AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Skrevet 30. november 2023 Hei sååå jeg har glemt p plaster etter plaster fri uke det vil si 2 uker og 2 dager uten. Er jeg beskyttet fortsatt mot graviditet? Når går det bort i kroppen? Vi vurderer barn nå så det er ikke krise om jeg ikke har noe beskyttelse nå men måtte høre. hvor lang tid etter kan man bli gravid? hadde sex for 3 dager siden er det da mulighet for graviditet selvom jeg gikk på do etterpå? Skal ta test om noen uker sefølgelig men vil høre deres erfaringer Anonymkode: cf0d6...27d
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #2 Skrevet 30. november 2023 Du tisser ikke med vaginaen din. Anonymkode: 5b4b2...145 1
Sofakona Skrevet 30. november 2023 #3 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei sååå jeg har glemt p plaster etter plaster fri uke det vil si 2 uker og 2 dager uten. Er jeg beskyttet fortsatt mot graviditet? Når går det bort i kroppen? Vi vurderer barn nå så det er ikke krise om jeg ikke har noe beskyttelse nå men måtte høre. hvor lang tid etter kan man bli gravid? hadde sex for 3 dager siden er det da mulighet for graviditet selvom jeg gikk på do etterpå? Skal ta test om noen uker sefølgelig men vil høre deres erfaringer Anonymkode: cf0d6...27d Ja du kan bli gravid etter sex da sperm kan leve 5 dager inni deg. Spørs når du hadde eggløsning. Hvis du glemmer å sette på nytt plaster etter plasterfri pause, men det har gått mindre enn 8 døgn uten plaster, er du fortsatt beskyttet mot graviditet. Dette gjør du: Sett på plaster så snart du husker det. Du trenger ikke bruke kondom eller ta nødprevensjon Men om du vil bli gravid..dropp det helt da dette innholder jo hormon
Hedda-78 Skrevet 30. november 2023 #4 Skrevet 30. november 2023 Slike ting pleier å stå i pakningsvedlegget. Men det sier seg selv: bruker du ikke prevensjon kan du risikere å bli gravid. Noe eksakt tall for sannsynlighet kan ingen gi deg.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #5 Skrevet 30. november 2023 Du er helt ubeskyttet mot graviditet nå, og det er en sjanse for at du blir gravid av ubeskyttet samleie nå. Anonymkode: 4de39...b26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå