AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #21 Del Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Samtidig så er det altså hvordan du selv ordlegger deg som trigger en reaksjon hos din venninne, og du som går over din venninnes grenser og forsøker å presse henne til noe hun ikke vil. Bjelke, møt øye? Nei, de to formuleringene du trekker fram her er ikke særlig frekke - selv om de tegner deg i et negativt bilde. Du fremstår bare uendelig hårsår, og forlanger av andre noe du ikke gir selv. Det bør du reflektere litt over. Men i stedet for å fokusere på de ærlige tilbakemeldingene du har fått her, og hvordan de kan hjelpe deg, selv om ting sies rett fram og ikke pakkes inn i bomull - så trigges du noe voldsomt, går til verbalt angrep og trekker ned rullegardina. Så ikke så godt for oss å si hvem som egentlig er pådriveren til at det blir kræsj mellom deg og din venninne. Hadde vært interessant å høre hennes side av historien…. Anonymkode: 6a987...4fd Er bare tull, folk greier ikke å la være å være nedlatende og snakke normalt, selvfølgelig reagerer jeg , det bør du reflektere over. Anonymkode: 5b20c...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 1. desember 2023 #22 Del Skrevet 1. desember 2023 Jeg syns det virker som at du har piggene ute ts? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #23 Del Skrevet 1. desember 2023 Barbiebabe skrev (23 timer siden): Skal gjøre det kort, jeg har ei venninne som kastet meg ut en gang, og flere ganger vært frekk og sint på meg.Har prøvd å unngå henne så mye som mulig, føler hun ikke fortjener så mye kontakt. Dette har hun gjort som jeg har reagert på: jeg sa noe hun misforstod en gang, da sa hun: "hvis du mener det kan du bare gå". Jeg prøvde å forklare meg at hun misforstod, men hun ville ikke høre , "skal du gå eller må jeg kaste deg ut"sa hun sint.Jeg ble så lei meg og jeg begynte å gråte på gangen utenfor henne.Hun hadde nettopp blitt skilt da, så kanskje derfor hun reagerte med sinne på meg. en annen gang så ville en person ta bilde av meg og henne sammen, da sa hun: nei nei, hun er høyere og tynnere enn meg, vil ikke ha det på sosiale medier.Jeg prøvde å overtale henne, vi hadde begge drukket litt, så kanskje hun syns jeg var masete, da sa hun: "hvis du gjør det så banker jeg deg opp eller får noen til å gjøre det." Jeg ble ganske sjokkert, deprimert og så skuffet over at hun har sagt det her mot meg. Hun fremstår som en person som jeg ikke vil ha så mye kontakt med, kommer ikke over skuffelsen, dette er bare to ting hun har sagt / gjort.Hva slags tanker eller refleksjoner har noen av dere på dette , jeg trengte bare å få det ut, for det her tynger meg fortsatt, jeg hadde aldri kunne gjort det her mot ei venninne 🥺😔 Jeg tenker at hvis en person må ty til trusler at du har vært jævelig masete. Du skulle ha respektert henne første gangen hun sa nei til bilde. Anonymkode: 4cb9a...4c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #24 Del Skrevet 1. desember 2023 Barbiebabe skrev (23 timer siden): Skal gjøre det kort, jeg har ei venninne som kastet meg ut en gang, og flere ganger vært frekk og sint på meg.Har prøvd å unngå henne så mye som mulig, føler hun ikke fortjener så mye kontakt. Dette har hun gjort som jeg har reagert på: jeg sa noe hun misforstod en gang, da sa hun: "hvis du mener det kan du bare gå". Jeg prøvde å forklare meg at hun misforstod, men hun ville ikke høre , "skal du gå eller må jeg kaste deg ut"sa hun sint.Jeg ble så lei meg og jeg begynte å gråte på gangen utenfor henne.Hun hadde nettopp blitt skilt da, så kanskje derfor hun reagerte med sinne på meg. en annen gang så ville en person ta bilde av meg og henne sammen, da sa hun: nei nei, hun er høyere og tynnere enn meg, vil ikke ha det på sosiale medier.Jeg prøvde å overtale henne, vi hadde begge drukket litt, så kanskje hun syns jeg var masete, da sa hun: "hvis du gjør det så banker jeg deg opp eller får noen til å gjøre det." Jeg ble ganske sjokkert, deprimert og så skuffet over at hun har sagt det her mot meg. Hun fremstår som en person som jeg ikke vil ha så mye kontakt med, kommer ikke over skuffelsen, dette er bare to ting hun har sagt / gjort.Hva slags tanker eller refleksjoner har noen av dere på dette , jeg trengte bare å få det ut, for det her tynger meg fortsatt, jeg hadde aldri kunne gjort det her mot ei venninne 🥺😔 Du høres jo bittelitt slitsom ut du også. Får du beskjed om å gå, bør du jo gå. Det blir jo ikke bedre av å krangle om det. Ikke altid jeg har lyst til å bli tatt bilde av selv, og skjønner ikke helt poenget med å mase når man sier nei. Så tenker vel at veninden høres ut som er litt lei av at du tråkker på grensene hennes og styrer mye Anonymkode: f2480...aa4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #25 Del Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Du høres jo bittelitt slitsom ut du også. Får du beskjed om å gå, bør du jo gå. Det blir jo ikke bedre av å krangle om det. Ikke altid jeg har lyst til å bli tatt bilde av selv, og skjønner ikke helt poenget med å mase når man sier nei. Så tenker vel at veninden høres ut som er litt lei av at du tråkker på grensene hennes og styrer mye Anonymkode: f2480...aa4 Hun har ikke et eneste bilde av meg på Facebook f.eks, og vi har hatt mye kontakt,hun postet et bilde av en annen venninne og henne sammen på Facebook, som bor veldig langt unna, så har stusset på dette, ikke et bilde har hun av andre venninner eller meg på sosiale medier, er trist. Anonymkode: 5b20c...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #26 Del Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hun har ikke et eneste bilde av meg på Facebook f.eks, og vi har hatt mye kontakt,hun postet et bilde av en annen venninne og henne sammen på Facebook, som bor veldig langt unna, så har stusset på dette, ikke et bilde har hun av andre venninner eller meg på sosiale medier, er trist. Anonymkode: 5b20c...d00 Er du veldig ung? Anonymkode: 4cb9a...4c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #27 Del Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hun har ikke et eneste bilde av meg på Facebook f.eks, og vi har hatt mye kontakt,hun postet et bilde av en annen venninne og henne sammen på Facebook, som bor veldig langt unna, så har stusset på dette, ikke et bilde har hun av andre venninner eller meg på sosiale medier, er trist. Anonymkode: 5b20c...d00 Hvorfor er det trist at hun ikke poster bilder med venner på Facebook? Jeg har heller ikke mange bilder på SoMe, men har vel ett med en venninne fra noen år siden. Man kan være venner uten å «flashe» det på SoMe. Anonymkode: 9e03b...191 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #28 Del Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 30.11.2023 den 16.29): Så det at hun truet med å banke meg opp er ikke noe å reagere på synes du ? Anonymkode: 5b20c...d00 Det var kanskje i desperasjon for å få deg til å slutte å mase om det bildet? Man må jo tross alt respektere et nei, noe du ganske tydelig ikke gjorde. Anonymkode: a42cd...c13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå