AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #1 Skrevet 29. november 2023 Her får bonusfar farsdagsgave, fordi han behandler mitt barn som sitt eget. Han er mer far for barnet/ungdommen enn biologiske far. Han stiller opp på alt, han kjører alltid om det er noe. Og datter kan gå til han om alt mulig, de snakker om alt mulig, som gutter og mensen. Han betaler like mye som meg, og kan finne på å vippse henne, bare fordi han har lyst. Og vi stiller likt ifht oppdragelse, regler osv. Anonymkode: 99f70...cc0 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #2 Skrevet 29. november 2023 Ja min stefar får alltid farsdagsgave, han fortjener å bli sett og satt pris på. Anonymkode: af192...337 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #3 Skrevet 30. november 2023 Jeg ga til min stefar iallfall<3 Anonymkode: c37e6...58c 1 1
Katie Skrevet 30. november 2023 #4 Skrevet 30. november 2023 Mine barn gir til sin stefar på eget initiativ. De er små, så de får hjelp til å handle osv., men det er de selv som etterspør det.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #5 Skrevet 30. november 2023 Ja hvis det er et godt vennskap mellom dem og ikke noe seksuelt. Men ikke glem at stefedre også mister kontakten ved brudd... Anonymkode: 9e4f6...9d8
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #6 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja hvis det er et godt vennskap mellom dem og ikke noe seksuelt. Men ikke glem at stefedre også mister kontakten ved brudd... Anonymkode: 9e4f6...9d8 Herregud. Anonymkode: 708a2...bb7
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #7 Skrevet 30. november 2023 Jeg gir til min bonuspappa! (Han kom inn i livet mitt når jeg var 18/19 - nå er jeg over 30). Han er den eneste bestefaren ungene har i det daglige. Så skulle bare mangle at han blir satt pris på ❤️ Anonymkode: 3ef1e...6b6 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #8 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja hvis det er et godt vennskap mellom dem og ikke noe seksuelt. Men ikke glem at stefedre også mister kontakten ved brudd... Anonymkode: 9e4f6...9d8 Oj, dette var en dreining i et tema jeg tenkte skulle være koselig🙈 Det siste jeg kunne mistenkte min mann for, var at han skulle misbruke henne. Min mann har et stort hjerte for barn generelt, han er instruktør for barn bla, og har jobbet med barn siden han selv var ungdom. De kan ligge i sengen hennes å skravle, for hun åpner seg noen ganger mer til han, enn til meg, eller hun kan legge seg inn i vår seng om han ligger der. Det er jo ikke slik at de ligger under dynen, og inntil hverandre sammen. Hadde datter følt at det var noe feil, så hadde hun vel aldri gjort slik? Når jeg har vært innlagt, så har hun kunne velge å være hjemme med han, hos mormoren og de, eller hos far, og hver gang velger hun å være hjemme. Han er en trygg og god bonusfar for henne, hun er veldig glad i han, og jeg syns det er trist at slike svar skal komme i nesten alle tråder om stefedre. Skulle det bli brudd, noe jeg tviler sterkt på, så tror jeg begge hadde ønsket å holde kontakten. Anonymkode: 99f70...cc0
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #9 Skrevet 30. november 2023 Ja, samboeren får farsdaggave av alle ungene, og jeg får morsdagsgave. Vi har mine/dine/våre. Biofaren til mitt særkullsbarn sitter i fengsel, ordner ikke noe til ham. Og ungen etterspør det heller ikke. De har lite kontakt. Anonymkode: 25f41...b01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå