Gå til innhold

Brystreduksjon - hvilken bh-str.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt brystreduksjon? Hvilken bh-størrelse hadde dere før reduksjon, og hvilken størrelse gikk dere til?

Jeg føler brystene mine er så store og kunne ønske de var litt mindre. Bruker størrelse 80j nå. Jeg er litt overvektig, men brystene har alltid vært store. Selv da jeg var normalvektig.

Anonymkode: 947e8...132

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noen som har hatt brystreduksjon? Hvilken bh-størrelse hadde dere før reduksjon, og hvilken størrelse gikk dere til?

Jeg føler brystene mine er så store og kunne ønske de var litt mindre. Bruker størrelse 80j nå. Jeg er litt overvektig, men brystene har alltid vært store. Selv da jeg var normalvektig.

Jeg har foretatt brystreduksjon og er svært fornøyd. Både med Str valg og resultatet. Hadde Str f/g og gikk for C. Er normalvektig. 

Anonymkode: 3cb79...746

Skrevet

Fra J til D.

Anonymkode: ed1ec...dc2

Skrevet

Jeg vet ikke størrelse på mine enda, det er ikke så lenge siden og jeg bor i kompressjonsbhen. 
Jeg var en G og nå er puppene så fine, foreløpig trenger jeg egentlig ikke bh :) 

Angrer ikke og vil anbefale alle dette 

Anonymkode: b62d3...c9c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg vet ikke størrelse på mine enda, det er ikke så lenge siden og jeg bor i kompressjonsbhen. 
Jeg var en G og nå er puppene så fine, foreløpig trenger jeg egentlig ikke bh :) 

Angrer ikke og vil anbefale alle dette 

Anonymkode: b62d3...c9c

Åh, jeg har så lyst til å ta brystreduksjon, men tør ikke. Har en smule helseangst og er livredd for at noe skal gå galt 😬 Har mislikt både størrelse og fasong etter to barn og de føles helt feil ut, hvis du skjønner. Så godt å høre at du er fornøyd og anbefaler det😊 Skal virkelig vurdere det om ikke puppene krymper ved vektreduksjonen jeg holder på med nå. 

Anonymkode: 47421...c3e

Skrevet

Jeg også veldig fornøyd  gikk fra f/g  til c cup., ukoplisert forløp. er slank/normalvekt Trenger ikke bh nå, men bruker det alleikevel. Klærene sitter så mye finere nå 

Anonymkode: abc9e...d5c

Skrevet

Jeg skal redusere i januar. Har str 75H/75I. Legen sa han skulle ta ca 400 gram i hver. Lurer på hva jeg ender på da…?

Anonymkode: fd499...20a

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg skal redusere i januar. Har str 75H/75I. Legen sa han skulle ta ca 400 gram i hver. Lurer på hva jeg ender på da…?

Vil tro en C cup. Jeg fjernet litt mindre og hadde også litt mindre utgangspunkt og endte opp med C cup.  Min lege sa også at C var den størrelsen de som oftest gikk for/ anbefalte 

Masse lykke til, er så fornøyd med min beslutning.. En helt ny hverdag, ikke minst og finne topper og kjoler som sitter riktig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Vil tro en C cup. Jeg fjernet litt mindre og hadde også litt mindre utgangspunkt og endte opp med C cup.  Min lege sa også at C var den størrelsen de som oftest gikk for/ anbefalte 

Masse lykke til, er så fornøyd med min beslutning.. En helt ny hverdag, ikke minst og finne topper og kjoler som sitter riktig. 

Tusen takk - jeg kan nesten ikke vente 😊

• Hjerte 1
Skrevet

Har dere betalt av egen lomme, eller fått dekket noe via offentlig helsevesen?

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har dere betalt av egen lomme, eller fått dekket noe via offentlig helsevesen?

Meg som skal operere i januar; jeg får det dekket grunnet nakkesmerter og stadige låsninger. Sitter med en vond låsning midt mellom skulderbladene as we speak. Er så lei. Skal blir godt å få det gjort.

Skrevet

Hvilken cup man bruker, sier ingenting om bryststørrelsen hvis man ikke vet omkretsen, siden cup'en blir større med økende omkrets. En 70C er mye mindre enn en 90C. Å si at man f.eks. vil ha en C-cup, gir derfor ikke så mye mening.

Anonymkode: cd464...a63

• Liker 1
Skrevet

Jeg gikk fra 100c/d til 100 a/b. Fjernet nesten en kilo på hver. Har ikke angret et sekund!

Anonymkode: 3ecc7...f01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...