AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Skrevet 30. november 2023 Jeg er kun 8 dpo. Jeg vet det er tidlig. Fikk råd om å ta bilde av testene å redigere lysstyrken på bildet for å se om det plukker opp en skygge som øyet ikke kan se😅 Hva ser dere? Er det en strek? Er det "juks" på en måte å gjøre det slik? Jeg ønsker så sterkt en positiv test at jeg er redd det bare er noe jeg ser for meg🤣 Anonymkode: ecf5d...6dd
Sofakona Skrevet 30. november 2023 #2 Skrevet 30. november 2023 Ser dessverre ingen ting. 8 dpo er forsatt ganske tidlig 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #3 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er kun 8 dpo. Jeg vet det er tidlig. Fikk råd om å ta bilde av testene å redigere lysstyrken på bildet for å se om det plukker opp en skygge som øyet ikke kan se😅 Hva ser dere? Er det en strek? Er det "juks" på en måte å gjøre det slik? Jeg ønsker så sterkt en positiv test at jeg er redd det bare er noe jeg ser for meg🤣 Anonymkode: ecf5d...6dd Hvis du redigerer for å plukke opp en skygge, så er det skyggestrek. Disse er negative Anonymkode: 7ffec...b17 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #4 Skrevet 30. november 2023 Nei. Bruk samletråden Anonymkode: 2c2d8...224
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #5 Skrevet 30. november 2023 Nei. Vent noen dager. Og det er en egen tråd på prøver forumet for tolkning av tester 😛 Anonymkode: 4b58d...96b
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #6 Skrevet 30. november 2023 er ingen strek der nei, men du er 8 dpo så har fortsatt masse tid! Jeg fikk ikke svak positiv før dpo 10 ca. Er også en samletråd for graviditetstester som er fin å bruke neste gang, der kan du se andres streker også Anonymkode: 71886...4d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå