AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Skrevet 30. november 2023 Har jobbet på samme plass i 15år, og en av mine tetteste kollegaer vi har vert gode venner, forening, julefest osv. men vennskapet har svunget en del de siste åra litt sånn små krangling når vi ikke er enige og vert litt sånn småsure men når vi treffes på fritiden et par ganger i året er det koselig. I det siste har ting vert litt anstrengt men vi koste oss skikkelig på kaffebesøk etter jobb for et par dager siden, da fortalte hun meg at hun har tatt prøver for de mistenker kreft, i dag var hun ikke på jobb og fikk en kort melding.. jeg har kreft, for et par år siden døde en eldre bror av det, og jeg var da i begravelsen. Og jeg vet det og var det som tok foreldrene. Nå er jeg lei meg, små griner litt, har dårlig samvittighet for de små kranglene våre virker så teite og ubetydelige. Men siden ting har vert litt anstrengt mellom oss den siste tiden lurer jeg på hvor mye jeg skal spørre eller om jeg skal vente til hun evt forteller… huff Anonymkode: 05ce6...eb0 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #2 Skrevet 30. november 2023 Gjør det som faller deg naturlig - vil du sende en melding så gjør du det. Ikke overtenk - bare vær deg selv. Anonymkode: 192a5...018 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #3 Skrevet 30. november 2023 Send henne en melding. Du vil nok ikke angre på det❤️ Anonymkode: 12fa9...e0c 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #4 Skrevet 30. november 2023 Det er normalt å være litt uenig om ting, men tydeligvis ser hun på deg som en venn siden hun deler denne beskjeden med deg. Du må svare henne og være der for henne nå. Ikke angre på det som har vært. Det er jo ofte begge to som har vært litt uenig. trist å høre Anonymkode: ba324...281
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå