AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #1 Skrevet 29. november 2023 Jeg vet at dette her ikke er sunt for meg. A like vel gjør jeg det for spenningens skyld og tror hver gang at det skal bli bedre. I kveld syns jeg det var veldig til avstand mellom oss og det syns jeg var vanskelig og takle. Føler vi har vært nærere før. Jeg skulle ønske det var litt mer kos inn i bildet ikke bare rett på sex og så holde avstand igjen. Det er så kaldt. Problemet er at så lenge jeg ikke har noe alternativ så blir det så jeg går tilbake hver gang han spør om å møtes. Men samtidig kjenner jeg på en skuffelse gjort de siste gangene på at det har blitt så kaldt. Og jeg går hjem med en klump i magen og føler meg så lite verd og vet at jeg er verd mer enn dette her. Er bare at jeg har ingen venninner og føler ofte på ensomheten. Han har vært ett lyspunkt i tilværelsen de siste 5 åra... nå føler jeg at han har blitt litt for godt vant at han tar meg litt for gitt føler jeg. At han vet han kan knipse med fingrene så kommer jeg. Livet uten han er så stusselig at det er håpløst. Jeg syns det vanskelig å date for jeg finner aldri noen som vil bli kjent litt over tid. Alt skal skje så fort og det er sexfiksert fra start. Med han her føler jeg at jeg ikke får dekket mine behov. Det jeg ønsker er å bli sett og få tilbakemelding på at jeg er bra nok lissom. Får aldri noe kompliment på sånt. Han tar aldri på meg ..eller koser litt med meg.. det hadde nok tent meg mer for sex hvis han hadde giddet det. Og skulle si fra om sånt føler jeg bare at jeg blir for masete.. i tillegg faket jeg orgasme i kveld for jeg får aldri orgamse med han fordi jeg aldri føler meg bra nok, verdsatt nok, trygg på at han liker meg nok. Jeg må ha tid til å bygge sånn tillit. Alene har jeg aldri problem med det. Jeg har ligget med andre menn og men ingen har gitt meg orgasme uansett hvordan jeg har prøvd fordi jeg har aldri fått den tiden til å bli ordentlig kjent og at han har vist at han har likt meg og villet bruke tid sammen med meg. Utrygghet og Usikkerhet går hånd i hånd. Jeg behandler meg selv stygt. Jeg vet det. Men etter alle trøkkene jeg har fått i livet så føler man seg ikke så veldig mye verd når folk dømmer en nedenom og hjem for den minste ting. Og tilslutt tror man at man ikke er verd mer...eller fortjener noe bedre. Måtte bare få tømt hodet. Det ble tungt i kveld. Nå kommer heldigvis jula og jeg kommer nok ikke til å se han nå før etter nyttår. Og det er kanskje like greit, men han har jo sørget for at jeg har fått låne noen ting fra han så han har en unskyldning for å spørre om å treffes igjen. Vet ikke hvordan jeg skal få han til å forstå at jeg trenger litt mer bekreftelse? Har gitt opp. Best er vel bare å holde avstand og ikke ta kontakt. Jeg gjør sjelden det nå tildags.. er som regel han som sender mld. Jeg vet i hvertfall at å holde igjen på sex'en er første jeg skal gjøre. Er han jeg har hatt mest sex og med dermed blir det noe kjent ved alt. Men liker ikke avstanden som har oppstått.. følte ikke på den kjemien lengre nå i det siste som jeg har følt på hele tiden før. De som tilbyr meg fast partner opplegg er som regel unge menn i slutten av 20 årene og jeg er godt over 50 så dating markedet har blitt veldig rart .. ha ha ha.. komisk rett og slett. Hva skal jeg med en sånn ung mann? Altså kjemi kan jo oppstå i alle aldre jeg er klar over det, men ja liker yngre menn men da rundt 40.. er lissom max for min del. Men vanskelig å bli kjent med noen på en ordentlig måte føler jeg.. De jeg får kontakt med kommer man aldri så langt til en date. Det meste koker bort i kålen og man treffes aldri. Bortkasta tid. Jeg vil ikke ha samboer. Kanskje en kjæreste til nød slik jeg ser for meg nå. Ja takk for at jeg fikk tømt mine tanker her da går jeg og legger meg god natt og ha en fortsatt fin kveld. Anonymkode: 9a37c...e18 1 11
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #2 Skrevet 29. november 2023 Jeg kjenner meg igjen ts. Men har du tenkt over at en grunn til at du ikke har venninner eller liker andre menn er fordi du bruker energien din på han? En ting som hjalp meg var å begynne å delta på gratis aktiviteter i kommunen, melde meg på workshoper og omvisninger og sånne ting. Ble kjent med andre der og det hjalp å legge planer med dem for å ikke tenke så mye på han. Og etterhvert så fikk jeg godt nok selvbilde og kraft til å innse at han måtte ut av livet for å gi plass til noe nytt. Anonymkode: 53ec0...be9 12 1 6
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #3 Skrevet 29. november 2023 Hadde jeg vært deg hadde jeg gått til en psykolog for å nøste opp i hvorfor du tror du ikke fortjener å bli elsket - for du fortjener det, vet du! Det å ha en mann slik du har hatt i fem år blir for deg en ubevisst unnskyldning til å ikke ta tak i livet ditt, deg selv og det å skape bedre relasjoner. Start med å sette grenser for deg selv! Var jeg deg ville jeg allerede i morgen undersøkt mulighetene til å gå til privat psykolog, om du har mulighet til det, ev. andre yrkesgrupper som kan hjelpe. Så ville jeg kontaktet den mannen og sagt til ham at du føler at det har blitt så stor avstand mellom dere emosjonelt nå at du ikke greier å glede deg over "forholdet", at enten må dere ta forholdet videre, eller så må dere avslutte. Og så kan du begynne å innstille deg på at du skal bruke de neste ett, to, tre årene til å skaffe deg et større nettverk, nye venner, bli kjent med andre personer - og, kanskje møte en mann som vil ha deg like mye som du vil ha ham. ❤️ Anonymkode: 40c35...0ee 8 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #4 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kjenner meg igjen ts. Men har du tenkt over at en grunn til at du ikke har venninner eller liker andre menn er fordi du bruker energien din på han? En ting som hjalp meg var å begynne å delta på gratis aktiviteter i kommunen, melde meg på workshoper og omvisninger og sånne ting. Ble kjent med andre der og det hjalp å legge planer med dem for å ikke tenke så mye på han. Og etterhvert så fikk jeg godt nok selvbilde og kraft til å innse at han måtte ut av livet for å gi plass til noe nytt. Anonymkode: 53ec0...be9 takk for svar. Jeg har allerede engasjert meg i frivillig arbeid og så jeg med på noe annet med en gjeng men det vil seg ikke å bli venner med de. Vet ikke. Når jeg er med den ene gjengen vi er en 5-6 stk så sitter de hver uke når jeg er der og planlegger alt mulig de skal gjøre sammen i helger osv osv. Alt fra tur til byen, brettspillkvelder, bowling etc. Men blir jeg spurt? aldri. Så i begynnelsen syns jeg det gjorde litt vondt men nå har jeg vent meg på det. Vet at det ikke gjelder meg uansett. På frivillig arbeid biten så er det alrigt å være med på men blir ikke kjent med de utenfor akkurat den aktiviteten når den skjer hvis du forstår. Det virker så og si umulig for min del. For alle har sine sett med venner og har som regel ikke plass til noen nye. Det er i hvertfall slik jeg har erfart ting. Jeg trenger bare å møte en eller ei som jeg får god kjemi med som er gjensidig så er problemet løst. Men så var det å treffe på det mennesket da. ts. Anonymkode: 9a37c...e18 1 5
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #5 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hadde jeg vært deg hadde jeg gått til en psykolog for å nøste opp i hvorfor du tror du ikke fortjener å bli elsket - for du fortjener det, vet du! Det å ha en mann slik du har hatt i fem år blir for deg en ubevisst unnskyldning til å ikke ta tak i livet ditt, deg selv og det å skape bedre relasjoner. Start med å sette grenser for deg selv! Var jeg deg ville jeg allerede i morgen undersøkt mulighetene til å gå til privat psykolog, om du har mulighet til det, ev. andre yrkesgrupper som kan hjelpe. Så ville jeg kontaktet den mannen og sagt til ham at du føler at det har blitt så stor avstand mellom dere emosjonelt nå at du ikke greier å glede deg over "forholdet", at enten må dere ta forholdet videre, eller så må dere avslutte. Og så kan du begynne å innstille deg på at du skal bruke de neste ett, to, tre årene til å skaffe deg et større nettverk, nye venner, bli kjent med andre personer - og, kanskje møte en mann som vil ha deg like mye som du vil ha ham. ❤️ Anonymkode: 40c35...0ee Jeg er enig. Psykolog vil være til stor hjelp Anonymkode: 53ec0...be9
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #6 Skrevet 29. november 2023 Du kan ikke forvente at en fwb gir deg kos, nærhet og anerkjennelse. Det er et sex-forhold og kun det. Litt av poenget… Om du føler deg dårlig av det, må du bare avslutte Anonymkode: 523c4...3bd 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #7 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hadde jeg vært deg hadde jeg gått til en psykolog for å nøste opp i hvorfor du tror du ikke fortjener å bli elsket - for du fortjener det, vet du! Det å ha en mann slik du har hatt i fem år blir for deg en ubevisst unnskyldning til å ikke ta tak i livet ditt, deg selv og det å skape bedre relasjoner. Start med å sette grenser for deg selv! Var jeg deg ville jeg allerede i morgen undersøkt mulighetene til å gå til privat psykolog, om du har mulighet til det, ev. andre yrkesgrupper som kan hjelpe. Så ville jeg kontaktet den mannen og sagt til ham at du føler at det har blitt så stor avstand mellom dere emosjonelt nå at du ikke greier å glede deg over "forholdet", at enten må dere ta forholdet videre, eller så må dere avslutte. Og så kan du begynne å innstille deg på at du skal bruke de neste ett, to, tre årene til å skaffe deg et større nettverk, nye venner, bli kjent med andre personer - og, kanskje møte en mann som vil ha deg like mye som du vil ha ham. ❤️ Anonymkode: 40c35...0ee Privat psykolog har jeg ikke råd til nei. Jeg lever på minimum fra før. Men kanskje om ett par år får jeg kanskje råd til en time. Og i det offentlige er det jo håpløst. Jeg har allerede brukt 3,5 år ved å flytte på nytt sted i å prøve å fikse nettverk. Men ja det går vel fremover men dog sakte. Jeg har slissom folk jeg kan spørre nå om hjelp til å fikse bilen på privaten hvis jeg betaler litt selvsagt. Men som jeg skrev over så er jeg med på forskjellige ting men er vanskelig å bli kjent med folk utenom akkurat der aktiviteten skjer. Det er så vanskelig å stå i dette alene. En kan ikke snakke om det til noen for det er så mange som ikke liker at jeg snakker om det og da blir det jo så man holder det for seg selv av de jeg har nevnt det til da. 2 stk kanskje. Å da bli avvist for å snakke om det gjør det ikke akkurat enklere for meg da. Men kan jo forstå de og at de ikke vet hva de skal si osv. Dette skulle egentlig på seksual forumet ble feil forum for meg. Dette har fint lite med dating og gjøre. ts. Anonymkode: 9a37c...e18 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #8 Skrevet 29. november 2023 Du får nok godt utbytte av en psykolog, for å bryte ut av offerrollen. Anonymkode: 44397...9e2 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #9 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan ikke forvente at en fwb gir deg kos, nærhet og anerkjennelse. Det er et sex-forhold og kun det. Litt av poenget… Om du føler deg dårlig av det, må du bare avslutte Anonymkode: 523c4...3bd For meg er kun sex en knullevenn. Fwb er mer. Da har man vennskapsbiten og det var det han ønsket og jeg var klar på at jeg ønsket den vennskapsbiten og han godtok det den gangen. Vi kan fint møtes uten å ha sex og det er ikke det. Det har vi også gjort mange ganger. Og vi har en felles hobby som han dro meg med på. Ts. Anonymkode: 9a37c...e18 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #10 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du får nok godt utbytte av en psykolog, for å bryte ut av offerrollen. Anonymkode: 44397...9e2 men jeg skiter ikke penger så da går det ikke. Anonymkode: 9a37c...e18
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #11 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For meg er kun sex en knullevenn. Fwb er mer. Da har man vennskapsbiten og det var det han ønsket og jeg var klar på at jeg ønsket den vennskapsbiten og han godtok det den gangen. Vi kan fint møtes uten å ha sex og det er ikke det. Det har vi også gjort mange ganger. Og vi har en felles hobby som han dro meg med på. Ts. Anonymkode: 9a37c...e18 Venner koser ikke med hverandre…. Dessuten er det en jævlig idiotisk idé, da får du jo følelser såklart Anonymkode: 523c4...3bd 6
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #12 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du får nok godt utbytte av en psykolog, for å bryte ut av offerrollen. Anonymkode: 44397...9e2 For over 1000 kr i timen?! De færreste har jo råd til det… Anonymkode: feb9a...2e4 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #13 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Privat psykolog har jeg ikke råd til nei. Jeg lever på minimum fra før. Men kanskje om ett par år får jeg kanskje råd til en time. Og i det offentlige er det jo håpløst. Jeg har allerede brukt 3,5 år ved å flytte på nytt sted i å prøve å fikse nettverk. Men ja det går vel fremover men dog sakte. Jeg har slissom folk jeg kan spørre nå om hjelp til å fikse bilen på privaten hvis jeg betaler litt selvsagt. Men som jeg skrev over så er jeg med på forskjellige ting men er vanskelig å bli kjent med folk utenom akkurat der aktiviteten skjer. Det er så vanskelig å stå i dette alene. En kan ikke snakke om det til noen for det er så mange som ikke liker at jeg snakker om det og da blir det jo så man holder det for seg selv av de jeg har nevnt det til da. 2 stk kanskje. Å da bli avvist for å snakke om det gjør det ikke akkurat enklere for meg da. Men kan jo forstå de og at de ikke vet hva de skal si osv. Dette skulle egentlig på seksual forumet ble feil forum for meg. Dette har fint lite med dating og gjøre. ts. Anonymkode: 9a37c...e18 Ta kontakt med kommunens psykiatriske sykepleier og hør også hvilke lavterskeltilbud de har for personer som sliter. De fleste kommuner har i dag tilbud som f.eks. Fontenehuset eller lignende og Aktiv på Dagtid. Der er det mange i lignende situasjon som deg ❤️ Ellers tenker jeg at du bør satse på å gjøre ulike ting for å bli kjent med andre - frivillig arbeid, gå på gratis kulturarrangement, gå turer i nærområder som er hyppig brukt, ta initiativ til å snakke med andre selv. Om andre du er sammen med ang. det frivillige arbeidet snakker om å finne på noe i helgen - spør om du kan slå deg med, for du har så lyst til å prøve å bowle eller annet. Ulike miljøer har ulike omgangsformer. Noen steder tar de for gitt at de som vil være med tar initiativ til å selv bli med, ikke må inviteres - så ikke sikkert de ikke vil ha deg med! Andre steder er folk langt mer bevisste på å invitere spesifikt, få med alle. Så ikke sats alt på bare én frivillig arena. Går du på gratis arrangementer, ta initiativ til å snakke med andre - folk er ofte hyggelige, og det er ofte andre som er alene. Anonymkode: 40c35...0ee 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #14 Skrevet 29. november 2023 Dette var altså så selvdestruktivt! På nivå med selvskading. Du behøver hjelp i går! og hva slags menn er det som holder på sånn som dette her? Bruker et annet menneske som sin private gratis hore uten skrupler? Mulig det er jeg som er gammeldags, men ærlig talt. Hvis du ikke engang har glede av det? Hvordan i alle dager klarer han å ha noen glede av det? Det er nesten voldtekt. kjøre vene dette var trist! Anonymkode: 9263c...62a 5 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #15 Skrevet 29. november 2023 Jeg syns du burde starte med å spille med åpne kort for ham. Si rett ut at du føler deg og tom og trist etter sex møtene. At det virker så kaldt og at det ikke føles bra for deg lengre. Se hvordan han reagerer. Kanskje han da gjør det lett for deg og stikker uten å se seg tilbake. Eller kanskje han ikke vil miste deg og går steget videre til at det kan bli noe mer. Er han sleip klarer han å manipulere seg innpå deg igjen likevel. Er litt mer hyggelig og kosen i starten før det sklir ut igjen. Dette har jeg personlig erfaring med😒 Du kan ihvertfall ikke få det bedre uten å gjøre noen grep selv. Start med å finne noe å erstatte han med. Når det kommer til psykolog hjelp. Systemet er håpløst, jeg vet. Men de som klarer å knive seg igjennom ventelistene er fjerne dem som overdriver litt. Feks prater om selvmord. Tanker og planer rundt selvmord KAN jo komme om de negative tanken får spinne og utvikle seg for lenge sant? Så bestill en legetime og overdriv litt du. Du fortjener psykisk helsehjelp enten du har selvmordstanker eller ei❤️ Anonymkode: feb9a...2e4 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #16 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): For meg er kun sex en knullevenn. Fwb er mer. Da har man vennskapsbiten og det var det han ønsket og jeg var klar på at jeg ønsket den vennskapsbiten og han godtok det den gangen. Vi kan fint møtes uten å ha sex og det er ikke det. Det har vi også gjort mange ganger. Og vi har en felles hobby som han dro meg med på. Ts. Anonymkode: 9a37c...e18 Fwb er bare det engelske begrepet for knullevenn Anonymkode: 53ec0...be9 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #17 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): For over 1000 kr i timen?! De færreste har jo råd til det… Anonymkode: feb9a...2e4 Jeg går til privat psykolog og betaler ikke en krone mer enn om jeg hadde gått offentlig. Får frikort når frikort grensen er nådd. Så betaler altså ca 3000 i året for time hver uke. Det er mange privatpraktiserende psykologer som har driftsavtale med staten. Så å si at man ikke har råd til privat er bare tull og en dårlig unnskyldning for å unndra seg terapi Anonymkode: 53ec0...be9 4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #18 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg går til privat psykolog og betaler ikke en krone mer enn om jeg hadde gått offentlig. Får frikort når frikort grensen er nådd. Så betaler altså ca 3000 i året for time hver uke. Det er mange privatpraktiserende psykologer som har driftsavtale med staten. Så å si at man ikke har råd til privat er bare tull og en dårlig unnskyldning for å unndra seg terapi Anonymkode: 53ec0...be9 Ts her .. god morgen forresten. Dette visste jeg faktisk ikke at man komme inn med frikort via privat psykolog. Da er det nok lurt å vente til i januar da skjønner jeg. 3000 kr er 3 timer. Det er muligens verd det. Hvorfor er det ingen som informerer om sånt? Nå har jeg sovet det gjorde godt og nå bærer det ut på jobb. Ha en fin dag folkens. Anonymkode: 9a37c...e18 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #19 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dette var altså så selvdestruktivt! På nivå med selvskading. Du behøver hjelp i går! og hva slags menn er det som holder på sånn som dette her? Bruker et annet menneske som sin private gratis hore uten skrupler? Mulig det er jeg som er gammeldags, men ærlig talt. Hvis du ikke engang har glede av det? Hvordan i alle dager klarer han å ha noen glede av det? Det er nesten voldtekt. kjøre vene dette var trist! Anonymkode: 9263c...62a Jeg skylder ikke på han. Alt ligger på mine skuldre føler jeg. . Jeg tror ikke han har en anelse om hvordan jeg føler utenom at han vet jeg er veldig svak for han. Jeg har prøvd å si litt om det men jeg blir så sur på meg selv når jeg selv bryter de grensene jeg prøver å sette opp. Blant annet dette med at det blir så tomt etterpå. Men så kommer savnet og kanskje en møtes i en annen setting og automatisk klarer jeg ikke la være å klemme på han og ta på han og da har jeg brutt mine egne grenser og så er man i samme sporet igjen. Det er jeg som saboterer meg selv gang på gang når savnet blir for stort og det føles som en skal tørne helt gal av å ikke høre fra han. Og for å kjenne litt kroppskontakt fra han så er jeg med på leken hver gang. Ja det er selvdestruktivt det er jeg og klar over. Men klarer ikke å gjøre noe med det. Trenger nok hjelp men må bare finne ut hvordan. ts Anonymkode: 9a37c...e18 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #20 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Du kan ikke forvente at en fwb gir deg kos, nærhet og anerkjennelse. Det er et sex-forhold og kun det. Litt av poenget… Om du føler deg dårlig av det, må du bare avslutte Anonymkode: 523c4...3bd Nei.... Jeg har alltid fått kos, nærhet og anerkjennelse av mine FF. Noe annet hadde vært helt utenkelig! De ligger over, vi spiser forkost sammen, og når de kommer til meg starter vi med middag eller annet chill, med snacks tv, tur eller what ever... Ene trener jeg med, samt andre koslige aktiviteter. Slik har jeg hatt det med alle FF's jeg har hatt siden jeg har tenåring. Massasjer får jeg titt å ofte også. Hvem gidder å bare møte, knulle å dra ? 😳 Riktig nok, har jeg blitt nødt til å si. "Du ligger over ja ? " Til de i starten. Også har jeg gjort det tydlig at jeg ikke akseptere noe annet. Anonymkode: 1896a...a6e 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå