Gå til innhold

Kommer ikke inn på Hotmail kontoen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger hjelp med å komme meg inn på Hotmail kontoen min. 
Jeg husker ikke passordet, og har endret telefon nummer siden jeg oppretta two-strå verification greia. Så jeg kan sende en kode til en annen e-post, men kan ikke få den siste koden. 

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Anonymkode: e126e...6c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tilgang til emailen du oppga som recovery til hotmail kontoen?

Skrevet

Ja, men den krever enda en kode fra tlf nummeret, og det nummeret har jeg ikke lenger. Og da kommer det opp noen greier om at noe skal skje innen 30 dager. Men sånn har det holdt på siden juni.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg trenger hjelp med å komme meg inn på Hotmail kontoen min. 
Jeg husker ikke passordet, og har endret telefon nummer siden jeg oppretta two-strå verification greia. Så jeg kan sende en kode til en annen e-post, men kan ikke få den siste koden. 

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Les her. :) Det går vel an å kontakte microsoft på mail eller noe?

https://support.microsoft.com/nb-no/account-billing/tilbakestill-passordet-for-microsoft-kontoen-eff4f067-5042-c1a3-fe72-b04d60556c37

Anonymkode: f07b5...647

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Les her. :) Det går vel an å kontakte microsoft på mail eller noe?

https://support.microsoft.com/nb-no/account-billing/tilbakestill-passordet-for-microsoft-kontoen-eff4f067-5042-c1a3-fe72-b04d60556c37

Det virker heller ikke fordi jeg har også skifta telefon nummer og 2-trinnsverifiseringa er kobla til den.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det virker heller ikke fordi jeg har også skifta telefon nummer og 2-trinnsverifiseringa er kobla til den.

Du kan ringe microsoft. Det er verdt et forsøk. Lykke til. :)  https://answers.microsoft.com/nb-no/windows/forum/all/microsoft-kundeservice/97c08eab-ae50-44e7-8ec3-c3bc31b0b350

Skrevet

Tror du kan unngå telefon verification med å bruke recovery fra mailen som er merket som backup mail på microsoft account (som også er hotmail)

Der har du dog kun 3 forsøk etter det er alt låst og mailen er tapt, Å ta kontakt med MS direkte er lite sannsynlig å virke

• Liker 1
Skrevet

Ring microsoft support først, mulig det må snakkes engelsk, kanskje de krever at du svarer på noen kontrollspørsmål og krever tilsendt dokumentasjon og at det kan ta noen dager.

Hvis det gamle mobilnummeret er overtatt av andre, at det har lang nok tid til det, så kan du forsøke å ringe de og be de oppgi koden de får på SMS. Kjenner noen som reddet seg slik og byttet til nytt mobilnr når de kom seg inn.

Anonymkode: 9e5e7...bef

Skrevet

Hadde samme problem med paypal. Ringte support og det løste seg med en gang. Har dessverre ikke noe erfaring med Mircrosoft da, men verdt et forsøk.

Anonymkode: 1e03e...379

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...