AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Skrevet 30. november 2023 Har møtt en man som jeg er betatt av og som jeg har det veldig kjekt med når vi møtes, men han er elendig å uttrykke seg om hva han føler og tenker. Han er også ikke så flink i å se meg og ha kontakt over sosiale medier/meldinger. Han viser at han liker meg ved å priotere meg og intiativ til å ta rundt meg og kose med meg. Vi er tidlig i dateingfasen så det blir nok litt bedre med trygghet og tiden. Jeg blir sjelden betatt og får følelser for noen, så det føles litt kjipt at jeg alt savner noe fra han. Jeg ønsker ikke forandre en mann men heller jobbe med meg selv. Vi er begge godt voksne og han trenger en del frihet og jeg er ganske opptatt med barn fra før og liten egentid, så sånn sett er han perfekt for min del. Han har ikke barn fra før. I det ene øyeblikket tenker jeg det aldri vil fungere, men samtidig liker jeg han godt og kan kanskje få et godt forhold uten å få dekket enkelte behov så lenge jeg føler neg trygg på at det er meg han vil ha. Anonymkode: 9f692...882 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #3 Skrevet 30. november 2023 23 minutter siden, AnonymBruker said: Han er også ikke så flink i å se meg og ha kontakt over sosiale medier/meldinger Er å sende digitale meldinger å ha en relasjon? 25 minutter siden, AnonymBruker said: Han viser at han liker meg ved å priotere meg og intiativ til å ta rundt meg og kose med meg Ja, så fint, da.. Men det kommer på andreplass etter tekstmeldinger?? 26 minutter siden, AnonymBruker said: Vi er tidlig i dateingfasen så det blir nok litt bedre med trygghet og tiden. Uvanlig klok betraktning! La dette synke inn. Quote Jeg blir sjelden betatt og får følelser for noen, så det føles litt kjipt at jeg alt savner noe fra han Nå snakker vi om tekstmeldinger igjen? 28 minutter siden, AnonymBruker said: Vi er begge godt voksne og han trenger en del frihet og jeg er ganske opptatt med barn fra før og liten egentid, så sånn sett er han perfekt for min del. Dette er jo kun praktisk og transaksjoner. Han er jo ikke perfekt av den grunn? Perfekt hadde vært om du hadde funnet en som gir deg en opplevelse av at han prioriterer deg, tar initiativ til å holde rundt deg og koser med deg (hvis du er opptatt av det).... Anonymkode: e42dd...5ae 2 6
miss summers Skrevet 30. november 2023 #4 Skrevet 30. november 2023 Høres ut som du har møtt min eks. Det blir ikke bedre enn dette. Startfasen viser engasjementet hans på sitt beste. 8 1 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #5 Skrevet 30. november 2023 Nei, en så uinteressert mann, som i tillegg ikke ser meg, hadde jeg aldri brukt ett minutt på. Startfasen, som en nevner over her, viser en person på sitt beste. Anonymkode: 9f09e...3b3 1 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #8 Skrevet 30. november 2023 1 minutt siden, miss summers said: Høres ut som du har møtt min eks. Det blir ikke bedre enn dette. Startfasen viser engasjementet hans på sitt beste. Hadde du også en mann som var flink til å prioritere seg, ta initiativ til å holde rundt deg og kose med deg? Er dette et utbredt problem? Jeg trodde det var det motsatte som stort sett var et problem. Anonymkode: e42dd...5ae 1
Carrot Skrevet 30. november 2023 #9 Skrevet 30. november 2023 Hva er det egentlig du savner? At han kommuniserer følelser og engasjemang eller overøser deg med oppmerksomhet også på snap, sms osv når dere ikke er sammen? 2 4
miss summers Skrevet 30. november 2023 #10 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde du også en mann som var flink til å prioritere seg, ta initiativ til å holde rundt deg og kose med deg? Er dette et utbredt problem? Jeg trodde det var det motsatte som stort sett var et problem. Anonymkode: e42dd...5ae Ja, han var flink til å prioritere SEG. 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #11 Skrevet 30. november 2023 Dere har vel forskjellige kjærlighetsspråk da. Tidlig i datingfasen syns jeg ikke man kan kreve alt for mye, men det er jo viktig å kommunisere ut hva man ønsker seg. Anonymkode: 13da3...f04 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #12 Skrevet 30. november 2023 Helt ferdig med menn som ikke klarer å kommunisere og se meg. Nå som jeg ønsker barn ser jeg og at det ville vært uheldig med en mann som kanskje ikke vil klare å møte og se barnet sitt heller. Anonymkode: 4df9b...1d7 1 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #13 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dere har vel forskjellige kjærlighetsspråk da. Tidlig i datingfasen syns jeg ikke man kan kreve alt for mye, men det er jo viktig å kommunisere ut hva man ønsker seg. Anonymkode: 13da3...f04 Det er det jeg også tenker. Jeg har dårlig erfaring med at de blir for på tidlig. Han har sagt kan kan være sjenert i starten når han liker noen. Jeg får gi det litt mer tid å kjenne etter hva jeg føler når vi er blitt litt bedre kjent. Anonymkode: 9f692...882
exictence Skrevet 30. november 2023 #14 Skrevet 30. november 2023 Ja, jeg synes ikke det er så forlokkende med de som har mye kontakt med hverandre via sosial medier. Liker mye bedre å ringe. Forstår jo på deg at han viser initiativ med å holde rundt deg og kose med deg. Jeg hadde foretrukket en sånn mann, ja.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #15 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er å sende digitale meldinger å ha en relasjon? Ja, så fint, da.. Men det kommer på andreplass etter tekstmeldinger?? Uvanlig klok betraktning! La dette synke inn. Nå snakker vi om tekstmeldinger igjen? Dette er jo kun praktisk og transaksjoner. Han er jo ikke perfekt av den grunn? Perfekt hadde vært om du hadde funnet en som gir deg en opplevelse av at han prioriterer deg, tar initiativ til å holde rundt deg og koser med deg (hvis du er opptatt av det).... Anonymkode: e42dd...5ae Takk for svar. Ja han viser det jo i det siste du skriver der. Jeg trenger ikke masse kompliment å fine ord, men at han er oppriktig interessert i meg og mitt og foretrekker menn som viser at de setter pris på hva jeg gjør for de. Det er ikke enkelt å møte noen med alderen og no til dags, så synes der er litt synd når man først møter en man får følelser for å så blir jeg skeptisk pga enkelte ting. Har ikke noe hastverk og jeg kan eventuelt etter hvert fortelle han hva som er viktig for meg. Ville ikke si så mye så tidlig, men ja vi har nok ulikt kjærlighetspråk. Jeg har forslått å ringes innimellom enn kun snap/meldinger. Jeg er den som har vært pådriveren til kontakt, men vet han er lott usikker og at som sagt det er tidlig i bli kjenntfasen. Jeg jobber også mye med meg selv og mine triggerere. Tenkte å høre om noen har erfaring med et forhold med en sånnn type mann. Anonymkode: 9f692...882 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #16 Skrevet 30. november 2023 exictence skrev (2 minutter siden): Ja, jeg synes ikke det er så forlokkende med de som har mye kontakt med hverandre via sosial medier. Liker mye bedre å ringe. Forstår jo på deg at han viser initiativ med å holde rundt deg og kose med deg. Jeg hadde foretrukket en sånn mann, ja. Jeg er enig. Ja han gjør det og han tar intiativ til å finne på ting☺️ Anonymkode: 9f692...882
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #17 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar. Ja han viser det jo i det siste du skriver der. Jeg trenger ikke masse kompliment å fine ord, men at han er oppriktig interessert i meg og mitt og foretrekker menn som viser at de setter pris på hva jeg gjør for de. Det er ikke enkelt å møte noen med alderen og no til dags, så synes der er litt synd når man først møter en man får følelser for å så blir jeg skeptisk pga enkelte ting. Har ikke noe hastverk og jeg kan eventuelt etter hvert fortelle han hva som er viktig for meg. Ville ikke si så mye så tidlig, men ja vi har nok ulikt kjærlighetspråk. Jeg har forslått å ringes innimellom enn kun snap/meldinger. Jeg er den som har vært pådriveren til kontakt, men vet han er lott usikker og at som sagt det er tidlig i bli kjenntfasen. Jeg jobber også mye med meg selv og mine triggerere. Tenkte å høre om noen har erfaring med et forhold med en sånnn type mann. Anonymkode: 9f692...882 Hvis en mann ikke tar initiativ til kontakt så er han ikke veldig interessert. Anonymkode: 42686...867 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #18 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): men at han er oppriktig interessert i meg og mitt og foretrekker menn som viser at de setter pris på hva jeg gjør for de. Hva er det du gjør for han som han ikke viser at han setter ikke pris på? Stiller han ingen spørsmål? Anonymkode: 73cd3...11f
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #19 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er det du gjør for han som han ikke viser at han setter ikke pris på? Stiller han ingen spørsmål? Anonymkode: 73cd3...11f Han stiller litt spm, men ikke så mye. Jeg tenker jo at enkelte menn bare er dårlig til sånne ting. Jeg savner at han kan feks vise litt mer engasjement og glede feks over når jeg disker opp for han eller at han og det å få oppfølgings spm. At han lurer på mer om meg og min hverdag om du skjønner, men det er kanskje for tidlig å forvente også etter 7 uker? Anonymkode: 9f692...882
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #20 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis en mann ikke tar initiativ til kontakt så er han ikke veldig interessert. Anonymkode: 42686...867 Han gjør det altså. Vi har også pratet om misforståelser rundt dette. Han er nok litt for godt vant med at jeg tar «kontrollen». Anonymkode: 9f692...882
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå