AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Del Skrevet 30. november 2023 Hei Jeg jobber i butikk og har er godt øye til en fast kunde. Han går rett bort til meg i butikken og småprater med meg nesten hver dag. Jeg går bare å venter på at han skal spørre om nr mitt eller noe. Jeg vet ikke hva han heter og begynner å bli litt flaut å spørre om dette nå kjenner jeg. Vi er godt voksne begge to. Jeg vet han er singel siden han har sagt det til meg. Jeg har sagt det samme. Har lyst å bare skrive nr mitt på en kvittering og bare gi det til han 😂 Skal jeg tørre å gjøre det? Ta en sjanse i livet? Føler vi har en flørtete tone oss mellom. Anonymkode: db7c9...5f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 30. november 2023 #2 Del Skrevet 30. november 2023 Ja gjør det .., skriv det på kvitteringen .. hva har du å tape?? Å elsker sånt. Er sånt jeg og kan finne på og gjøre. Det skaper spenningen om ikke annet😉😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #3 Del Skrevet 30. november 2023 Det ville jeg absolutt gjort! Hva er det verste som kan skje? Anonymkode: 25ed9...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #4 Del Skrevet 30. november 2023 9 minutter siden, GrønnNellik68 said: Ja gjør det .., skriv det på kvitteringen .. hva har du å tape?? Å elsker sånt. Er sånt jeg og kan finne på og gjøre. Det skaper spenningen om ikke annet😉😊 👆 This!!! Helt som fra en Hallmark romcom!! Nesten så jeg håper det er meg 🥰 ( Men det er det ikke. Beskrivelsen passer ikke helt, men jeg har det med å småprate med en sjarmerende dame i en butikk jeg handler. Men jeg er ikke der så ofte) Anonymkode: 60ba6...373 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #5 Del Skrevet 30. november 2023 Kjør på! Eller bare spør rett ut om han har lyst til å ta en kaffe en dag.🙂 Anonymkode: 42aad...26a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #6 Del Skrevet 30. november 2023 Gjør det! Grip sjansen:) Anonymkode: 4e569...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #7 Del Skrevet 30. november 2023 nei, ikke gjør det. Vent til du har fri og er privatperson. Da kan du kontakte ham. Som privatperson. Når du er på jobb representrer du firmaet du jobber for Anonymkode: 4cad1...b88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #8 Del Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): nei, ikke gjør det. Vent til du har fri og er privatperson. Da kan du kontakte ham. Som privatperson. Når du er på jobb representrer du firmaet du jobber for Anonymkode: 4cad1...b88 Men jeg vet ikke hva han heter. Eneste jeg vet er hvilket firma han jobber for. Kan ikke stalke han som en idiot heller. ts Anonymkode: db7c9...5f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #9 Del Skrevet 30. november 2023 Fortsettelse følger? Anonymkode: 1caaf...4e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #10 Del Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Fortsettelse følger? Anonymkode: 1caaf...4e6 Skal oppdatere dere ☺️ har ikke møtt på han enda. ts Anonymkode: db7c9...5f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amistad Skrevet 30. november 2023 #11 Del Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hei Jeg jobber i butikk og har er godt øye til en fast kunde. Han går rett bort til meg i butikken og småprater med meg nesten hver dag. Jeg går bare å venter på at han skal spørre om nr mitt eller noe. Jeg vet ikke hva han heter og begynner å bli litt flaut å spørre om dette nå kjenner jeg. Vi er godt voksne begge to. Jeg vet han er singel siden han har sagt det til meg. Jeg har sagt det samme. Har lyst å bare skrive nr mitt på en kvittering og bare gi det til han 😂 Skal jeg tørre å gjøre det? Ta en sjanse i livet? Føler vi har en flørtete tone oss mellom. Anonymkode: db7c9...5f6 ohh du må gjøre det lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 2. desember 2023 #12 Del Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 30.11.2023 den 18.06): nei, ikke gjør det. Vent til du har fri og er privatperson. Da kan du kontakte ham. Som privatperson. Når du er på jobb representrer du firmaet du jobber for Anonymkode: 4cad1...b88 I dette tilfelle er kvittering en knall ide😂mange som har flørta på jobb før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ALB Skrevet 2. desember 2023 #13 Del Skrevet 2. desember 2023 Veldig fin måte å vise interesse på Ingen verdens grunn til å ikke gjøre dette. Kjør på. Og hold oss oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobTheNoob Skrevet 2. desember 2023 #14 Del Skrevet 2. desember 2023 Gøy med en "good vibes" tråd på KG 😁 Kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellinl Skrevet 6. desember 2023 #15 Del Skrevet 6. desember 2023 Kjør på 😍 spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå