Gå til innhold

Hjelp - appletv+ på tv og iphone

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har appletv app på telefonen og på TV (samsung smarttv). Jeg har logget inn i begge appene med samme appleID, men jeg får ikke tilgang til mine filmer i appen på TV. Når jeg har googlet dette, så ser jeg at det skal være en fane i TVappen som heter "bibliotek" som man finner igjen filmer man har kjøpt og leid. Jeg har ikke den fanen på TVappen i det hele tatt. 

Jeg har tre faner i TVappen: TV+, MLS, og SØK

Hva gjør jeg galt? Jeg blir helt gal av å ikke finne ut av dette :(

Jeg har betalt abonnement også. 

Anonymkode: c0494...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får hvert fall ikke til å laste ned appel tv appen på min tv. Så derfor jeg har den boksen. 

Anonymkode: 7f1f4...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS - jeg har lastet ned appen på TV, den mangler bare fanen over "Mitt bibliotek" som man har i appen på telefonen. Det er veldig merkelig. Appen på TV virker helt fint, men jeg finner jo ikke mitt innhold der, altså filmer jeg har leid eller kjøpt. Virker som appen på telefon og på TV ikke er lik, selvom jeg er logget inn med appleID på begge.

Eller er dette nok et sånt "la-oss-gjøre-livet-til-apple-brukere-vanskeligere-problem" som ikke kan løses? Kanskje det ikke er mulig å se mitt innhold i appen på TV? I såfall gidder jeg ikke å betale 99 kr i måneden for det. 

Anonymkode: c0494...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en måte å få deg til å kjøpe appletv boksen? 

Anonymkode: 3f9f7...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du googler problemet, så er dette vanlig.

https://discussions.apple.com/thread/254371980

Det er 2 forskjellige versjoner av AppleTV appen, og den du har, er begrenset.

Hvem av appene som er tilgjengelig for deg, avhenger av enheten. 

Trolig så vil Apple at du kjøper en slik apple tv, og har da begrenset appen som finnes på android smart TVer :)

Så dette er ikke mulig å løse. 

Anonymkode: dd3d3...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan sende filmen via Airplay til TV'n da. Om det er noen trøst? 

SmartTV på TV er uansett et litt håpløst prosjekt over tid, siden TV-produsenten lager dårlige apper og ikke driver med vedlikehold og optimalisering slik de gjør på telefonsiden. Så man kan like gjerne kjøpe en AppleTV først som sist egentlig. Den er også lynrask og enkel å ha med å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...