AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #1 Del Skrevet 29. november 2023 Jeg har et rødt merke på leggen,ømt å ta på10 cm fra kneskålen ,trodde det var en underjordisk kvise,siden den ikke dr gul,men kan jo ha "kneppet" den når jeg har hatt bukser på. Så googlet og knuterosen kom opp,men knuterosen hvorda ser det egentlig ut? Etter hva jeg har lest så kommer det flere en bare en knuterosen,eller kan man bare ha en? Anonymkode: 5ac30...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #2 Del Skrevet 30. november 2023 Ingen? Anonymkode: 5ac30...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #3 Del Skrevet 1. desember 2023 Dytter. Anonymkode: 5ac30...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #4 Del Skrevet 1. desember 2023 I og med at du har bedt om svar flere ganger og ikke får det, kan du se over innlegget ditt. Her vil du vite om knuteroser, men jeg vet ikke hva det er, orker ikke å ta med bryet med å sette meg ned og google. Kan du heller forklare? Anonymkode: 5980c...2c3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #5 Del Skrevet 1. desember 2023 Jeg hadde mange, bredte seg over hele legg og lår de 2-3 gangene jeg hadde det. Anonymkode: 6a49a...27e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #6 Del Skrevet 1. desember 2023 Jeg har bare en,men vet ikke om det er knuterosen, i dag kom det ut litt betennelse . Anonymkode: 5ac30...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå