AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Del Skrevet 30. november 2023 Har en stor hund på 12,5 år som sliter med kjernemusklene etter et ryggprolaps for 1,5 år siden. Vi har veldig glatt parkett og han sliter veldig på det, begge bakbeina sklir og han ramler noen ganger på rumpa. Får fysio og laserterapi fordi han bruker musklene annerledes enn hunder som ikke har hatt prolaps så blir litt feilbelastning. Han sliter kun inne på vårt glatte gulv så har vurdert å legge ut tepper over hele her.. Vi kjøpte sokker til han med antiskli og det funker fint, men de ramler av hele tiden. Har prøvd sånne med borrelås og noen som er litt små så de skal holde seg på, men alt detter av. Finnes det noe annet alternativ? Kanskje en antisklispray ala håndballklister eller noe? Fant denne på nett: https://houseofdogs.no/products/pawfriction-antiskl-pulver Anonymkode: 7ba2e...893 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #2 Del Skrevet 30. november 2023 Hvis det bare er for å ikke skli hjemme tror jeg at jeg hadde testet babysokker med antiskli. Anonymkode: e8cfb...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #3 Del Skrevet 30. november 2023 Klisterspray Anonymkode: e6502...d21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #4 Del Skrevet 30. november 2023 Jeg ville fortsatt å lett etter antiskli sokker men imens ville jeg lagt ut masse tepper. Jeg hadde tett i tett med filserver og alt jeg kom over av tepper til den gamle hunden siste tiden den levde. Anonymkode: 645d3...a11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 30. november 2023 #5 Del Skrevet 30. november 2023 Jeg prøvde alt på min 14 åring som hadde bein som gikk i alle retninger. Spray, sokker, sklipulver etc. Det eneste som fungerer er å kjøpe inn gangtepper og legge der hunden har sine faste ruter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #6 Del Skrevet 30. november 2023 Tepper er den beste løsningen imo, det er det jeg har valgt selv. Klisterspray fører raskt til irritasjon, flekker og knot, sokker hjelper ikke for eksempel om natta og så videre men tepper er der og gir hunden trygghet hele tiden. Anonymkode: 6795e...27a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå