AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #1 Skrevet 29. november 2023 Dette er fjerde svangerskap og jeg er i uke 21. Tidligere har jeg ikke hatt noe særlig med kynnere så jeg jeg har ikke så mye erfaring med det. I kveld kjente jeg kraftige kynnere som gjør vondt og vedvarer selv om jeg har lagt meg ned lenge. Jeg har tidligere hatt styrtfødsler så riene har da startet rett på med kraftige og hyppige rier, og dermed har jeg ikke erfaring med rier som bygger seg opp. Dette er ikke slik som jeg har opplevd rier før, men likevel er jeg usikker på om dette er vanlige kynnere? Det er uansett for tidlig å kontakte føden eventuelt når jeg kun er i uke 21, så skal jeg bare se det an? For det er vel ikke så mye de kan gjøre uansett? Anonymkode: 247f4...0ad
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #2 Skrevet 29. november 2023 Ta kontakt med føden. Anonymkode: 0a565...b50
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #3 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette er fjerde svangerskap og jeg er i uke 21. Tidligere har jeg ikke hatt noe særlig med kynnere så jeg jeg har ikke så mye erfaring med det. I kveld kjente jeg kraftige kynnere som gjør vondt og vedvarer selv om jeg har lagt meg ned lenge. Jeg har tidligere hatt styrtfødsler så riene har da startet rett på med kraftige og hyppige rier, og dermed har jeg ikke erfaring med rier som bygger seg opp. Dette er ikke slik som jeg har opplevd rier før, men likevel er jeg usikker på om dette er vanlige kynnere? Det er uansett for tidlig å kontakte føden eventuelt når jeg kun er i uke 21, så skal jeg bare se det an? For det er vel ikke så mye de kan gjøre uansett? Anonymkode: 247f4...0ad Ring føden du. Jeg fikk beskjed om å ringe dit ganske tidlig hvis det var noe.. Hvis det er premature rier så er det jo lurt å ta det med ro og holde sengen noen uker hvertfall, til du er over «grensen» og de kan gi behandling Anonymkode: 550e7...835
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå