Gå til innhold

Du er jomfru, hvilken alder ville du gitt opp å miste den?

Når ville du gitt opp å miste jomfrudommen!   

48 stemmer

1. 1. Når ville du gitt opp å miste jomfrudommen?

• 19-22
      5
    • 22-25
      2
    • 25-30
      3
    • 30-35
      3
    • 35-40
      5
    • 40-45
      3
    • 45-50
      3
    • Aldri
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er late boomer, mann. Vil ikke si min alder, men når ville du gitt opp? 

Anonymkode: b1dac...950

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ingen grunn til å gi opp..? Trenger ikke skje i år eller neste år. Skjer det når man er 50, så skjer det når man er 50. 

Anonymkode: 00e71...090

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Er 35 mann og jomfru og har vel egentlig gitt opp. Ikke som i at det er helt umulig å miste jomfrudommen, men som i at jeg er for skamfull over livet mitt til at jeg ønsker å prøve å få en kjæreste. 

Anonymkode: e1b6a...48f

• Hjerte 3
Skrevet

jeg er 24 år gammel jente og fortsatt jomfru. jeg venter til seriøs forhold, ønsker ikke å bo i "sambo" før forlovelsesring. :)

Anonymkode: 04947...560

• Liker 1
Skrevet

Så lenge det er liv er det håp 😁

Anonymkode: fb76e...a77

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er 35 mann og jomfru og har vel egentlig gitt opp. Ikke som i at det er helt umulig å miste jomfrudommen, men som i at jeg er for skamfull over livet mitt til at jeg ønsker å prøve å få en kjæreste. 

Samme alder som deg... Jeg vet ikke hva du er skamfull over som har skjedd i livet ditt, men ville bare kaste inn her at det nok finnes mange kvinner slik som meg selv som hadde brydd seg nada om at du er jomfru. 

Anonymkode: aaeff...b19

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Er late boomer, mann. Vil ikke si min alder, men når ville du gitt opp? 

Anonymkode: b1dac...950

Bra. Fort noen kjente deg igjen.

Anonymkode: 57caf...f7f

Skrevet

Rundt 99 kanskje? Altså, om man er 45 og singel har det lite og si om man har pult før eller ikke. Jeg har fortsatt 40 år til å pule. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ingen bryr seg om at du er jomfru. Du er ikke noe dårligere kjærestemateriale enb en som har pult et par ganger i ungdommen.

Anonymkode: 602fc...6d7

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Samme alder som deg... Jeg vet ikke hva du er skamfull over som har skjedd i livet ditt, men ville bare kaste inn her at det nok finnes mange kvinner slik som meg selv som hadde brydd seg nada om at du er jomfru. 

Anonymkode: aaeff...b19

Takk. Men det er ikke kun jomfrudommen som jeg er skamfull over. Det er livet generelt. Det at jeg aldri har hatt kjæreste, vært på date, eller noe slikt henger sammen med resten av livet mitt.  Det er alt fra autisme, sosial angst, depresjon, aldri klart å få en jobb(kun praksisplasser som ikke fører til noe), skam over arbeidsløshet/fattigdom/økonomisk usikkerhet, ikke hatt en venn siden barneskolen, osv. 

Hadde nylig praksisplass i et halvannet år uten å få noe jobb. Vet også at det finnes egne aspergerbedrifter som ansetter folk med autisme. Men disse jobbene er ikke noe lett å få de heller. Er enormt mange søkere per plass. 

Nå var det ikke meningen å gjøre denne tråden til å handle om meg og mine problemer. Så beklager avsporingen. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Takk. Men det er ikke kun jomfrudommen som jeg er skamfull over. Det er livet generelt. Det at jeg aldri har hatt kjæreste, vært på date, eller noe slikt henger sammen med resten av livet mitt.  Det er alt fra autisme, sosial angst, depresjon, aldri klart å få en jobb(kun praksisplasser som ikke fører til noe), skam over arbeidsløshet/fattigdom/økonomisk usikkerhet, ikke hatt en venn siden barneskolen, osv. 

Hadde nylig praksisplass i et halvannet år uten å få noe jobb. Vet også at det finnes egne aspergerbedrifter som ansetter folk med autisme. Men disse jobbene er ikke noe lett å få de heller. Er enormt mange søkere per plass. 

Nå var det ikke meningen å gjøre denne tråden til å handle om meg og mine problemer. Så beklager avsporingen. 

Leit å høre. Det kunne vært broren min som skrev dette innlegget, bortsett fra at du er litt yngre, og at han gikk rett på uføre uten å ha vært gjennom abeidsutprøving. 

Det er lett å føle skam over å ikke klare å tilpasse seg "normalen", men du har ikke valgt å ha disse utfordringene. Autisme kan gjøre det vanskelig å skape så nære relasjoner som kjæresteforhold. Jeg tror ikke min bror hadde klart å være lykkelig med å leve med en partner om han hadde kommet over kneika med å bli kjent, samtidig tror jeg også han har kjent savn etter å få barn eller forhold. 

Verdien av et menneske er ikke om man får innpass hos noen seksuelt, eller om man er frisk nok til norsk arbeidsliv.  Dessverre får jeg ikke ha kontakt med bror etter at han kuttet meg ut ved en konflikt. Jeg savner ham. Vet han også har slitt med skam over annerledeshet og angst, og å ikke klare å prestere ut fra sine egentlig høye IQ.  Håper de etterhvert kan løse gåten og kanskje forbygge at barn blir rammet. 

Anonymkode: e11b4...94d

• Liker 1
Skrevet

Hadde tenkt å velge 70, men det var ikke et alternativ.

Anonymkode: 40521...b03

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjenner flere menn som har vært single og ungkarer og bodd  med foreldre til nær og over 60, som faktisk har fått seg og beholdt dame og er i forhold fortsatt etter mange år. De var kanskje ikke jomfruer, men har funnet kjærlighet veldig sent i livet.

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Leit å høre. Det kunne vært broren min som skrev dette innlegget, bortsett fra at du er litt yngre, og at han gikk rett på uføre uten å ha vært gjennom abeidsutprøving. 

Det er lett å føle skam over å ikke klare å tilpasse seg "normalen", men du har ikke valgt å ha disse utfordringene. Autisme kan gjøre det vanskelig å skape så nære relasjoner som kjæresteforhold. Jeg tror ikke min bror hadde klart å være lykkelig med å leve med en partner om han hadde kommet over kneika med å bli kjent, samtidig tror jeg også han har kjent savn etter å få barn eller forhold. 

Verdien av et menneske er ikke om man får innpass hos noen seksuelt, eller om man er frisk nok til norsk arbeidsliv.  Dessverre får jeg ikke ha kontakt med bror etter at han kuttet meg ut ved en konflikt. Jeg savner ham. Vet han også har slitt med skam over annerledeshet og angst, og å ikke klare å prestere ut fra sine egentlig høye IQ.  Håper de etterhvert kan løse gåten og kanskje forbygge at barn blir rammet. 

Anonymkode: e11b4...94d

Takk. Ja, jeg kjenner meg jo igjen i vurderingen din av din bror. På den ene siden har jeg et savn etter kjæreste og på den andre siden så vet jeg jo ikke om jeg hadde trivdes i et kjæresteforhold. Jeg vet jeg sliter sosialt og at det ville gitt problemer i et kjæresteforhold. Så ting er jo komplisert. Og kanskje mest av alt så skulle jeg ønske at jeg var som "alle andre". 

Og selv om verdien av et menneske ikke bestemmes av om man får kjæreste, jobb, osv. Så går det selvsagt utover livskvaliteten når man ikke får til noe som helst av det man vil ha.  Jeg har like mye lyst på jobb, venner, kjæreste, barn, grei økonomi, greit forhold til familien, osv. som alle andre.   Og skammen over å ikke ha fått til livet eller klare å gjøre noe med det er like stor selv om jeg er autist. 

Leit å høre om din bror og relasjonen din med han. Håper det ordner seg for både din bror og relasjonen mellom deg og han.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk. Ja, jeg kjenner meg jo igjen i vurderingen din av din bror. På den ene siden har jeg et savn etter kjæreste og på den andre siden så vet jeg jo ikke om jeg hadde trivdes i et kjæresteforhold. Jeg vet jeg sliter sosialt og at det ville gitt problemer i et kjæresteforhold. Så ting er jo komplisert. Og kanskje mest av alt så skulle jeg ønske at jeg var som "alle andre". 

Og selv om verdien av et menneske ikke bestemmes av om man får kjæreste, jobb, osv. Så går det selvsagt utover livskvaliteten når man ikke får til noe som helst av det man vil ha.  Jeg har like mye lyst på jobb, venner, kjæreste, barn, grei økonomi, greit forhold til familien, osv. som alle andre.   Og skammen over å ikke ha fått til livet eller klare å gjøre noe med det er like stor selv om jeg er autist. 

Leit å høre om din bror og relasjonen din med han. Håper det ordner seg for både din bror og relasjonen mellom deg og han.  

Du virker som en veldig reflektert og sympatisk person. Med både selvinnsikt og empati for andre. Jeg er helt sikker på at du har ressurser som kan komme til nytte i både jobb og i relasjoner med andre. Håper du får muligheten til å oppleve mer mestring!

Anonymkode: 99ddd...1ff

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor gi opp? Skal du gi opp å tjene penger også bare fordi du ikke får milliarder? Gi opp å spise bare fordi du ikke kan spise dyr gourmet hver dag? 

Som alt annet i livet kan man ikke få ting som man vil alltid, man må jobbe for det og ikke gi opp. Selv var jeg 30 når jeg hadde sex for første gang og jeg er dame. Tanken om å gi opp slo meg aldri og jeg gikk heller ikke rundt å tenkte at jeg manglet eller gikk glipp av noe. Livet er hva man gjør det til. Jeg går ikke rundt å tenker at det er synd på meg fordi jeg ikke har egen yatch. Man må gjøre det beste ut av det man har og rette fokus på alt man har istedet for det man ikke har. 

Er du virkelig gira på å ha sex så er det mange ting du kan gjøre for å øke sjansen. Jobb som faen og tjen penger nok til å ta deg et friår for å reise verden rundt, å bli kjent med nye folk og kulturer gir deg økt sosial status og sosial trygghet og trening. Bytt ut garderoben din med moteriktig og clean klesstil kjekke menn går med (David Beckham f eks ) , begynn å gå fast til hudpleier og frisør, bidra med noe godt for andre mennesker eller dyr, vis at du har god moral og er en trygg person med humor så blir det lettere å få damers interesse

Anonymkode: 479af...3b1

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Du virker som en veldig reflektert og sympatisk person. Med både selvinnsikt og empati for andre. Jeg er helt sikker på at du har ressurser som kan komme til nytte i både jobb og i relasjoner med andre. Håper du får muligheten til å oppleve mer mestring!

Anonymkode: 99ddd...1ff

Takk!

Skrevet

Tror jeg skrev det en annen plass og. Men, var sammen  ei på 40 år som ikke tidligere hadde hatt kjæreste eller samleie. Beste mennesket jeg har møtt, og er lei meg fordi vi ikke er sammen lenger

Skrevet

Jeg har gitt opp.

Anonymkode: 87dbf...07d

Skrevet

Anonymkode: 87dbf...07d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...