AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Del Skrevet 30. november 2023 Her går jeg turer på 3-6 km to, tre ganger i uka. Syns det er ok, men skulle kanskje gått litt mer. Ok fysisk form, ingen nevneverdige plager. Litt dvask, kanskje, men kan igrunn ikke klage. Enn dere? Anonymkode: dbd61...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #2 Del Skrevet 30. november 2023 Jeg vet ikke hvor langt jeg går, men tre turer med hunden min hver dag. I tillegg trener jeg på treningsstudio minst fem dager i uken. Går på en del saltimer, trener kondisjon, styrke, yoga, dans og generell mobilitet. Jeg trener pga depresjon. Jeg er feit, gammel og har massevis av fysiske sykdommer. Anonymkode: 2a127...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #3 Del Skrevet 30. november 2023 Nå om dagen er det 2-3 dager i uka, målsettingen er 3. Men har to små barn, så lar seg ikke alltid gjøre, men det er bare en periode og satser på at jeg er tilbake på 3-4 når minstemann er blitt litt større. Trener crossfit så får litt av alt. Anonymkode: e1345...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 30. november 2023 #4 Del Skrevet 30. november 2023 Jeg går mye tur. Blir noen timer hver dag. Noen dager er det også enda flere timer. Gjør litt enkle øvelser og tøyer i tillegg, men er ellers dårlig på styrke. Prøver å ligge på minst 30 000 skritt om dagen nå, da alt i alt. Har ligget på mer før, men selvsagt også mindre. Jeg er veldig glad i å være aktiv, og på tur i all slags vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #5 Del Skrevet 30. november 2023 Løper 3-5 dager i uken, blir som regel mellom 30-40 km i uken. Trener styrke 2 ganger i uken. Går som regel 7-12 km hver dag, men anser ikke det som trening. Mosjon og fysisk aktivitet, men er jo ikke akkurat noe jeg får høy puls av. Anonymkode: 5678f...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #6 Del Skrevet 30. november 2023 Målet for 2023 var trening 4 dager i uken, altså 208 treningsøkter i 2023 og gjennomførte nr 200 i går, så 4 dager i uken mao. Veldig fornøyd med det med 2 små barn. Blir ca 2 fulkropp styrkeøkter og 2 løpeøkter (en litt lengre og en intervall). Noen uker hvor det har skjedd mye har det vært 2-3 og andre 5 økter Anonymkode: ae9e7...99c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #7 Del Skrevet 30. november 2023 30 000+ skritt hver dag. 3/4 dager i uken er deler av disse jogging/ellipsemaskin. Anonymkode: ed4b5...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #8 Del Skrevet 30. november 2023 Daisy-love skrev (4 timer siden): Jeg går mye tur. Blir noen timer hver dag. Noen dager er det også enda flere timer. Gjør litt enkle øvelser og tøyer i tillegg, men er ellers dårlig på styrke. Prøver å ligge på minst 30 000 skritt om dagen nå, da alt i alt. Har ligget på mer før, men selvsagt også mindre. Jeg er veldig glad i å være aktiv, og på tur i all slags vær. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 30 000+ skritt hver dag. 3/4 dager i uken er deler av disse jogging/ellipsemaskin. Anonymkode: ed4b5...f90 30 000 er mye! Jeg prøver å gå 10 000 men som snitt i året blir det gjerne 7500 fordi noen måneder trekker ned. Likevel synes jeg at jeg går mye, er ute å går med hunden stadig vekk. Dere må gå turer i timesvis, flere mil daglig? Bruker hele ettermiddag/kveld på å gå? Dere går kanskje mye av dette på jobb? Må være godt slitne på kvelden. Anonymkode: db189...34c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #9 Del Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 30 000 er mye! Jeg prøver å gå 10 000 men som snitt i året blir det gjerne 7500 fordi noen måneder trekker ned. Likevel synes jeg at jeg går mye, er ute å går med hunden stadig vekk. Dere må gå turer i timesvis, flere mil daglig? Bruker hele ettermiddag/kveld på å gå? Dere går kanskje mye av dette på jobb? Må være godt slitne på kvelden. Anonymkode: db189...34c Her går jeg mellom 10-15.000 per dag, og føler at det er mer enn nok. Fokuserer på styrke, yoga, pilates utenom for styrke, forebygging og fleksibilitet. For min del hadde 30.000 blitt veldig repetative øvelser og dekker ikke hele kroppen. Jeg løser det tidsmessig ved å gå til og fra jobb, trening når været tillater det (går ikke i snøstorm og sidelengs regn). Går også mye til butikken, som er en fin tur på litt under en halvtime hver vei. Anonymkode: e88c8...a23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #10 Del Skrevet 30. november 2023 5 ganger i uka som oftes. 4 ganger styrke og 1 gang spinning. Anonymkode: 49e8b...0fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #11 Del Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Her går jeg turer på 3-6 km to, tre ganger i uka. Syns det er ok, men skulle kanskje gått litt mer. Ok fysisk form, ingen nevneverdige plager. Litt dvask, kanskje, men kan igrunn ikke klage. Enn dere? Anonymkode: dbd61...fda 4-5 styrkeøkter i uken på gymmen. Går/løper på mølle og ror hjemme. Anonymkode: e5005...fed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #12 Del Skrevet 30. november 2023 Løper fire ganger i uken, ca 40 km til sammen. Trener styrke/vekter 3 ganger i uken (lett program) og går fjellturer ved anledning. Anonymkode: dcc83...6ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #13 Del Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): 30 000 er mye! Jeg prøver å gå 10 000 men som snitt i året blir det gjerne 7500 fordi noen måneder trekker ned. Likevel synes jeg at jeg går mye, er ute å går med hunden stadig vekk. Dere må gå turer i timesvis, flere mil daglig? Bruker hele ettermiddag/kveld på å gå? Dere går kanskje mye av dette på jobb? Må være godt slitne på kvelden. Anonymkode: db189...34c De færreste har skrittlengde på over en meter, de fleste under.. Så 30 000 skritt er godt under 3 mil. Mange går mye på jobb, går til/fra jobb, til butikken, med hunden, osv. Anonymkode: 5678f...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #14 Del Skrevet 30. november 2023 En ideell uke ser sånn ut: 2 økter med styrke på overkropp 1 fullkroppsøkt 1 intervalløkt (på mølle eller i terreng/fjell) 1 rolig løp (stort sett ute) Det kan endre på seg da, men ser stort sett noenlunde sånn ut. Men har begynt å klatre igjen, så blir nok å kutte litt på styrketreningen på senter. Anonymkode: ad5f4...607 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 30. november 2023 #15 Del Skrevet 30. november 2023 Styrke fem dager i uka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #16 Del Skrevet 30. november 2023 Styrke 4-6 ganger i uka, går tur på 4-5 km 3-4 ganger i uka. Anonymkode: a4fcc...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #17 Del Skrevet 30. november 2023 Trener organisert idrett 2-3 ganger i uka. Ønsker egentlig å trene styrke 2 ganger i uka også, men har ikke funnet tiden til det i det siste. (Hektisk hverdag med 2 barn som skal på en drøss med aktiviteter) Ellers går jeg 5-10km tur om dagen med hunden, og gjerne en lenger skog/fjelltur i helgen. Anonymkode: 00b58...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ut på tur! Skrevet 30. november 2023 #18 Del Skrevet 30. november 2023 Går 1-2t med hunden hver dag (mindre unntaksvis), trener styrke 2-3 ganger i uka, løper 2-4 ganger i uka. Av og til svømming og spinning. Trener vel i snitt 6 dager i uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #19 Del Skrevet 30. november 2023 Er på senteret 3-5 ganger i uken. Blir to timer i slengen, styrke, cardio, HIIT osv. Har ikke oversikt over gåing, men er mye hver dag som helsepersonell med flere små og hund. Anonymkode: 0f8fd...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #20 Del Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): 30 000 er mye! Jeg prøver å gå 10 000 men som snitt i året blir det gjerne 7500 fordi noen måneder trekker ned. Likevel synes jeg at jeg går mye, er ute å går med hunden stadig vekk. Dere må gå turer i timesvis, flere mil daglig? Bruker hele ettermiddag/kveld på å gå? Dere går kanskje mye av dette på jobb? Må være godt slitne på kvelden. Anonymkode: db189...34c Skjønner ikke hvordan man kan ha hund og ikke greie 10.000 skritt pr dag? Anonymkode: ae9e7...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå