AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Del Skrevet 30. november 2023 Hadde ei venninne som ikke er helt god. Hver gang hun blir fornærmet over noen så setter hun ut usanne rykter og en forvridd sannhet. Jeg har nettopp opplevd dette med henne. Hun er ekstremt overbevisende og setter seg i offerrollen. Og folk kjøper det. Helt utrolig! hun kan sende rundt meldinger til andre foreldre, kollegaer og felles bekjente om at jeg har sagt og gjort det og det. Det er umulig å få stoppet ryktene. føler dette veldig vondt. kort fortalt så har vi barn på samme alder. Hun forteller sitt barn at mitt barn er rar, dum og at hun ikke liker barnet mitt. Dette forteller hennes barn til mitt. Etter lang tid konfronterte jeg henne med dette. Hun raknet helt. Nektet, og skyldte på at hennes barn lyver. Blokket meg på sosiale medier og nekter barnet hennes til å omgås mitt barn. ringer rundt til folk og sier at jeg er livsfarlig og er av typen som beskylder alle for å mobbe barnet mitt. Pass deg for henne liksom. hun kom plutselig inn i stua vår en kveld, begynte å snakke om at jeg har ødelagt livet hennes, og la ut om alle plagene sine og fortalte barnet mitt at hennes barn er umoden og løgner. At hun selv aldri har snakket stygt om noen. mannen hennes måtte dra henne ut av huset. Hva gjør jeg her Anonymkode: 5d4f8...96b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #2 Del Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde ei venninne som ikke er helt god. Hver gang hun blir fornærmet over noen så setter hun ut usanne rykter og en forvridd sannhet. Jeg har nettopp opplevd dette med henne. Hun er ekstremt overbevisende og setter seg i offerrollen. Og folk kjøper det. Helt utrolig! hun kan sende rundt meldinger til andre foreldre, kollegaer og felles bekjente om at jeg har sagt og gjort det og det. Det er umulig å få stoppet ryktene. føler dette veldig vondt. kort fortalt så har vi barn på samme alder. Hun forteller sitt barn at mitt barn er rar, dum og at hun ikke liker barnet mitt. Dette forteller hennes barn til mitt. Etter lang tid konfronterte jeg henne med dette. Hun raknet helt. Nektet, og skyldte på at hennes barn lyver. Blokket meg på sosiale medier og nekter barnet hennes til å omgås mitt barn. ringer rundt til folk og sier at jeg er livsfarlig og er av typen som beskylder alle for å mobbe barnet mitt. Pass deg for henne liksom. hun kom plutselig inn i stua vår en kveld, begynte å snakke om at jeg har ødelagt livet hennes, og la ut om alle plagene sine og fortalte barnet mitt at hennes barn er umoden og løgner. At hun selv aldri har snakket stygt om noen. mannen hennes måtte dra henne ut av huset. Hva gjør jeg her Anonymkode: 5d4f8...96b Bare si at det er du som har rett, barn lyver ikke, ville ikke hatt mer kontakt med henne. Anonymkode: eb2fa...4cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #3 Del Skrevet 30. november 2023 Du holder deg så laaangt unna som bare mulig. Hun virker jo ikke stabil på en flekk. Det vil andre folk også raskt skjønne, så tror ikke du trenger bekymre deg så veldig for dramaet hun prøver å skape. Anonymkode: bf2bf...232 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #4 Del Skrevet 30. november 2023 Kutt kontakten. Anonymkode: cd79d...85f 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #5 Del Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bare si at det er du som har rett, barn lyver ikke, ville ikke hatt mer kontakt med henne. Anonymkode: eb2fa...4cb Hæ? Enkelte barn er da rene lystløgnerene! Anonymkode: 0921f...d25 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 30. november 2023 #6 Del Skrevet 30. november 2023 Når hun sier så mye gale, er det jo klart at de hun forteller det til, ikke synes hun er helt god. Synes det høres så ekstremt ut at jeg hadde ikke brydd meg annet enn at jeg ikke hadde villet være med henne mer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #7 Del Skrevet 30. november 2023 exictence skrev (6 minutter siden): Når hun sier så mye gale, er det jo klart at de hun forteller det til, ikke synes hun er helt god. Synes det høres så ekstremt ut at jeg hadde ikke brydd meg annet enn at jeg ikke hadde villet være med henne mer. Mange vet om henne, og har erfart henne. Men hennes kollegaer har sluttet å hilse på meg. Det synes jeg er vondt. Spes da hun ene er ei jeg kjenner godt. Men det sier mer om de tenker jeg. Anonymkode: 5d4f8...96b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #8 Del Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hæ? Enkelte barn er da rene lystløgnerene! Anonymkode: 0921f...d25 Barna går på ungdomsskolen. Barnet hennes forteller dette til mitt barn i fortvilelse, de er jo venner. Fortvilt over moren sin. For meg er ikke dette verdens undergang, jeg ville bare si fra til henne om at jeg ikke liker at hun snakker slikt om barnet mitt. Saken ute av verden liksom. Men nå har til og med moren hennes slettet meg på Facebook. Det som er ekkelt er jo at folk rundt henne kjøper historiene hennes. Anonymkode: 5d4f8...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 30. november 2023 #9 Del Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mange vet om henne, og har erfart henne. Men hennes kollegaer har sluttet å hilse på meg. Det synes jeg er vondt. Spes da hun ene er ei jeg kjenner godt. Men det sier mer om de tenker jeg. Anonymkode: 5d4f8...96b Så rart at noen hører på henne når hun er så ekstrem i sine uttalelser. Er uansett rart og negativt at noen slutter å hilse på noen. Det forteller litt om dem selv, ja. Hvis jeg var deg, hadde jeg smilt og hilst og latet som ingenting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #10 Del Skrevet 30. november 2023 exictence skrev (13 minutter siden): Så rart at noen hører på henne når hun er så ekstrem i sine uttalelser. Er uansett rart og negativt at noen slutter å hilse på noen. Det forteller litt om dem selv, ja. Hvis jeg var deg, hadde jeg smilt og hilst og latet som ingenting. Hun er manipulerende og overbevisende, og prater etter som folk reagerer, om folk ikke reagerer så mye kan hun legge på litt fantasi og løgn, for å overbevise. Målet hennes er å endre andres syn på folk hun misliker. hun har psykiatrisk diagnose, så tenker det kanskje spiller litt inn. Samtidig kjenner jeg flere som har bipolar som ikke er i nærheten av slik oppførsel, som er fantastiske folk som tar avstand fra drama. Anonymkode: 5d4f8...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #11 Del Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du holder deg så laaangt unna som bare mulig. Hun virker jo ikke stabil på en flekk. Det vil andre folk også raskt skjønne, så tror ikke du trenger bekymre deg så veldig for dramaet hun prøver å skape. Anonymkode: bf2bf...232 Det er det jeg tenker også. Anonymkode: 5d4f8...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 30. november 2023 #12 Del Skrevet 30. november 2023 Kutt kontakten, len deg tilbake og følg shit showet på avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #13 Del Skrevet 1. desember 2023 Duff skrev (1 time siden): Kutt kontakten, len deg tilbake og følg shit showet på avstand. Jeg har kuttet helt av. Men det er vel egentlig hun som kuttet meg, da jeg er den slemme og grusomme her. Føles egentlig befriende. For slike mennesker orker jeg rett og slett ikke ha innpå meg. Anonymkode: 5d4f8...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 1. desember 2023 #14 Del Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg har kuttet helt av. Men det er vel egentlig hun som kuttet meg, da jeg er den slemme og grusomme her. Føles egentlig befriende. For slike mennesker orker jeg rett og slett ikke ha innpå meg. Anonymkode: 5d4f8...96b Jeg har hatt en slik venninne, ble hun sur for noe sendte hun meldinger hit og dit med oppdiktede historier om at jeg hadde sagt ting om de, en jeg datet fikk mld om at jeg hadde en annen. Mye oppspinn og de som fikk meldingene var jo ikke hennes venner så de skjønte jo at her var det helt koko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #15 Del Skrevet 1. desember 2023 Det du bør tenke på, er vel å mildne problemene. Anonymkode: 72e48...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #16 Del Skrevet 1. desember 2023 altså for datteren hennes… Anonymkode: 72e48...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #17 Del Skrevet 1. desember 2023 Bare hold deg helt unna, ut fra hva du skriver her, er hun er helt gærn. Du kan trøste deg med at det vil bare fler og fler oppdage, og som du skriver har hun allerede flere offere som vet hvordan hun er. Men ikke ta noe som helst kontakt med henne, det fyrer henne bare opp ytterligere. Og føler du deg noen gang truet av henne, kontakter du politet for råd. Anonymkode: b7ca7...a0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå