AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Del Skrevet 30. november 2023 Som mann på snart 40 har jeg opplevd det flere ganger at eldre boomermenn skam fortelle meg om livet og komme med såkalte tips. Noen ganger er det veldig gode tips andre ganger er det superkleine damehistorier og gammeldags bullshit. Jeg må bare høre på å spille med. Har du som kvinne opplevd at eldre damer skulle fortelle deg om hvordan er? Gi deg tips? Har du fått både gode og dårlige tips? Anonymkode: 588e1...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 30. november 2023 #2 Del Skrevet 30. november 2023 Hvis du er snart 40 og snakker om "boomermenn", er det kanskje ikke så rart at eldre personer prøver å gi deg råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #3 Del Skrevet 30. november 2023 ti10 skrev (3 minutter siden): Hvis du er snart 40 og snakker om "boomermenn", er det kanskje ikke så rart at eldre personer prøver å gi deg råd. Eldre menn på 70 er Boomere. Anonymkode: 588e1...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 30. november 2023 #4 Del Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Eldre menn på 70 er Boomere. Anonymkode: 588e1...600 Jeg vet hva det betyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Himalaila Skrevet 30. november 2023 #5 Del Skrevet 30. november 2023 Jeg gir unge damer tips! Her er mine 10 beste. 1. Ta vare på hver dag. Tiden går fort og plutselig er du like gammel som meg. 2. Opprett deg en BSU. 3. Husk at din ungdom gjør deg vakker. 4. Ikke syt over tiden du bruker på internett. På 80 og 90-tallet måtte vi nøye oss med tre ruter Hårek i lokalavisa. 5. Stygg og gammel sjæl unge dame. Når du blir edru kan du tenke litt over hva det betyr å møte seg sjøl i døra. 6. Ta på deg sokker! Akillesen din vil bli betent av det der når du når min alder. 7. Det er lov å slå om noen klår på deg. 8. Det er lov å ligge rundt, men skjul dine spor godt. 9. Ikke drikk energidrikk. Tennene dine etser vekk. 10. Tren! Du vil ikke brekke lårhalsen når du blir gammel. Å danse på TikTok teller også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #6 Del Skrevet 30. november 2023 Jeg er snart 40 og gir råd til de på 20. Det er helt naturlig feks i jobb sammenheng o.l . Likt som de på 60+ gir meg råd. Hvor relevant det er for meg er en annen sak. Anonymkode: 08423...896 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå