AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #1 Skrevet 29. november 2023 Hei, I helgen, ca. 4/5 dager etter jeg tok influensa vaksinen begynte jeg å følge meg litt slapp, utrolig varm i kroppen, men kald i armhulene. Ingen feber. På mandag kveld begynte jeg å få sår hals, og har hostet når jeg har lagt meg, og vært helt tung i kroppen, trøtt og sliten. Ikke hodepine, men mye muskel/ledd smerter. Ikke hatt feber (maks 37,9 - som er ca. 1,5 grad enn normalt). Ikke corona (negativ test). Begynner å føle meg noe bedre i dag, men syntes dette var så rart og begynte å tenkte på om dette kunne ha sammenheng med influensa vaksinen? Noen med lignende erfaringer etter vaksine? Føles som en lett utgave av influensa. Anonymkode: bd15f...ba4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #2 Skrevet 29. november 2023 Tenker det er mer sannsynlig at det er et virus du har hatt, det er mye sykdom rundt omkring akkurat nå. Har du tatt influensavaksine før, og hvordan har du følt deg da? Spesielt fordi du hoster tror jeg det er virus, det er ikke så vanlig med lungepåvirkning av sprøyte… Men veldig fint du føler deg bedre, uansett. Anonymkode: 93663...6f5 5
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #3 Skrevet 29. november 2023 Min eldre mor har tatt influensavaksine én gang i sitt liv. Aldri har hun blitt så syk av influensa som da, når hun ble syk en ukes tid etter vaksinasjonen. Ellers er hun aldri syk. Skjønner meg ikke på disse vaksinene.. Anonymkode: 26a4c...b28 3
bolla92 Skrevet 30. november 2023 #4 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Min eldre mor har tatt influensavaksine én gang i sitt liv. Aldri har hun blitt så syk av influensa som da, når hun ble syk en ukes tid etter vaksinasjonen. Ellers er hun aldri syk. Skjønner meg ikke på disse vaksinene.. Anonymkode: 26a4c...b28 Fikk hun påvist at hun hadde influensa da? Hvis ikke kan det jo ha vært et annet virus, og da beskytter jo ikke vaksinen 2 1
Hulderen Skrevet 30. november 2023 #5 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei, I helgen, ca. 4/5 dager etter jeg tok influensa vaksinen begynte jeg å følge meg litt slapp, utrolig varm i kroppen, men kald i armhulene. Ingen feber. På mandag kveld begynte jeg å få sår hals, og har hostet når jeg har lagt meg, og vært helt tung i kroppen, trøtt og sliten. Ikke hodepine, men mye muskel/ledd smerter. Ikke hatt feber (maks 37,9 - som er ca. 1,5 grad enn normalt). Ikke corona (negativ test). Begynner å føle meg noe bedre i dag, men syntes dette var så rart og begynte å tenkte på om dette kunne ha sammenheng med influensa vaksinen? Noen med lignende erfaringer etter vaksine? Føles som en lett utgave av influensa. Anonymkode: bd15f...ba4 Da var det kanskje influensa du fikk. Siden det bare hadde gått en uke etter vaksinen, så virket den ikke for fullt enda, men den virket nok til at du bare fikk en mild versjon.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #6 Skrevet 30. november 2023 Man har mer enn 37,9 i feber med ordentlig influensa. Dessuten kommer det som regel som kastet på, ikke noe man går og brygger på en dag eller to. Sist jeg hadde influensa var jeg skikkelig dårlig, kan på ingen måte sammenlignes med "forkjølelse med feber og dårlig almenntilstand".... Var mye dårligere da jeg hadde influensa enn da jeg hadde covid også. Sannsynligvis så har du bare fått et eller annet virus som går, det går jo ekstremt mye, tilfeldig etter influensavaksinen. God bedring! Anonymkode: eccb8...2a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå