AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Skrevet 30. november 2023 Hei! Vi har akkurat hatt vårt aller siste innsett.. har gått så lang tid mellom hver gang at jeg glemmer alle detaljene. Vi satte inn en blasto på mandag (fryseforsøk). Skal ikke teste før etter 14. dager, men klarer aldri å la være å teste tidlig. Hvor tidlig er det ok å teste og teller man med den dagen man satte inn? Anonymkode: 248a7...9ed
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #2 Skrevet 30. november 2023 Jeg satt inn blasto også en mandag, og testet ultrasvakt lørdag kveld (på høyst utvannet urin), og veldig klart positivt søndag kveld dette var ferskforsøk da. Kan vel ta litt lengre tid med fryseforsøk mener jeg å ha lest? (uten å kunne linke til noe kilde, bare mener å ha hørt ) Anonymkode: 2796b...e87
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #3 Skrevet 30. november 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg satt inn blasto også en mandag, og testet ultrasvakt lørdag kveld (på høyst utvannet urin), og veldig klart positivt søndag kveld dette var ferskforsøk da. Kan vel ta litt lengre tid med fryseforsøk mener jeg å ha lest? (uten å kunne linke til noe kilde, bare mener å ha hørt ) Anonymkode: 2796b...e87 takk for svar! Hadde tenkt å vente til helga, men så har jo behovet for å starte testing kicket inn allerede 🙈 Vet du om man teller med den dagen man setter det inn? Ser ut som om de fleste får positiv etter 5-6 dager.. Anonymkode: 248a7...9ed
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #4 Skrevet 30. november 2023 Jeg starta veldig tidlig fordi jeg ville teste ut progesteron, hadde negativ 3 dager etter innsett og svaaaaak tidligtest 8 dager etter innsett. Angrer på at jeg startet testkjøret fordi det gav meg langt mer stress enn glede. Anonymkode: ee1e5...f9e
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #5 Skrevet 30. november 2023 Ville testet tidligst 7 dager etter innsett hvis du hadde naturlig syklus. Hadde du styrt og ovitrelle ville jeg ventet til tidligst dag 10. Anonymkode: 4f421...8f9
Neutral90 Skrevet 30. november 2023 #6 Skrevet 30. november 2023 Fra 9 dpo, dvs 4 dager etter innsett er det mulig å få positiv :-) har du tatt ovitrelle må du selvsagt ta høyde for det, da den kan vise falsk positiv I inntil 10 dager etter du satt den.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #7 Skrevet 30. november 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Ville testet tidligst 7 dager etter innsett hvis du hadde naturlig syklus. Hadde du styrt og ovitrelle ville jeg ventet til tidligst dag 10. Anonymkode: 4f421...8f9 ja, tenkte å teste til helgen men burde nok vente til mandag når det har gått en uke. Hadde styrkt syklus med letrozol men er fryse forsøk så ingen eggløsningsprøyte. Trodde ikke Letrozol hadde noen påvirkning.. Er bare utålmodig og føler alle tester positivt ett par dager etter innsett 🤪 Anonymkode: 248a7...9ed
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #8 Skrevet 30. november 2023 57 minutter siden, Neutral90 said: Fra 9 dpo, dvs 4 dager etter innsett er det mulig å få positiv 🙂 har du tatt ovitrelle må du selvsagt ta høyde for det, da den kan vise falsk positiv I inntil 10 dager etter du satt den. ja, er 4 dager jeg ser en del skriver. Føles litt for godt til å være sant at den skal vise positiv allerede 4 dager senere. Ja, eggløsningsprøyten visste jeg om. Vi bruker PGD så det er alltid fryst. Anonymkode: 248a7...9ed
Neutral90 Skrevet 30. november 2023 #9 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): ja, er 4 dager jeg ser en del skriver. Føles litt for godt til å være sant at den skal vise positiv allerede 4 dager senere. Ja, eggløsningsprøyten visste jeg om. Vi bruker PGD så det er alltid fryst. Anonymkode: 248a7...9ed Klinikkene sier at de ønsker helst at hcg skal være 100 eller mer 14 dpo. Dvs hcg 50 ved 12 dpo og 25 hcg ved 10 dpo. Da greier mange tester å fange det opp 9dpo , og testene skal fange det opp 10 dpo ved ok urin.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #10 Skrevet 30. november 2023 2 minutter siden, Neutral90 said: Klinikkene sier at de ønsker helst at hcg skal være 100 eller mer 14 dpo. Dvs hcg 50 ved 12 dpo og 25 hcg ved 10 dpo. Da greier mange tester å fange det opp 9dpo , og testene skal fange det opp 10 dpo ved ok urin. Ok, tusen takk! Anonymkode: 248a7...9ed 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #11 Skrevet 30. november 2023 Jeg hadde innsett en tirsdag og testet positivt samme fredag veeeldig svakt, tydelig positiv lørdagen. Hadde testet ut Ovitrellen, den går fort ut av min kropp. Anonymkode: ec7a9...960
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #12 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde innsett en tirsdag og testet positivt samme fredag veeeldig svakt, tydelig positiv lørdagen. Hadde testet ut Ovitrellen, den går fort ut av min kropp. Anonymkode: ec7a9...960 Skal sies at jeg følte at noe skjedde i kroppen samme dag som innsettet, mye stikkinger. Jeg bare visste at det hadde gått, vanskelig å forklare. Må ha festet seg fort. Det var en fully hatched blasto, så er vel derfor jeg testet positivt så tidlig. Endte i MA, så tidlig positiv er ikke nødvendigvis bra. Anonymkode: ec7a9...960
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #13 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): ja, tenkte å teste til helgen men burde nok vente til mandag når det har gått en uke. Hadde styrkt syklus med letrozol men er fryse forsøk så ingen eggløsningsprøyte. Trodde ikke Letrozol hadde noen påvirkning.. Er bare utålmodig og føler alle tester positivt ett par dager etter innsett 🤪 Anonymkode: 248a7...9ed Letrozol har ikke innvirkning på graviditetstest, bare på EL-test. Anonymkode: d6d5f...390 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #14 Skrevet 1. desember 2023 Jeg testet positivt 6 dager senere Anonymkode: 6e0c4...184
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå