Gå til innhold

Hvilke julekaker skal dere bake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har pleid å bake berlinerkranser, hasselnøttopper og enten sirupsnitter/brune pinner/pepperkaker. Hva baker dere?

Anonymkode: b32c0...7e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal bake pepperkaker (+ pepperkakelandsby, alle pynter sitt eget lille hus), strull, shortbread, kransekakestenger, kokosmakroner og bordstabelbakkels. Muligens lager jeg havreflarn også.

Skrevet

Havreflarn, pepperkaker, Sjakkruter, Sarah Bernard, Negerboller, Krumkaker, syltetøykjeks og Delfiakake. 

Anonymkode: 0cc8b...51d

Skrevet

Biscotti er jule kjeks nr 1 for meg. Også blir det noen brune pinner (jeg lager et brett med brune pinner for ei venninne og får igjen krumkaker av hun) men det får bli med det.. Mer enn 3 sorter blir skjeldent spist her hos oss.

Skrevet

Berlinerkranser,kokosmakroner,brunestenger og sand-nøtter skal også bake julekake 

Skrevet

Blir bare risboller her, så skal ei lage krumkaker til meg. Kjøper havreflarn inn ellers er jeg ikke kakemons.

Anonymkode: be09e...661

Skrevet

Tenkte å lage krumkaker, for det passer som tilbehør til mange av julens desserter. Særlig til is og multekrem.

Også tenker jeg å lage noe konfekt.

Anonymkode: 12a6d...6e7

Skrevet

Skal steke krumkaker, eller så blir det myk pepperkake med frosting, sjokoladekake i langpanne med nøtter og sjokoladesmørkrem, og Sara Bernard i langpanne. 

Anonymkode: 26e92...3b7

Skrevet

Tenker å bake eplepai, Drømmer, og sjakkruter. 

Skrevet

Jeg skal til mormor sammen med mamma å lage krumkaker for første gang. Det blir koselig ❤️ 

Ellers skal jeg bare lage masse konfekt. 

Skrevet

Allerede laget en runde pepperkaker, kokosmakroner og kakemenn, men regner med å lage risboller, Serina kaker og krumkaker også😁

Anonymkode: c8d22...bde

Skrevet

Skrivefruens, kokosmakroner, risboller, store pepperkakehjerter kun til pynt, kransekakestenger, rengakake, vannkringler og muligens noe «gule bomber».

Skrevet

Kokosmakroner hjemmelaget

Gulebomber hjemmelaget

Risboller (med puffetris, sjokolade og kokkosfet)

pepperkake, pepperkakehus kjøpt deig og hus

karameller hjemmelaget, egger de i små former

hjemmelaget marsipan, veldig god. 

kjøpt kransekakemasse som, ruller i pinner og dypper i sjokolade på tuppen. 

hender jeh kjøper kransekake. 

Anonymkode: 85553...7da

Skrevet (endret)

Har lyst å lage :

•pepperkaker

•sandnøtter

•smultringer

•sjokoladekjeks

Endret av flusa
Skrevet

Gule bomber, pepperkaker, havreknekk, sandnøtter, krumkaker, serinakaker, lefser, brune pinner og sjokoladeboller.

Anonymkode: da27a...cf0

Skrevet

Alt vegansk

Kokosmakroner med sjokolade
Havreflarn
Kardemommepinner
Vepsebol
Risboller
Sandnøtter

Anonymkode: 74305...836

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...