nostalgia Skrevet 28. januar 2006 #1 Skrevet 28. januar 2006 Noen som har erfaring med Dior's foundation (husker ikke hva den heter akkurat nå) eller compact pudderet? Dekker det godt?
Gjest Aloha Skrevet 28. januar 2006 #2 Skrevet 28. januar 2006 Jeg bruker foundation fra Dior og elsker den! Har sverget til den i flere år. Men det finnes mange forskjellige typer, den jeg bruker heter Fluide. Jeg liker den nå iallfall veldig godt, syns den dekker bra uten at huden ser tørr ut.
nostalgia Skrevet 28. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2006 Jeg bruker foundation fra Dior og elsker den! Har sverget til den i flere år. Men det finnes mange forskjellige typer, den jeg bruker heter Fluide. Jeg liker den nå iallfall veldig godt, syns den dekker bra uten at huden ser tørr ut. ← Så bra! Og da bruker man ikke pudder oppå, ikke sant? Takk for tilbakemelding!
Gjest Gjesta Skrevet 28. januar 2006 #4 Skrevet 28. januar 2006 Dior har en hel haug forskjellige flytende foundationer, så du må prøve til du finner en du liker. Jeg liker Diorskin Pure Light; den dekker knapt, men gir fin glød. Men sikkert ikke noe særlig hvis du ikke har normal/tørr hud.
nostalgia Skrevet 28. januar 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2006 Jeg vil gjerne ha en som dekker litt, over røde "flekker" og slikt Jeg har alltid brukt Kanebo sitt compact pudder, i alle år... og vært utrolig fornøyd! Men, for et par år siden tok de bort fargen "min", som var veldig lys (jeg har veldig lys hud) og de kom ikke med noen god erstatning. Etter det har jeg prøvd så mange andre pudder, og har vel sånn halvhjertet satset på Chanel, men jeg synes ikke det dekker godt nok, og irriterer meg over det hver eneste gang jeg tar det på... Takk for svar!
Gjest Gjesta Skrevet 28. januar 2006 #6 Skrevet 28. januar 2006 Har du prøvd mineralfoundation? Bare Escentuals har farger til veldig lys hud, og du kan lett tilpasse dekkevnen etter behov.
Gjest gjest1 Skrevet 28. januar 2006 #7 Skrevet 28. januar 2006 Skulle også anbefale mineralfoundation, men Elphaba kom meg i forkjøpet. Jeg er nyfrelst bruker av BE. Har ikke våget meg på det siden jeg har så tørr hud og redd for at det skulle bli veldig synlig på huden. Dekker veldig bra om du legger på noen lag og gir huden fin glød. Jeg har den nest lyseste, nr. 2 light. Inneholder også naturlig solfaktor.
nostalgia Skrevet 28. januar 2006 Forfatter #8 Skrevet 28. januar 2006 Har du prøvd mineralfoundation? Bare Escentuals har farger til veldig lys hud, og du kan lett tilpasse dekkevnen etter behov. ← Det har jeg aldri hørt om en gang? Er "Escentuals" produktmerket?
Gjest Gjesta Skrevet 28. januar 2006 #9 Skrevet 28. januar 2006 Det har jeg aldri hørt om en gang? Er "Escentuals" produktmerket? ← Bare Minerals er vel navnet på foundationen, mens merket heter Bare Escentuals. Fås hos hudpleiere. Gir litt skimrende finish, men det finnes også andre merker (for eksempel GloMinerals) som gir en mer matt finish. Irriterer ikke huden, sitter godt, og er drøy i bruk.
Gjest gjest1 Skrevet 28. januar 2006 #10 Skrevet 28. januar 2006 I.D Bare Escentuals er produktmerket. Du får kjøpt det hos enkelte hudpleiesalonger eller på nett. Kan være greit å gå til en salong for å teste fargene før du eventuelt kjøper på nett.
nostalgia Skrevet 28. januar 2006 Forfatter #11 Skrevet 28. januar 2006 Ah-ha! Tusen takk for svar, begge to! Skal sjekke det ut
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #12 Skrevet 28. januar 2006 Er også veldig glad i Clarins true comfort foundation. Dekker godt, men ser naturlig ut, og gir mye fuktighet!
nostalgia Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #13 Skrevet 29. januar 2006 Er også veldig glad i Clarins true comfort foundation. Dekker godt, men ser naturlig ut, og gir mye fuktighet! ← Holder den seg "tørr" utover dagen, eller glinser den lett? kommer vel an på hudtype også, tenker jeg ~ så det er vel ikke så lett å svare på Takk for tips, uansett!
Gjest Gjesta Skrevet 29. januar 2006 #14 Skrevet 29. januar 2006 True Comfort er vel helst for tørr hud, så den er nok ikke spesielt matt.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #15 Skrevet 29. januar 2006 Jeg liker godt Clinique Superbalanced foundation. Den dekker godt(litt for godt på dagtid av og til,men da kan du bare blande i litt fuktkrem). Den blir ikke glinsende på huden og ei heller tørr/ujevn på de tørre/flassete områdene- om du har det Den er heler ikke så veldig dyr; er vel 220,tror jeg?! Eneste dumme er at du må helle av flaska- det kan ofte komme litt for mye...men den gjør seg fint på hylla! Har desverre ingen tinps til kompakt foundation. ******************************************************* Kan jeg spørre om noe ang Bare Minerals foundation; er det ulike typer til forskjellige hudtyper? Er det kompakt eller løspudder? Takk! Camilla!
Gjest Gjesta Skrevet 29. januar 2006 #16 Skrevet 29. januar 2006 Kan jeg spørre om noe ang Bare Minerals foundation; er det ulike typer til forskjellige hudtyper? Er det kompakt eller løspudder? Takk! Camilla! ← Bare Minerals finnes bare som løst pudder, og samme foundation passer alle hudtyper. Det finnes andre merker som også har kompakt mineralfoundation, for eksempel Jane Iredale eller GloMinerals.
Gjest Aloha Skrevet 29. januar 2006 #17 Skrevet 29. januar 2006 Så bra! Og da bruker man ikke pudder oppå, ikke sant? Takk for tilbakemelding! ← Nei, jeg bruker ikke pudder oppå iallfall. Bare litt solpudder i kinnene.
Tusseline Skrevet 29. januar 2006 #19 Skrevet 29. januar 2006 Diorlight (eller noe i den duren) var favoritten min før, men jeg liker den fortsatt. Helt passe dekkevne, og er god til min tørre og sensitive hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå