AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #1 Del Skrevet 29. november 2023 Gjorde noen endringer i en ny leilighet vi kjøpte nylig. Trodde i begynnelsen vi var sprø pga. mye arbeid og lite søvn, da vi begynte å kjenne en veldig spesiell sigaraktig røyklukt inne i leiligheten til tider. Det luktet veldig eksklusiv tobakkslukt, og ikke noe man lukter vanligvis i dag. Gjentok seg flere ganger over uker og måneder. Det rare var at flere av de som hjalp til her, begynte å kjenne den hjemme hos seg flere timer unna, i bilen, o.l. Alle er "friske folk", ingenting psykisk galt. I flere ulike aldre, så det er veldig spesielt? Det bare kom og gikk. En natt, nå nylig, drømte jeg sånn halvveis i våken tilstand, at jeg så en mann, finere kledd (klær fra kanskje sent 1800-1900) med en liten sigarillo-aktig røyk i hånden, som er i et slags selskap. Det neste bilde er av en brygge og skip. Av en eller grunn koblet jeg ham til røyklukten! I drømmen tar han opp et lite brilleglass, som for å gjøre narr av at "han er ikke bare en sånn", som jeg hørte i drømmen. Etter det var han borte. Vi bor i en havneby, så gir mening sånn sett... Kjente ikke røyklukten igjen før nylig.. Satte meg inn i bilen, kjente den - fra baksetet (!). Den dagen kræsjet jeg pga. veldig glatt føre! Det gikk heldigvis bra, men gikk litt kaldt gjennom ryggen på meg når jeg tenker på det. Kjenner nesten aldri lukten lenger, men skremmer meg litt. Får ingen vond følelse, men det er bare for sykt til å være sant?? Anonymkode: b623a...2d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå