AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Skrevet 30. november 2023 Hei! Har et lite barn (10mnd) som jeg vil prøve å finne en liten aktivitet til i denne kalde tiden Har sett på tilbudet med åpen barnehage noe som jeg tror hadde vært veldig ålreit, men åpningstidene krasjer noe veldig med leggerutinen. Åpent fra 10:00-14:00 og barnet sover et par timer fra 11:00. Så da blir dette tilbudet uaktuelt. Er det noen her som har noen tips? 😊 Anonymkode: de20a...575
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #2 Skrevet 30. november 2023 Babysang? Barseltreff? Babysvømming? Er vel ikke så mye som finnes.. Det går jo an å være i åpen bhg en time, så sove på vei hjem. Her åpnet åpen barnehage 9, så var litt enklere å få det til å passe inn. Men jeg gikk når han skulle sove, og trillet han hjem i vogn. Anonymkode: 3cf9a...096 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #3 Skrevet 30. november 2023 1 time i åpen barnehage var ganske passe lenge for min på den alderen, så det kan du jo prøve enten før eller etter lur. Anonymkode: 037da...80a
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #4 Skrevet 30. november 2023 Åpen barnehage var suksess her. En time blir bedre enn ingenting:) Ellers så var min glad i å være ute, reise kollektivt, gå i butikk, bruktbutikker med leker var ekstra gøy, mate endene, babysang, babymassasje, babysvømming, gå en tur, dra på lekeplass, besøke venner og familie Anonymkode: 4d4a4...3c7
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #5 Skrevet 30. november 2023 Biblioteket her har eventyrstund for de små innimellom, og ellers en lekekrok ved bildebøkene med puter og slikt for de små Pleier alltid å treffe på andre unger der. Har noen av kafeene en lekekrok for de små? Ellers må du nesten bare spørre deg for hva som finnes der du bor Men et tips kan være å legge ut i en lokal gruppe på Facebook, og høre om noen andre med barn i samme alder har lyst til å møtes på en lekeplass, biblioteket eller noe Anonymkode: 5bb0b...11c
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #6 Skrevet 30. november 2023 Om du bor i nærheten av Oslo bør du prøve lillelab, det er helt gull fra omtrent den alderen og oppover 😄 Anonymkode: 3f4c4...9eb
kjærring Skrevet 3. desember 2023 #7 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 30.11.2023 den 11.49): Hei! Har et lite barn (10mnd) som jeg vil prøve å finne en liten aktivitet til i denne kalde tiden Har sett på tilbudet med åpen barnehage noe som jeg tror hadde vært veldig ålreit, men åpningstidene krasjer noe veldig med leggerutinen. Åpent fra 10:00-14:00 og barnet sover et par timer fra 11:00. Så da blir dette tilbudet uaktuelt. Er det noen her som har noen tips? 😊 Anonymkode: de20a...575 svømmehall lekeland trille turer dra på lekeplasser bibliotek åpen gård aketurer finn på ting hjemme: lag hinderløype, mal, tegn, bygg "slott" , syng sanger, les bøker, bak sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå