Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

at man får hat og kjærlighet, aksept og avvisning, forståelse og fordømmelse, for ikke å snakke om  støtte og kritikk, uavhengig av hva man legger ut her🙂👍

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok? Jeg sa akkurat samme setning i dsg tidlig, men jeg kom 😂

Anonymkode: ea8c4...d50

Skrevet
stivi skrev (16 minutter siden):

at man får hat og kjærlighet, aksept og avvisning, forståelse og fordømmelse, for ikke å snakke om  støtte og kritikk, uavhengig av hva man legger ut her🙂👍

Tror du ja😄

Anonymkode: ad2d0...f2d

Skrevet
stivi skrev (3 timer siden):

Ja.. enig.. men jeg legger også merke til at enkelte kan ha tannpine her på KG, for de eksplodere for den minste skit av tekst skrevet på internett🤔 det må jo være en pussig rar følelse å sitte hjemme.. og være forbannet på en anonym, istedet for å gå til tannlegen?😅

Skrevet

Ingenting på akkurat dette forumet vekker mer kritikk og fordømmelse en å si at sex ikke er så jævla big deal, og at ingen dør uten sex.

Jo mindre opptatt man er av sex, jo mer kritikk og fordømmelse. Er litt «artig» fenomen.

Anonymkode: 109de...b79

Skrevet

Nå 4 dager i sølibat. Mandag venter sex og kjærlighet på meg.

Solen går opp i øst og ned i vest. Like sikkert er følelsen av den andre. Oss 2, fra øst til vest.

.

Anonymkode: bf672...a64

Skrevet
Bamseklemmer skrev (11 timer siden):

Ja.. enig.. men jeg legger også merke til at enkelte kan ha tannpine her på KG, for de eksplodere for den minste skit av tekst skrevet på internett🤔 det må jo være en pussig rar følelse å sitte hjemme.. og være forbannet på en anonym, istedet for å gå til tannlegen?😅

I disse økonomiske nedgangstider så er vel tannlegen det første folk skipper, så ikke så rart for øyeblikket🤣

Anonymkode: 1aecb...855

• Hjerte 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Ingenting på akkurat dette forumet vekker mer kritikk og fordømmelse en å si at sex ikke er så jævla big deal, og at ingen dør uten sex.

Jo mindre opptatt man er av sex, jo mer kritikk og fordømmelse. Er litt «artig» fenomen.

Artig fenomen også, å henge på et forum som tiltrekker seg folk som kanskje er over middels opptatt av sex og seksualitet og måtte rope høyt om at sex er oppskrytt og uviktig. Kanskje man da burde skjønne at man ytrer seg i litt feil forum og at responsen kan bli deretter?

Anonymkode: 535c9...fe6

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Artig fenomen også, å henge på et forum som tiltrekker seg folk som kanskje er over middels opptatt av sex og seksualitet og måtte rope høyt om at sex er oppskrytt og uviktig. Kanskje man da burde skjønne at man ytrer seg i litt feil forum og at responsen kan bli deretter?

Anonymkode: 535c9...fe6

Sex kan være veldig morsomt, spennende og interessant som tema og fag, selvom man ikke er opptatt av å ha sex, eller ikke syntes sex er viktig for ens egen del.

Denne delen av KG er en barnehage. Det finnes knapt noe tema som får frem usaklighet på samme måte som sex. Det nærmeste må være NAV og psykisk sykdom. 
Folk må få kunne diskutere NAV og psykisk sykdom selv om man ikke mottar trygdeytelser eller er psykisk syk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...