AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Del Skrevet 30. november 2023 Hei, har nettopp skaffet meg womanizer og jeg elsker det! Men har bare hørt om mange som har blitt nummen av det. Så bare lurte på om noen kan dele noen erfaringer? Spesielt dere som har brukt det lenge Anonymkode: ee87e...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #2 Del Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei, har nettopp skaffet meg womanizer og jeg elsker det! Men har bare hørt om mange som har blitt nummen av det. Så bare lurte på om noen kan dele noen erfaringer? Spesielt dere som har brukt det lenge Anonymkode: ee87e...17e Er ikke så mye å si egentlig. Har hatt det og brukt det lenge. Aldri opplevd noe nummenhet etc 😊 Anonymkode: 918fd...c45 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #3 Del Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei, har nettopp skaffet meg womanizer og jeg elsker det! Men har bare hørt om mange som har blitt nummen av det. Så bare lurte på om noen kan dele noen erfaringer? Spesielt dere som har brukt det lenge Anonymkode: ee87e...17e Nå er jeg mann, så kan bare snakke for kjæresten min, og veninner. Mitt inntrykk er at den funker bra på veldig mange, men for noen, inkludert min kjæreste, så kan den bli for intens, og man blir mindre følsom på klitten. Dama måtte slutte med den, siden det gikk ut over sexlivet, hun begynte å slite med orgasme, pga manglende sensitivitet, men alt ble som normalt når hun sluttet Anonymkode: 4be3b...b9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 30. november 2023 #4 Del Skrevet 30. november 2023 (endret) Et tips er å bruke den på lavt nivå det meste av tiden (f.eks mens du teller sakte til 10) og deretter sette den opp på et høyt nivå (mens du teller til 1) og så ned igjen. Jeg kan bli litt nummen hvis jeg har den på for høyt nivå for lenge av gangen, men svipptur oppom er deilig. Men, altså, det beste tipset jeg kan gi er at du prøver deg litt frem slik at du finner ut hva din kropp liker. Blir det for mye, tar du bare en pause. 😉 Endret 30. november 2023 av Fioljenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktusen Skrevet 30. november 2023 #5 Del Skrevet 30. november 2023 Jeg elsker den. Men, for min del stemmer det, ja. Kom av å bli slikket tidligere, det gjør jeg ikke mer.. Tåler mer og krever kraftigere for å komme. Ulempen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #6 Del Skrevet 30. november 2023 Baktusen skrev (2 minutter siden): Jeg elsker den. Men, for min del stemmer det, ja. Kom av å bli slikket tidligere, det gjør jeg ikke mer.. Tåler mer og krever kraftigere for å komme. Ulempen.. Nå er jo jeg singel så er ikke så ofte jeg blir slikket. Men er det sånn at du ikke klarer å komme av womanizer? Kan den bli så nummen liksom? Hvor lenge har du brukt den og hvor ofte bruker du den? Anonymkode: ee87e...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bumoa Skrevet 30. november 2023 #7 Del Skrevet 30. november 2023 Fioljenta skrev (2 timer siden): Et tips er å bruke den på lavt nivå det meste av tiden (f.eks mens du teller sakte til 10) og deretter sette den opp på et høyt nivå (mens du teller til 1) og så ned igjen. Jeg kan bli litt nummen hvis jeg har den på for høyt nivå for lenge av gangen, men svipptur oppom er deilig. Men, altså, det beste tipset jeg kan gi er at du prøver deg litt frem slik at du finner ut hva din kropp liker. Blir det for mye, tar du bare en pause. 😉 Skal en sitte å telle mens en mastruberer? Ordentlig pirrende 😂 Fantaserer ikke du mens du holder på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktusen Skrevet 30. november 2023 #8 Del Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nå er jo jeg singel så er ikke så ofte jeg blir slikket. Men er det sånn at du ikke klarer å komme av womanizer? Kan den bli så nummen liksom? Hvor lenge har du brukt den og hvor ofte bruker du den? Anonymkode: ee87e...17e Joda, kommer greit av womanizeren. Det funker 100%. Har vel hatt den i 2-3 år? Brukes alt fra en gang i uka til flere ganger daglig. Tipper gjennomsnittlig er den brukt til kanskje 5-6 orgasmer i uka. Før jeg brukte den kom jeg kjappere av å bli slikket. Fikk den av samboer I gave. Etter tid sleit jeg mer med å komme av at han skikket meg. Ble mer ufølsom og brukte mer tid. Nå gidder han ikke prøve mer 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 30. november 2023 #9 Del Skrevet 30. november 2023 Bumoa skrev (1 time siden): Skal en sitte å telle mens en mastruberer? Ordentlig pirrende 😂 Fantaserer ikke du mens du holder på? 😂 Jeg tenner på tall… 🤭 Hmm… jeg fantaserer faktisk ikke. Jeg har skjønt det er en vanlig greie, men jeg liker å gå helt inn i opplevelsen og være der jeg er, kjenne på følelsene i kroppen min og sånt. Selv om jeg ikke synes tall er sånn super-sexy, så liker jeg faktisk forventningen når jeg teller fordi jeg vet at når jeg kommer til ti, så kommer jeg til å skru opp intensiteten. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #10 Del Skrevet 2. desember 2023 Ville kuttet ut med det der du kan bli nummen i flere måneder Anonymkode: ee87e...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cor Cubiculum Skrevet 2. desember 2023 #11 Del Skrevet 2. desember 2023 Jeg undret meg på at det angivelig bare er en av tre-fire som får orgasme av penetrasjon uten annen stimuli. Selvsagt etter forspill. Det er ikke min erfaring. Og ganske få av de jeg har vært sammen med har hatt behov for stimulering med fingre for å få det til å gå på den måten. De fleste av mine erfaringer har jeg fra før Womanizer kom på markedet. Har prosenten som får orgasme av samleie alene gått ned? Er vi rammet av en slags parallell til menns "dødsgrep" her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktusen Skrevet 2. desember 2023 #12 Del Skrevet 2. desember 2023 ElskerLedig skrev (7 timer siden): Jeg undret meg på at det angivelig bare er en av tre-fire som får orgasme av penetrasjon uten annen stimuli. Selvsagt etter forspill. Det er ikke min erfaring. Og ganske få av de jeg har vært sammen med har hatt behov for stimulering med fingre for å få det til å gå på den måten. De fleste av mine erfaringer har jeg fra før Womanizer kom på markedet. Har prosenten som får orgasme av samleie alene gått ned? Er vi rammet av en slags parallell til menns "dødsgrep" her? Statistikken på PIV orgasme var tydelig før womanizer kom på markedet. Som kvinne selv kan jeg bekrefte at de som kommer av PIV er i langt mindretall. Kvinner prater mye sammen og det er heller veldig vanlig å fake orgasme. Andel kvinner som faker er høyere blant mine venninner enn de som faktisk kan få orgasme av PIV. Så jeg holder nok heller en knapp på at du har vært borti noen av de som har latt som de kom av ren penetrering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 3. desember 2023 #13 Del Skrevet 3. desember 2023 Må vel prøve seg frem med tanke på styrken. Btw.. det står anbefalt maks 15 minuttes bruk i instruksjonen, nettopp pga at enkelte kan bli nummen. Da har produsenten fraskevet sitt ansvar😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cor Cubiculum Skrevet 3. desember 2023 #14 Del Skrevet 3. desember 2023 Baktusen skrev (8 timer siden): Statistikken på PIV orgasme var tydelig før womanizer kom på markedet. Som kvinne selv kan jeg bekrefte at de som kommer av PIV er i langt mindretall. Kvinner prater mye sammen og det er heller veldig vanlig å fake orgasme. Andel kvinner som faker er høyere blant mine venninner enn de som faktisk kan få orgasme av PIV. Så jeg holder nok heller en knapp på at du har vært borti noen av de som har latt som de kom av ren penetrering. Jeg ser ikke bort i fra at noen kan ha klart å lure meg. Men det er et par andre muligheter også. Den ene er at svaret på om man kommer av samleie, er avhengig av hvordan spørsmålet stilles. Jeg googlet kjapt og fant en del interessant på det: "Specifically, when asked about intercourse in general, 22% of women said they never experience orgasm. By contrast, this number dropped to 14% for “assisted” intercourse (i.e., when clitoral stimulation was specifically included), but increased to 37% when asked about “unassisted” intercourse (i.e., when clitoral stimulation was specifically excluded)." How Often Do Women Orgasm During Sex? – Kinsey Institute Research & Institute News (iu.edu) 37% får ALDRI orgasme av uassistert samleie. Jeg har trodd fram til nå at påstanden var omtrent motsatt. At bare omtrent 37% KAN FÅ orgasme av samleie alene. Merk at selv om 63% KAN FÅ orgasme av samleie alene, får de det ikke nødvendigvis hver gang. Så kan man spekulere i hva som er årsaken til det. Kanskje er litt av svaret at det er noen menn som sjeldnere klarer å bringe kvinnen til orgasme enn andre? Med andre ord kan det finnes gode og dårlige elskere. Så en annen mulighet er at det er noe ved meg som gjør at jeg har de erfaringene jeg har og ikke at jeg er dårlig til å oppfatte forskjellen på ekte og fake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MuffinStud Skrevet 3. desember 2023 #15 Del Skrevet 3. desember 2023 Ja, jeg vil si det. Det er sjeldnere at min kjære kommer av ren slikking. Men det er ikke noe problem synes jeg siden vi ikke har tenkt å være uten womanizer. Jeg synes gevinsten med at hun kan komme når hun vil og i enhver stilling vi utforsker er mer enn verdt at den blir en gjenganger. Og det er vel ingen som påstår at dette er irreversibelt. Så det er ikke noe du trenger egentlig å være redd for. Det er noe du kan ta som det kommer og gjøre justeringer hvis du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktusen Skrevet 3. desember 2023 #16 Del Skrevet 3. desember 2023 ElskerLedig skrev (3 timer siden): Jeg ser ikke bort i fra at noen kan ha klart å lure meg. Men det er et par andre muligheter også. Den ene er at svaret på om man kommer av samleie, er avhengig av hvordan spørsmålet stilles. Jeg googlet kjapt og fant en del interessant på det: "Specifically, when asked about intercourse in general, 22% of women said they never experience orgasm. By contrast, this number dropped to 14% for “assisted” intercourse (i.e., when clitoral stimulation was specifically included), but increased to 37% when asked about “unassisted” intercourse (i.e., when clitoral stimulation was specifically excluded)." How Often Do Women Orgasm During Sex? – Kinsey Institute Research & Institute News (iu.edu) 37% får ALDRI orgasme av uassistert samleie. Jeg har trodd fram til nå at påstanden var omtrent motsatt. At bare omtrent 37% KAN FÅ orgasme av samleie alene. Merk at selv om 63% KAN FÅ orgasme av samleie alene, får de det ikke nødvendigvis hver gang. Så kan man spekulere i hva som er årsaken til det. Kanskje er litt av svaret at det er noen menn som sjeldnere klarer å bringe kvinnen til orgasme enn andre? Med andre ord kan det finnes gode og dårlige elskere. Så en annen mulighet er at det er noe ved meg som gjør at jeg har de erfaringene jeg har og ikke at jeg er dårlig til å oppfatte forskjellen på ekte og fake? Mange muligheter, men tenker også på at i ulike stillinger tilfører ulik stimulering. Dette gjelder jo også ulik utforming av penis. Kanskje din penis er utformet til å stimulere de riktige stedene. Det er også slik blant mine venninner at flere av de forteller at de kan komme av penetrering, men det er kun når de, kvinnen, er på topp og rir mannen. Fordi da jukkes utvendig klitoris mot mannen og hun kommer likevel. Ikke pga PIV men fordi utvendig klitoris stimuleres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cor Cubiculum Skrevet 3. desember 2023 #17 Del Skrevet 3. desember 2023 Baktusen skrev (1 time siden): Mange muligheter, men tenker også på at i ulike stillinger tilfører ulik stimulering. Dette gjelder jo også ulik utforming av penis. Kanskje din penis er utformet til å stimulere de riktige stedene. Det er også slik blant mine venninner at flere av de forteller at de kan komme av penetrering, men det er kun når de, kvinnen, er på topp og rir mannen. Fordi da jukkes utvendig klitoris mot mannen og hun kommer likevel. Ikke pga PIV men fordi utvendig klitoris stimuleres. Med fare for å være for personlig her, så kanskje tykkelsen gjelder? Dessuten later det til at jeg har lagt meg til en vane med en sidevegs og oppoverrettet bevegelse når jeg er lengst inne. Tipper det stimulerer mer enn om det bare hadde vært ut-inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå