ThereGoesBob Skrevet 30. november 2023 #1 Del Skrevet 30. november 2023 Flere enn meg som har store planer om å hamstre dette til jul, eller er det bare jeg som er litt sær? At de er vanskelige å få tak i spiller liten rolle for meg, de dukker som regel opp et eller annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 30. november 2023 #2 Del Skrevet 30. november 2023 Hvor fant du dem? Jeg hadde glemt at de eksisterte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 30. november 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 30. november 2023 MyMichelle skrev (10 minutter siden): Hvor fant du dem? Jeg hadde glemt at de eksisterte. Akkurat nå så er det ihvertfall Sparkjøp som har de for salg i sine butikker. Har pleid å kjøpe de på Coop Obs tidligere, men de har sluttet å ta de inn, men mulig dette varierer fra butikk til butikk. Litt kjedelig å bestille fra utlandet med den særavgiften på sukker. Hvordan kan du glemme av noe som er så godt? Mmmmmmm...mmmm...mmmm...mmmm...mmmm.mmmm... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faytastic Skrevet onsdag kl 23:14 #4 Del Skrevet onsdag kl 23:14 ThereGoesBob skrev (På 30.11.2023 den 11.40): Akkurat nå så er det ihvertfall Sparkjøp som har de for salg i sine butikker. Har pleid å kjøpe de på Coop Obs tidligere, men de har sluttet å ta de inn, men mulig dette varierer fra butikk til butikk. Litt kjedelig å bestille fra utlandet med den særavgiften på sukker. Hvordan kan du glemme av noe som er så godt? Mmmmmmm...mmmm...mmmm...mmmm...mmmm.mmmm... Hvor hamstrer du denne på utenlandske nettbutikker??? og NEI, du er IKKE sær. Har vokst opp med denne. sikkert snart 45 år siden jeg spiste den for første gang. Var standard hjemme hos oss da jeg var liten. Var superhappy da jeg fant den på Extra for noen år tilbake. De hadde den flere år på rad, og så plutselig ble den borte. En skam!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet i går, 05:00 Forfatter #5 Del Skrevet i går, 05:00 Faytastic skrev (5 timer siden): Hvor hamstrer du denne på utenlandske nettbutikker??? og NEI, du er IKKE sær. Har vokst opp med denne. sikkert snart 45 år siden jeg spiste den for første gang. Var standard hjemme hos oss da jeg var liten. Var superhappy da jeg fant den på Extra for noen år tilbake. De hadde den flere år på rad, og så plutselig ble den borte. En skam!!! Husker jeg kjøpte de fra en nettside som het "doit24.de" men ser ikke ut som denne eksisterer lenger. Kjøpte noen skikkelig store bøtter av den der, hehehe og de var faktisk veldig billige tilbake i 2006. Dessverre så er det vanskelig å finne de på nett, men som man sier "den som leter finner" Muligens du får tak i noe på amazon.de, men ikke sikker. Du kan jo også prøve denne siden, eller bare gå å snoke i butikkene. Spar hadde noe Moritz i fjor husker jeg, men alt dette er jo veldig individuelt fra butikk til butikk. https://germanboxes.com/en-us/products/moritz-eiskonfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:10 #6 Del Skrevet i går, 05:10 https://www.partyking.no/iskonfekt-90348.html?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAgoq7BhBxEiwAVcW0LDD8AxNYozuqkW4ESKdrY6q1E4_eqrJ7kXF7YesXA12ZFT9-R4gsdxoCSqkQAvD_BwE Anonymkode: 283d0...f86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 8 timer siden Forfatter #7 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): https://www.partyking.no/iskonfekt-90348.html?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAgoq7BhBxEiwAVcW0LDD8AxNYozuqkW4ESKdrY6q1E4_eqrJ7kXF7YesXA12ZFT9-R4gsdxoCSqkQAvD_BwE Anonymkode: 283d0...f86 Det der er IKKE den originale Moritz iskonfekten. De der smaker bare bæsj i forhold. Du burde bli mer fokusert på kvalitet når du vurderer hva som smaker godt eller dårlig. Bæsj, hørte du det?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå