AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #1 Skrevet 29. november 2023 nå når det blir veldig mange do turer blir hendene mine veldig tørre og såre, så jeg lurer på hva dere bruker av håndkrem og andre ting som kan hjelpe Anonymkode: 6d930...c1a
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #2 Skrevet 29. november 2023 Hemp-håndkremen fra The Body Shop har vært en lifesaver for meg i alle år. Alternativt har jeg også veldig god erfaring med Canoderm, den lilla varianten 😊 Anonymkode: 4f6c9...2d1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #3 Skrevet 29. november 2023 Håndvaskeolje, canoderm krem (evt cerave lotion trekker inn raskere) og krem+bomullshansker på natta. Anonymkode: d9b55...119
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #5 Skrevet 29. november 2023 Smører kun om kvelden når jeg legger meg. Jeg har hendene så ofte i vann at å smøre utenom bare er bortkasta. Bruker body butter fra body shop. Funker gulle godt. Anonymkode: a90b0...128
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #6 Skrevet 29. november 2023 Bytt såpe! Sonett flytende såpe med olivenolje (helsekostbutikk) er den beste, har anbefalt den til mange (!), og alle sier det samme, den reddet dem fra tørre og såre hender, sprekker osv. Og bruk hansker når det er kaldt ute. Jeg trenger sjelden hansker eller votter pga. kulden (har varme hender), men måtte begynne å bruke det fordi jeg begynte å reagere på kulden med at hendene blir tørre. Dr. Hauschkas håndkrem (helsekostbutikk) er den beste jeg noen gang har prøvd, men så lenge jeg bruker Sonett håndsåpe så slipper jeg å bruke håndkrem. Husk at det er viktig å få i seg nok omega3 også! Både for deg og baby ❤️ Gravide skal vel også passe på å få i seg nok jod, og har man ikke nok så kan det, foruten at mangel kan forstyrre barnets utvikling, også gi tørr hud. Men start med å bytte ut såpe med flytende Sonett håndsåpe Anonymkode: b363a...b52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå