Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har et lite barn (10mnd) som jeg vil prøve å finne en liten aktivitet til i denne kalde tiden

Har sett på tilbudet med åpen barnehage noe som jeg tror hadde vært veldig ålreit, men åpningstidene krasjer noe veldig med leggerutinen. Åpent fra 10:00-14:00 og barnet sover et par timer fra 11:00. Så da blir dette tilbudet uaktuelt.

Er det noen her som har noen tips? 😊

Anonymkode: de20a...575

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babysang? Barseltreff? Babysvømming? Er vel ikke så mye som finnes.. Det går jo an å være i åpen bhg en time, så sove på vei hjem. 

Her åpnet åpen barnehage 9, så var litt enklere å få det til å passe inn. Men jeg gikk når han skulle sove, og trillet han hjem i vogn. 

Anonymkode: 3cf9a...096

• Nyttig 1
Skrevet

1 time i åpen barnehage var ganske passe lenge for min på den alderen, så det kan du jo prøve enten før eller etter lur.

Anonymkode: 037da...80a

Skrevet

Åpen barnehage var suksess her. En time blir bedre enn ingenting:) Ellers så var min glad i å være ute, reise kollektivt, gå i butikk, bruktbutikker med leker var ekstra gøy, mate endene, babysang, babymassasje, babysvømming, gå en tur, dra på lekeplass, besøke venner og familie

Anonymkode: 4d4a4...3c7

Skrevet

Biblioteket her har eventyrstund for de små innimellom, og ellers en lekekrok ved bildebøkene med puter og slikt for de små :)

Pleier alltid å treffe på andre unger der.

Har noen av kafeene en lekekrok for de små?

Ellers må du nesten bare spørre deg for hva som finnes der du bor :)

Men et tips kan være å legge ut i en lokal gruppe på Facebook, og høre om noen andre med barn i samme alder har lyst til å møtes på en lekeplass, biblioteket eller noe :)

Anonymkode: 5bb0b...11c

Skrevet

Om du bor i nærheten av Oslo bør du prøve lillelab, det er helt gull fra omtrent den alderen og oppover 😄

Anonymkode: 3f4c4...9eb

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.11.2023 den 11.49):

Hei!

Har et lite barn (10mnd) som jeg vil prøve å finne en liten aktivitet til i denne kalde tiden

Har sett på tilbudet med åpen barnehage noe som jeg tror hadde vært veldig ålreit, men åpningstidene krasjer noe veldig med leggerutinen. Åpent fra 10:00-14:00 og barnet sover et par timer fra 11:00. Så da blir dette tilbudet uaktuelt.

Er det noen her som har noen tips? 😊

Anonymkode: de20a...575

svømmehall

lekeland

trille turer

dra på lekeplasser

bibliotek

åpen gård 

aketurer

finn på ting hjemme: lag hinderløype, mal, tegn, bygg "slott" , syng sanger, les bøker, bak sammen 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...