. Vi har god kommunikasjon, jeg ser hva hun har skrevet med disse mennene i etterkant, jeg får til og med se bilder/video av akten (der det har vært ok for han), så det er en pakke her jeg liker. Jeg vet derimot ikke hvorfor. Jeg tenner også på å oppdage henne. F.eks komme hjem, og så ligger hun med en annen mann (enten det er senga eller sofaen eller whatever). Det er ikke følelse av at jeg blir bedratt som jeg tenner på, men at hun er kåt og vil ha sex. Tror jeg. Noen som kan forklare hva som ligger bak denne lysten? Hvorfor tenner jeg, og mange andre menn på dette? Anonymkode: e1c96...6e2 Kan det være at du ønsker at hun skal nyte mer en det du gir henne
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #14 Skrevet 30. november 2023 Noen tenner nok på å objektifisere/dehumanisere kvinner - og tenner på bekreftelse fra andre menn (at de vil ta for seg av kvinnen sin/objektet sitt.) Anonymkode: 84414...0ea 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #15 Skrevet 30. november 2023 Mannen min sier at det å se meg nyte sex tenner ham. Ved å se meg ha sex med andre får han bedre utsikt. Anonymkode: ea592...e67 1 1 1
Cor Cubiculum Skrevet 30. november 2023 #16 Skrevet 30. november 2023 Begrepet "kompersjon" er relativt nytt og beskriver kanskje noe av dette for en del. Kompersjon – Wikipedia Kompersjon (fra engelsk compersion) eller lykkemedfølelse er lykkefølelse som oppstår når en person opplever glede i sin kjærestes glede/ lykke/nytelse med et annet menneske. Det er en form for empati, gleden over at en elsket opplever noe godt i sitt liv. Dette er et emosjonelt fenomen, i tillegg kan seksuell lykkemedfølelse (medtenning) forekomme. Dette er erotisk opphisselse som oppstår ved at partneren opphisses. Fordi denne `tenningen` er spesifikt tilknyttet partneren, må den skilles fra voyeurisme, mer generell erotisk opphisselse som eventuelt oppstår ved å se en annen person, eller personer i seksuell aktivitet. 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #17 Skrevet 1. desember 2023 Trønderfyren skrev (6 timer siden): Tror ikke det er alt man trenger svar på egentlig..Dere er sikkert godt voksne og trygg på hverandre etter å ha vært gift noen år så hvis dere begge nyter dette og liker det akkurat slik det er så er det bare å kjøre på uten å stille spørsmål for det er da man kan begynne å tvile🤘 Lykke til😁 Én ting er om vi trenger det, men en annen ting er et ønske om å vite. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor tenner noen på føtter, tissing, latex, regnklær osv…? Det er vel ingen grunn for slike absurditeter. Anonymkode: 36619...355 Det er garantert en grunn for dette, og det finnes helt sikkert svar på det. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Folk tenner på så mye forskjellig når det gjelder sex. Hvorfor vil du "grave" i dette? Om dere alle tenner på dette så nyt det. Husk bare på å ha en åpen kommunikasjon om det, både før, kanskje under, og ikke minst etterpå. Om en av dere får betenkeligheter så stopper dere. Kanskje lurt å ikke ha sex med samme mann over lengre tid da det lett kan oppstå følelser. Dette er, etter hva jeg leser i diverse fora, en nokså "vanlig" fantasi hos mange, særlig menn. Noen lar det være en fantasi, mens andre realiserer denne. Det finnes en egen nettside for slike som oss som tenner på dette; Nordencuckold Anonymkode: f079e...363 Fordi jeg er nysgjerrig. Jeg er genuint interessert i å vite hvorfor på det som interesserer meg, som opptar min tid. Interessen min kone og jeg har for swinging er en del av sexlivet vårt, og jeg søker en forklaring på hva som gjør at menn har et ønske om å se sin partner ha sex med andre. Selv om jeg vil vite hvorfor, så betyr det ikke at vi ikke kan nyte det. Anonymkode: e1c96...6e2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #18 Skrevet 1. desember 2023 feliek54 skrev (5 timer siden): Kan det være at du ønsker at hun skal nyte mer en det du gir henne I følge kommunikasjon vår er hun fornøyd med sexlivet vårt. Sex med andre menn er et krydder. Vil klarer oss helt fint uten, men i perioder er det spennende. Anonymkode: e1c96...6e2
Jdz Skrevet 1. desember 2023 #19 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mannen min sier at det å se meg nyte sex tenner ham. Ved å se meg ha sex med andre får han bedre utsikt. Anonymkode: ea592...e67 Jeg kjenner meg litt igjen i dette. Å være cuck eller i et åpent forhold, det er absolutt ikke noe for meg, men jeg har har noen erfaringer med MKM trekant hvor hun er i sentrum av alt, som er noe av de mest intense erotiske opplevelsene jeg har hatt i hele mitt liv... Min nåværende partner vet at dette er noe jeg fantaserer om og hun er ganske åpen for tanken, men vi har det ikke travelt. Håper det er noe jeg får oppleve med henne en dag.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #20 Skrevet 1. desember 2023 ElskerLedig skrev (9 timer siden): Begrepet "kompersjon" er relativt nytt og beskriver kanskje noe av dette for en del. Kompersjon – Wikipedia Kompersjon (fra engelsk compersion) eller lykkemedfølelse er lykkefølelse som oppstår når en person opplever glede i sin kjærestes glede/ lykke/nytelse med et annet menneske. Det er en form for empati, gleden over at en elsket opplever noe godt i sitt liv. Dette er et emosjonelt fenomen, i tillegg kan seksuell lykkemedfølelse (medtenning) forekomme. Dette er erotisk opphisselse som oppstår ved at partneren opphisses. Fordi denne `tenningen` er spesifikt tilknyttet partneren, må den skilles fra voyeurisme, mer generell erotisk opphisselse som eventuelt oppstår ved å se en annen person, eller personer i seksuell aktivitet. Jeg kjøper denne beskrivelsen. Den kan stemme med følelsene jeg opplever når hun har sex med andre menn. Anonymkode: e1c96...6e2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå