AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Skrevet 30. november 2023 Trenger tips til bra tapas spisested i oslo. Helst i nærheten av T-bane/Trikk Anonymkode: b84bc...e01
Besserwisser Skrevet 2. desember 2023 #3 Skrevet 2. desember 2023 TXOTX: anbefales å det aller sterkeste. Det er ikke den typiske «norske tapasen», men tapas fra det baskiske området. Svært mye god, spennende og variert mat. Jeg vil definitivt oppfordre til å prøve den. Det du kanskje tenker på som tapas nå vil i alle fall bli annerledes. Ellers har du standard tapassteder som Delicatessen (finnes flere steder), og til en viss grad Xef. Hva tenker du eventuelt om libanesisk mat? Det kan jo sies å være en form for tapas, hvor konseptet er at man får mange deleretter på bordet. Jeg ville heller anbefalt noe sånt enn Delicatessen, 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #4 Skrevet 3. desember 2023 On 12/2/2023 at 12:14 PM, Besserwisser said: TXOTX: anbefales å det aller sterkeste. Det er ikke den typiske «norske tapasen», men tapas fra det baskiske området. Svært mye god, spennende og variert mat. Jeg vil definitivt oppfordre til å prøve den. Det du kanskje tenker på som tapas nå vil i alle fall bli annerledes. Ellers har du standard tapassteder som Delicatessen (finnes flere steder), og til en viss grad Xef. Hva tenker du eventuelt om libanesisk mat? Det kan jo sies å være en form for tapas, hvor konseptet er at man får mange deleretter på bordet. Jeg ville heller anbefalt noe sånt enn Delicatessen, Når det er arabisk så er det ikke tapa, men Meze. Anonymkode: 628da...b7b
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #5 Skrevet 5. desember 2023 Jeg syns muligens Delicatessen på løkka er den beste. Anonymkode: 18f14...3b4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #6 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg syns muligens Delicatessen på løkka er den beste. Anonymkode: 18f14...3b4 Enig, den beste av de alle. Anonymkode: 82cc2...ee8
Besserwisser Skrevet 5. desember 2023 #7 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 3.12.2023 den 21.58): Når det er arabisk så er det ikke tapa, men Meze. Anonymkode: 628da...b7b Hehe, thanks for stating the obvious. Derav formuleringen «form for tapas» med en videre forklaring på hva jeg mener med det ✌️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå