AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #1 Skrevet 29. november 2023 Hei, jeg har nylig gjennomgått en covid-infeksjon og fikk en form for menstruasjon i ettertid. Normal blør jeg mye i 3, og har 3 dager med moderat til lite blødning. Men har nå hatt «spotting» med bittelitt mens i 7-8 dager som ikke ser ut til å gi seg. Burde hatt vanlig mens nå. Men det ser ikke til at kommer. Har noen vært gjennom noe lignende selv? Blødningen oppsto 3-4 dager etter jeg følte meg frisk. Og den kom et par dager før forventet mens. Anonymkode: 77b11...1e0
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #2 Skrevet 29. november 2023 De fleste av oss kvinner har vel hatt forstyrrelser i menstruasjon av alle mulige årsaker? Det er feks markant forskjell mellom min vanlige menstruasjon på vinter og normalen sommerstid. Jeg har en helt egen «nå har jeg vært syk» type menstruasjon (som ikke sjelden inkluderer spotting, og som kommer både etter influensa og covid og oppkastsyka) og en egen menstruasjon for «på eller rett etter lengre reise» (som irriterende nok er både mer smertefull og tyngre enn vanlig!). Stress utløser en hel variasjon av ulike endringer, ofte i uforutsigbare retninger (av og til uteblir den nesten helt). Har ikke du slike variasjoner? Har mange kvinner helt «like» menstruasjoner uavhengig av ytre påvirkning? Anonymkode: 4ab2b...07b 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #3 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De fleste av oss kvinner har vel hatt forstyrrelser i menstruasjon av alle mulige årsaker? Det er feks markant forskjell mellom min vanlige menstruasjon på vinter og normalen sommerstid. Jeg har en helt egen «nå har jeg vært syk» type menstruasjon (som ikke sjelden inkluderer spotting, og som kommer både etter influensa og covid og oppkastsyka) og en egen menstruasjon for «på eller rett etter lengre reise» (som irriterende nok er både mer smertefull og tyngre enn vanlig!). Stress utløser en hel variasjon av ulike endringer, ofte i uforutsigbare retninger (av og til uteblir den nesten helt). Har ikke du slike variasjoner? Har mange kvinner helt «like» menstruasjoner uavhengig av ytre påvirkning? Anonymkode: 4ab2b...07b Min kan være forsinket ved stress, reise ect, men ellers den samme:) Men da kan det være det at jeg har gjennomgått en infeksjon 😊 Vet ikke hva som er normalt for andre da😊 Anonymkode: 77b11...1e0 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #4 Skrevet 29. november 2023 Ja! Jeg har også nylig fått Covid (mistet smaksans og tok test, fått positivt test) og rett etter kom mensen, som da kom ei god uke før tiden, 8 dager tror jeg. Tenkte litt på det, mener jeg har ikke lest så mye om det. Ble ellers som vanlig menstruasjon. Anonymkode: 844b8...349
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå