Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var liten brukte vi alltid spark om vinteren. Sparket bla. til skolen alle mann. Nå ser jeg det aldri mer. Bor på samme sted (utenfor Oslo). Strøing og salting ødelegger selvsagt mye, men noen ganger er det jo helt supert sparkevær. men ingen bruker det mer.

Hva gjør dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har spark jeg, men skikkelig sparkføre har jeg ikke sett på årevis så den henger i garasjen.

Skrevet

Jeg savner sparken. :tristbla: Det er sjelden det er sparkeføre her lenger, men akkurat nå er det perfekt!

Skrevet

Her er det strødd absolutt overalt, så spark er det umulig å bruke...

Skrevet

Jeg tenkte på det samme senest i går, her er ypperlig sparkevær og veier, men, sparken er ikke helt god, så det spørs om ikke det må investeres i en ny, hvis ikke mannen kan komme opp med en god ide...

Skrevet

Vi har og spark, men det regner jo hele tiden så den er umulig å bruke.

Skrevet

Nede ved veien hos mamma og de står det en spark og den har stått der i ca. 5 år nå, siden det ikke har vært sparkføre siden, og eieren av sparken har ikke hatt mulighet til å hente den på annen måte siden han bor på andre siden av bygda..

Grunnen til at vi ikke ser spark noe mer er vel fordi de strør overalt, da er det jo litt vanskelig å komme seg frem.

Skrevet

Jeg har spark, og bruker den flittig..

Skrevet
Nede ved veien hos mamma og de står det en spark og den har stått der i ca. 5 år nå, siden det ikke har vært sparkføre siden, og eieren av sparken har ikke hatt mulighet til å hente den på annen måte siden han bor på andre siden av bygda..

Bil? Hvordan fraktwr man ellers spark fra butikken?

Forøvrig; de strødde da for 15-20 år siden også? Er det mer strøing nå?

Skrevet
Jeg tenkte på det samme senest i går, her er ypperlig sparkevær og veier, men, sparken er ikke helt god, så det spørs om ikke det må investeres i en ny, hvis ikke mannen kan komme opp med en god ide...

Og mannen kom opp med en fantastisk god ide, så jeg har hatt en særdeles flott sparketur i sola! Møtte ikke en sjel, ganske snålt, når det er så flott ute!!

Jaja, skulle bare skryte litt av at jeg hadde sparket :tunge1:

Skrevet
Og mannen kom opp med en fantastisk god ide, så jeg har hatt en særdeles flott sparketur i sola!  Møtte ikke en sjel, ganske snålt, når det er så flott ute!!

Jaja, skulle bare skryte litt av at jeg hadde sparket :tunge1:

Heldiggris! Det er jo så gøy!

Skrevet

Her jeg bor er det nå skriverier om spark og strøing.

Folk er irritert over at det ikke går ann å bruke sparken pga strøing på gangveiene. De oppfordrer kommunen til å kun strø på halve gangveien.

Har ingen formening jeg.

Har aldri hatt spark og er for tiden veldig glad når jeg ser at det er strødd skikkelig.

Litt skummelt å gå på krykker på glatta ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...