AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Skrevet 30. november 2023 Noen andre som har opplevd det samme? å droppe den du elsker og som elsker deg for selv image og bøye seg ned for venninners kritikk? Det er noe jeg angrer på og når jeg ser at vennene mine med typene deres og faktisk minsket kontakt meg gjør vondt. Vet at jeg gjorde noe de ikke hadde gjort for meg. lyst å ta kontakt med han igjen, men det er jo lengesiden og det blir kanskje flaut. Tenker nå at jeg ofret mye for der og da kritikk bare… Anonymkode: 31fb2...c5c 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #2 Skrevet 30. november 2023 Dropper man noen for image så elsker man de ikke. Anonymkode: 0e4f9...5da 12 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #3 Skrevet 30. november 2023 Hva ville du følt om det varmotsatt og tyen tok kontakt med deg igjen? Anonymkode: a681c...ac6
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #4 Skrevet 30. november 2023 Mellom kjæreste og GOD venninne vil jeg alltid velge venninne, men ikke pga.kritikk, som i ditt tilfelle. Til neste gang vet du at DIN mening om din kjæreste betyr alt og ikke skal høre på hva venninner måtte mene Anonymkode: 55a2c...fd1 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #5 Skrevet 30. november 2023 Ja, jeg tror en stor feil man kan gjøre i livet er å ikke lytte til egne behov og følelser og indre "stemme" Jeg lot min eks overkjøre MIN indre stemme og MINE drømmer i ti år. Så jeg brukte ti år på å bare følge hans "ønsker og drømmer" og han tok virkelig dumme valg. Jeg tapte mellomannet 70 000 kr fordi jeg lyttet til han. Forholdet gikk også dukken. Derfor er det så viktig å lære å ta ansvar i livet sitt og ikke la seg overstyre av andre sine ønsker og meninger. Du selv vet best, men bare om du faktisk stopper opp og tenker. "nå skal jeg finne ut hva jeg vil videre." Om du lar andre kontrollere deg, så gir du ifra deg veldig mye kontroll, og så er det veldig surt når det går feil. Ta kontakt med din eks. Spør hvordan det går og om han vil ta en kopp kaffe bare for å høre hvordan det går. Kan jo være dere tar opp kontakten igjen, og at han er singel. om ikke, så har du i det minste en anledning til å si at du angrer på dine valg, og at du nå har lært å ta ansvar for ditt eget liv. Anonymkode: 1497f...bc0 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #6 Skrevet 30. november 2023 Ta sjansen og fortell han hva du føler. Hvis ikke vil du aldri få fred. Du vil alltid tenke hva hvis.. Følg hjertet ditt og vis deg selv at du er modig og har styrken til å rette opp noe som du i ettertid ser var feil. Uansett hva utfallet blir (om han forstår eller ikke) vil du i alle fall kunne føle at du gjorde det du kunne for å gjøre det rett igjen. Og det betyr mye for din egen selvrespekt og selvstendighet. Du vil vokse på dette uansett hva utfallet blir dersom du følger hjertet. Hvis han hadde de samme følelsene for deg, vil det sikkert også bety enormt mye for han at du ber om unnskyldning. Det hadde det i alle fall gjort for meg ❤️ Anonymkode: 74382...917 1
exictence Skrevet 30. november 2023 #7 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Noen andre som har opplevd det samme? å droppe den du elsker og som elsker deg for selv image og bøye seg ned for venninners kritikk? Det er noe jeg angrer på og når jeg ser at vennene mine med typene deres og faktisk minsket kontakt meg gjør vondt. Vet at jeg gjorde noe de ikke hadde gjort for meg. lyst å ta kontakt med han igjen, men det er jo lengesiden og det blir kanskje flaut. Tenker nå at jeg ofret mye for der og da kritikk bare… Anonymkode: 31fb2...c5c Forstår ikke helt jeg. Er det sånn at dine venninner kritiserte din kjæreste, og derfor droppet du ham? Man blir jo påvirket av hva venninner og andre sier, men hadde ikke droppet kjæresten om jeg var glad i ham og at jeg synes han var god. Hvis du virkelig angrer at du droppet ham, ville jeg tatt kontakt igjen. Hadde sagt noe sånn som: Hei .............. Jeg tenker på deg. Synes vi hadde mye fint sammen, og jeg savner det vi hadde, og jeg savner deg. Forstår om det nå ikke passer, men hvis det passer deg, hadde jeg blitt glad om vi kunne treffes. Vil du komme til meg i morgen rundt 18 tiden?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #8 Skrevet 30. november 2023 Hva mener du med "for image"? Kan du beskrive det litt mer detaljert? Mener du at han f.eks ikke hadde "den riktige" utdannelsen som dine venninner mener er viktig å ha for menn? Er han uten utdannelse og sitter i kassen på Rema eller noe? Anonymkode: c15b4...547
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #9 Skrevet 30. november 2023 Du er nok ikke klar for forhold Anonymkode: 36004...2d9 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #10 Skrevet 30. november 2023 Hva var det vennene dine hadde i mot han? Hadde han ikke nok penger, god jobb og bra nok utseende? Eller klagde de på at han behandlet deg dårlig? Eller at du var for lite med venner da du hadde kjæreste? Anonymkode: a1877...625
Khloe P.T Skrevet 30. november 2023 #11 Skrevet 30. november 2023 Var (er) han virkelig din store kjærlighet? Vanskelig å tro at du dropper HAN for venninner. 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #12 Skrevet 30. november 2023 Du har nok ødelagt tilliten hans. Og ikke virker du å ta ansvar for at du gjorde det slutt. Å skylde på venner blir for dumt. Hvordan tror du det blir for han å møte dine venner nå egentlig? Anonymkode: 55b25...f48
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #13 Skrevet 30. november 2023 Forhold man har på ungdomsskolen pleier å føles ut som "den store kjærligheten" men er ofte ikke det. Det går nok over Anonymkode: 8ccb5...3d3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #14 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Noen andre som har opplevd det samme? å droppe den du elsker og som elsker deg for selv image og bøye seg ned for venninners kritikk? Det er noe jeg angrer på og når jeg ser at vennene mine med typene deres og faktisk minsket kontakt meg gjør vondt. Vet at jeg gjorde noe de ikke hadde gjort for meg. lyst å ta kontakt med han igjen, men det er jo lengesiden og det blir kanskje flaut. Tenker nå at jeg ofret mye for der og da kritikk bare… Anonymkode: 31fb2...c5c Ta kontakt igjen! Jeg orker ikke å legge ut hele historien min/vår. Men, for snart 20år siden ble jeg satt til sides, ved lovnad om retur, både for hens planer, min alder og sikkert også redsel over egne følelser. Hen tok kontakt med meg igjen nå. Og jeg elsker hen mere enn jeg noen gang har elsket hen eller noen andre, (det samme for hen). Det har vært litt av en tur, men jeg er glad og lettet over at hen returnerte, selvom returen ikke akkurat har vært enkel den eller... Anonymkode: bce97...2fb
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #15 Skrevet 1. desember 2023 16 hours ago, AnonymBruker said: Ta kontakt igjen! Jeg orker ikke å legge ut hele historien min/vår. Men, for snart 20år siden ble jeg satt til sides, ved lovnad om retur, både for hens planer, min alder og sikkert også redsel over egne følelser. Hen tok kontakt med meg igjen nå. Og jeg elsker hen mere enn jeg noen gang har elsket hen eller noen andre, (det samme for hen). Det har vært litt av en tur, men jeg er glad og lettet over at hen returnerte, selvom returen ikke akkurat har vært enkel den eller... Anonymkode: bce97...2fb Hen, hen, hen. Kjønn er vesentlig her for å forstå kontekst. Du kan evt. lære deg å skrive ordentlig norsk. Anonymkode: fbffd...63d 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #16 Skrevet 1. desember 2023 Eg har beholdt begge, er gift på 7 året og har 3 barn, møter helst venninnen til kaffe, hun kommer ikke hit, kjenner jeg har et litt anstrengt forhold til henne pga at hun ikke liker den eg elsker Anonymkode: 685ce...b39
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #17 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Noen andre som har opplevd det samme? å droppe den du elsker og som elsker deg for selv image og bøye seg ned for venninners kritikk? Det er noe jeg angrer på og når jeg ser at vennene mine med typene deres og faktisk minsket kontakt meg gjør vondt. Vet at jeg gjorde noe de ikke hadde gjort for meg. lyst å ta kontakt med han igjen, men det er jo lengesiden og det blir kanskje flaut. Tenker nå at jeg ofret mye for der og da kritikk bare… Anonymkode: 31fb2...c5c Ta kontakt med han fort, før han blir tatt av andre damer , hadde jeg gjort, ja man kan ikke stole på venninner, de tenker stort sett på seg selv og hvor stor familie de får med mannen sin....... Anonymkode: c4730...f16
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #18 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Noen andre som har opplevd det samme? å droppe den du elsker og som elsker deg for selv image og bøye seg ned for venninners kritikk? Det er noe jeg angrer på og når jeg ser at vennene mine med typene deres og faktisk minsket kontakt meg gjør vondt. Vet at jeg gjorde noe de ikke hadde gjort for meg. lyst å ta kontakt med han igjen, men det er jo lengesiden og det blir kanskje flaut. Tenker nå at jeg ofret mye for der og da kritikk bare… Anonymkode: 31fb2...c5c Hadde mannen dumpet meg fordi kompisene hans pratet dritt om meg, og så ringt meg og angret, ville jeg selvfølgelig ikke ha tatt ham tilbake. Hva blir neste påvirkningsfaktor mht. vårt forhold? Ta det som en læring, og drit i å høre på venninnene neste gang. Anonymkode: 65a96...25d 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #19 Skrevet 1. desember 2023 Det er veldig vesentlig hvor lenge dere var sammen først, og hva venninnene dine egentlig sa som gjorde at du mente han ikke lengre var bra nok for deg. Det må jo ha vært noe veldig ille de har sagt som får deg til å endre din mening fra "jeg elsker deg" til "jeg vil ikke være sammen med deg lengre". Anonymkode: 04a83...c0e
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #20 Skrevet 1. desember 2023 Hvis du droppet en mann som du mener var dins store kjærlighet pga kritikk fra venner så høres det ut som om du ikke var moden nok for et forhold. Jeg ville heller ha fokusert på det. Men det er jo ikke sikkert han spør om årsaken til at du droppet han sist hvis du tar kontakt igjen. Anonymkode: 0c5d4...cea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå