AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #1 Del Skrevet 29. november 2023 Er du fornøyd med klær og undertøy fra Lager 157? Var innom den butikken for første gang. Alt var veldig billig. Hvordan er kvaliteten etter flere vask? Anonymkode: 95f70...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 29. november 2023 #2 Del Skrevet 29. november 2023 Jeg er kjempe fornøyd:) kjøpt maser klær til meg, gubben og barna:) de har ofte mye salg..ting til 30 kroner etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 29. november 2023 #3 Del Skrevet 29. november 2023 Kvaliteten er så som så, men det må man forvente når det er billig. Jeg har vært ganske fornøyd med jeansene da, de holder like godt som Molly fra Gina Tricot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #4 Del Skrevet 13. januar 2024 Jeg kjøper både til unger og til meg selv. Prøver å passe på å kjøpe litt merke-tøy til ungene også (men kjøper gjerne der brukt). Selv om det ikke er press på merker på skolen, så blir det lagt merke til med en gang man kommer med nike-sko og juicy-joggedress. Synes dog at de mye buksene på 157 for 100,- er like gode i kvaliteten som de juicy-buksene man får kjøpt på Høyer til 1299,-. Anonymkode: aa975...41b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #5 Del Skrevet 13. januar 2024 Kjøpt mye basis tøy som tskjorter og undertøy og pysjbukser ikke minst. Mange av tskjortene er i 100% bomull og holder bra på både farger og fasong. (Du må se litt nøye over tskjortene da, for noen kan være sydd litt skjevt) Liker veldig godt de tskjortene fra herreavdelingen i lin, de blir akkurat passe avslappet men stilige. Undertøyet og sokkene jeg har kjøpt (både til meg og resten av fam) holder koken ennå etter over et år. Har også kjøpt en jeansjakke og army jakke som alle alltid lurer på hvor er fra og blir superoverrasket når jeg sier lager157. Flere av småbarnsmødrene jeg kjenner er også veldig store fans av basisplaggene i barneavdelingen som myke collegegensere og joggebukser. Perfekte i barnehagen feks. Anonymkode: cd051...766 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #6 Del Skrevet 14. januar 2024 Elsker Lager 157. Anonymkode: 143c4...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå