AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #1 Skrevet 29. november 2023 Jeg blir så avslappet av å gjøre det. Pappa døde tidligere i år og jeg har ikke helt håndtert det. Når jeg ligger i badekaret kommer tårene for fullt og jeg får utløp får alt det vonde. Mener ikke at jeg skal gjøre det hver kveld resten av livet. Bare en periode nå. Han hadde sikkert ledd av meg og det jeg holder på med. Men det fungerer og jeg har ikke tydd til alkohol som mange gjør. Sliter ikke med tørr hud, men bør jeg tilføre noe i badevannet for å redusere sjansen for at tørr hud skulle inntreffe? Anonymkode: 466cc...cfb 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #2 Skrevet 29. november 2023 Gjør det som hjelper deg. Dette høres ut som et konstruktivt og sunt sorgprosess-valg. ❤️ Anonymkode: 758d6...a8d 3 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #3 Skrevet 29. november 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg blir så avslappet av å gjøre det. Pappa døde tidligere i år og jeg har ikke helt håndtert det. Når jeg ligger i badekaret kommer tårene for fullt og jeg får utløp får alt det vonde. Mener ikke at jeg skal gjøre det hver kveld resten av livet. Bare en periode nå. Han hadde sikkert ledd av meg og det jeg holder på med. Men det fungerer og jeg har ikke tydd til alkohol som mange gjør. Sliter ikke med tørr hud, men bør jeg tilføre noe i badevannet for å redusere sjansen for at tørr hud skulle inntreffe? Anonymkode: 466cc...cfb Bad så mye du vil! Det er deilig og du tar på ingen måte skade Anonymkode: 30862...14f 1
Fighter83 Skrevet 29. november 2023 #4 Skrevet 29. november 2023 Ta dette badet om du kjenner behov for det 💓
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #5 Skrevet 29. november 2023 Jeg ville vært mest bekymret for strømregningen. Kan forøvrig anbefale en liten sprut med NAF badeolje i vannet. Anonymkode: 118b6...7a8 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #6 Skrevet 29. november 2023 Badeolje eller babyolje er bra. Ellers er vel et bad om kvelden bare bra om det får deg til å slappe av. Elsker det selv og pga barn og legging og greier får jeg altfor sjelden tid til det. Anonymkode: 8a0cb...de4
Tough cookie Skrevet 29. november 2023 #7 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg blir så avslappet av å gjøre det. Pappa døde tidligere i år og jeg har ikke helt håndtert det. Når jeg ligger i badekaret kommer tårene for fullt og jeg får utløp får alt det vonde. Mener ikke at jeg skal gjøre det hver kveld resten av livet. Bare en periode nå. Han hadde sikkert ledd av meg og det jeg holder på med. Men det fungerer og jeg har ikke tydd til alkohol som mange gjør. Sliter ikke med tørr hud, men bør jeg tilføre noe i badevannet for å redusere sjansen for at tørr hud skulle inntreffe? Anonymkode: 466cc...cfb Ligg i badekaret hver kveld resten av livet hvis det er bra for deg ❤️ Du vet hva som er best for deg nå. 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #8 Skrevet 29. november 2023 Kondolerer. Unn deg en god badeolje og bad så mye du vil. Klem fra ei som også mista pappaen sin i år ❤️ Anonymkode: cbbcf...dc2 2
Adrenalina1 Skrevet 29. november 2023 #10 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg blir så avslappet av å gjøre det. Pappa døde tidligere i år og jeg har ikke helt håndtert det. Når jeg ligger i badekaret kommer tårene for fullt og jeg får utløp får alt det vonde. Mener ikke at jeg skal gjøre det hver kveld resten av livet. Bare en periode nå. Han hadde sikkert ledd av meg og det jeg holder på med. Men det fungerer og jeg har ikke tydd til alkohol som mange gjør. Sliter ikke med tørr hud, men bør jeg tilføre noe i badevannet for å redusere sjansen for at tørr hud skulle inntreffe? Anonymkode: 466cc...cfb Gjør det som er best for deg,og som gjør deg godt. Sender varme tanker og en klem til deg❤️🤗 1
Djungelvrål Skrevet 29. november 2023 #11 Skrevet 29. november 2023 Hvis huden din tåler det er det bare å bade så mye du vil. ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå