AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Del Skrevet 30. november 2023 Jeg er på leting etter LR41 batteri til noen leker, og har googlet mine nærmeste butikker for å se om de har på lager. Dessverre virker det som at mange ikke har LR41, men mange har SR41. Når jeg googler ulikhetene, ser det ut som at disse batteriene kan brukes om om hverandre. På Batteriexperten står der at SR41 bare er et annet navn på LR41. Men fordi jeg fortsatt er usikker på dette, spør jeg dere batterikyndige på KG om dette stemmer, før jeg farter rundt til ulike butikker i kulda🥶 Anonymkode: d6b10...995 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 30. november 2023 #2 Del Skrevet 30. november 2023 (endret) LR og SR er ikke det samme. SR er sølvoksidbatteri, mens LR er alkaline. De kan fungere om hverandre. CR er forresten litium. Du bør kanskje jakte et AG3-batteri? Endret 30. november 2023 av newman01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #3 Del Skrevet 30. november 2023 newman01 skrev (3 timer siden): LR og SR er ikke det samme. SR er sølvoksidbatteri, mens LR er alkaline. De kan fungere om hverandre. CR er forresten litium. Du bør kanskje jakte et AG3-batteri? Ok, takk for svar😊 Anonymkode: d6b10...995 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #4 Del Skrevet 30. november 2023 newman01 skrev (3 timer siden): LR og SR er ikke det samme. SR er sølvoksidbatteri, mens LR er alkaline. De kan fungere om hverandre. CR er forresten litium. Du bør kanskje jakte et AG3-batteri? Hvorfor skal hun jakte på ag3 batteri når hun vil ha lr41? Anonymkode: af36d...5ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 30. november 2023 #5 Del Skrevet 30. november 2023 Hvis det ikke er mulig å finne noen butikker med LR41 kan man kjøpe det identiske produktet som heter AG3. Forskjellige produsenter, forskjellige patenter, men lik størrelse og kjemi 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå