Gå til innhold

Oppstart wegovy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet på minste dose på wegovy mandag denne uke . 0,25. Merker ingen bivirkninger, og er fremdeles like sulten 🙈 Når merket dere effekt? 

Anonymkode: bd4c2...3ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merket effekt etter en dag, men kjenner andre som ikke merket effekt før de hadde økt dosen. 

Anonymkode: b493f...47a

Skrevet

Jeg hadde ikke skikkelig effekt før jeg kom opp på 1.7 mg. Da var medisinen helt fantastisk. Minus 19 kg nå siden April. Økte til 1.7 i august, det var da kiloene begynte å renne av. 

Anonymkode: 8940f...8fc

Skrevet

Jeg merker ikke effekt overhode før jeg hadde gått på nest høyeste dose i tre uker.

Selv da var det ikke en enorm forskjell men en bitteliten drahjelp i riktig retning. 

Til mods som mener det ikke er lov å snakke om dosering, man må få lov til å nevne doseringen som nevnes i pakningsvedlegget og anbefales av produsent. Det er ikke en personlig anbefaling eller synsing.

Anonymkode: 25f40...ce0

Skrevet

Jeg merket først effekt etter å ha stått på høyeste dose i over to mnd. 

Anonymkode: 7f45e...3cd

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Til mods som mener det ikke er lov å snakke om dosering, man må få lov til å nevne doseringen som nevnes i pakningsvedlegget og anbefales av produsent. Det er ikke en personlig anbefaling eller synsing.

Anonymkode: 25f40...ce0

Enig. Akkurat denne medisinen har en opptrapping som er felles for alle og som alle må gjennom. Samtalen blir meningsløs hvis man ikke kan nevne det. 

Ts, jeg fikk først effekt ved tredje intervall og må kanskje opp på fjerde eller femte, også.

Anonymkode: dd780...f82

• Liker 1
Skrevet

Hei. Hvor kan man få wegovy? 

Anonymkode: cd703...eb8

Skrevet

Merket effekt dagen etter jeg startet og gikk ned 4.5 kg første måneden. 
Fortsatt på 0.25 og er inne i min tredje måned, ved siste veiing hadde det stått stille. 
Planen er å øke til 0.5 neste gang (vil bli satt på julaften). 
Merket kvalme og kan noen ganger kjenne det. Har svært treg mage nå.
Matlyst og tørste er betraktelig mindre, føler meg sjeldent sulten, så må minne meg på å spise og drikke.

Anonymkode: 0b763...308

Skrevet

Merket effekt etter første dose, tok den på kvelden og allerede dagen etter merket jeg det. Fikk ikke særlig bivirkninger før jeg var på nest høyeste dose, da måtte jeg faktisk gå ned et hakk for jeg ble veldig dårlig, etter noen uker til på lavere dose, forlenget jeg intervallene med 1-2 dager, det funket for meg. 
I alle wegovy-trådene her, kan en se at det er utrolig hvor forskjellig det virker, så en kan ikke akkurat «måle mot» andres virkning/effekt

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hei. Hvor kan man få wegovy? 

Anonymkode: cd703...eb8

Det kan du få resept på av lege hvis det er indikasjon for det. Informasjon rundt dette er lett å google, finnes masse info der ute

Skrevet

Fikk effekt etter to dager, spydde non stop i 5 dager omtrent😲 

Har tatt 3 doser på 0,2, men så stoppet jeg, orker ikke så mye oppkast🥺

Anonymkode: fbd9a...2a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...