AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Skrevet 30. november 2023 Har vært singel lenge og ble utsultet på sex, så jeg dristet meg til å avtale et treff via Sukker som i utgangspunktet skulle være sex for en kveld. Men det føltes med en gang ut som noe mer, vi har møttes mange ganger nå, ikke bare for sex, men vi fungerer bare så fint sammen på alle områder. Vi har snakket om at dette er noe spesielt, så jeg vet han føler det samme. Vi tar det litt rolig og møtes jevnlig framover. Men jeg har aldri innledet et forhold på denne måten før, og kjenner at bra sex har gjort at jeg føler meg veldig nær og trygg på han. Nesten litt avhengig. Og da er jeg litt redd for at jeg ikke tenker helt klart i forhold til resten. Jeg vil liksom bare være sammen med han og ha det intime, men vet ikke om det er forelskelse, er jeg hekta på sex'en, liker jeg hele han eller hva er det? Noen som vil dere erfaring rundt dette? Anonymkode: ca3d7...2a7
Trolltunge Skrevet 30. november 2023 #2 Skrevet 30. november 2023 Ja nesten. Det ble ekteskap, barn og nå er det over 20 år siden vi traff hverandre. Det er fremdeles et lidenskapelig forhold og sterke følelser for hverandre, men ja vi ble besatt av hverandre på måter som medførte at vi antagelig var noe ukritisk til en del ting også. Tror ikke det har så mye å si egentlig. Også dem som begynner mer fornuftig pleier å ende opp med å finne ut at man ikke er like på alle måter, og at det er mye som må jobbes med og inngås kompromisser rundt. Å ha de riktige følelser for hverandre gir en veldig motivasjon til å løse slikt som fornuft neppe kan konkurrere mot. Vi har hatt mange utfordringer i vårt samliv, men de hadde nok kommet selv om vi hadde brukt mer tid og fornuft på å utvikle følelser for hverandre. Det har lite sammenheng med det egentlig, mer med helse og ting som skjedde som hadde skjedd uansett. Er det noen gang feil når man treffer kjærlighet? Har det egentlig noe å si i det lange løp om hvordan man møttes? Jeg tror ikke det. Å virkelig utvikle sterke følelser for hverandre og dermed vilje og motivasjon til kompromisser og å kjempe for hverandre betyr nok mer enn om man tok ting "i riktig rekkefølge ". Synes egentlig det er en god ting jeg, at det ikke var noe fornuft og strategisk at det ble oss, men det ble bare slik, fordi følelsene ble så sterke. Jeg vil heller ha en slik historie enn at vi valgte hverandre fornuftig. At jeg elsker ham og han meg betyr mest. Det er derfor det fremdeles er oss, tross mange utfordringer og mange år. 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #3 Skrevet 30. november 2023 Problemet er at man kan utvikle en tilknytning som gjør at man blir blendet for ting som kanskje ikke vil fungere i et forhold, der har jeg brent meg selv. Men min nåværende mann skulle være en ONS og det ble til samboerskap og et barn rimelig kjapt, forelskelsen har ikke gått over etter flere år og vi er kompatible. Så jeg syns ikke det er feil, bare litt mer risiko. Anonymkode: 586ab...8be 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #4 Skrevet 30. november 2023 Jeg har vært borti lignende, og det er jo forsåvidt det samme som å ligge på første date ellers også, da du ikke vet hva den andre har slags motiver. Det er så deilig å bli kvitt alle tankene om konvensjoner; når skal vi kysse, når skal vi ligge, og hvem skal ta initiativ til ditt og datt. Det er lett å bli blendet av god sex, men trolig er det like mange måter å feile på, om du gjør det på andre måter? Anonymkode: a4c63...078
Andro Skrevet 30. november 2023 #5 Skrevet 30. november 2023 Nei, det er helt greit, om begge er enige.
miss summers Skrevet 30. november 2023 #6 Skrevet 30. november 2023 Ja, sånn ble det forhold for meg sist. Onenightstand som ble permanent.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #7 Skrevet 30. november 2023 Mange forhold har begynt på den måten i alle årtusener Anonymkode: a681a...249
ClausSaus Skrevet 30. november 2023 #8 Skrevet 30. november 2023 Så lenge det går bra er det jo helt strålende? Problemet er at den tilnærmingen der i utgangspunktet er høyrisiko. I den forstand at det er en veldig lav prosentandel av "tiltenkte ONS" som faktisk blir til noe seriøst. Men et lite mindretall blir jo det. Og da er det vel helt utmerket? 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #10 Skrevet 1. desember 2023 Jeg tenker det er en ganske vanlig start på forhold. Altså at noe som var planlagt som ONS ender med å bli noe mer. Det er dog en dårlig taktikk å gå for ONS med håp om at det skal bli noe mer. Men at det bare skjer er jo fint? Men kan være lurt å ta en prat så man vet om den andre føler det samme, hvis man ønsker noe mer. Anonymkode: b25fb...cd1 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #11 Skrevet 2. desember 2023 Min ONS ble til min ektemann, og pappa til to små ❤️ Anonymkode: 64b28...858 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå